WRONSKI: Zdravím, tady Zuzka z Cesty dřeva. Na reklamace reagujeme okamžitě, když si myslíme, že nám ji uzná výrobce. Ani nečekáme na zákonnou měsíční lhůtu a měníme zboží okamžitě. Pokud je to malá částka, tak i když nám ji neuzná a zaplatíme to sami. Kámen, který máte, nestojí pár korun (a nevíme zda bude reklamace uznaná) a tím pádem čekáme na vyjádření výrobce. Ze zákona mají měsíc na vrácení zboží (peněz), nebo neuznání reklamace. Jak se zachovají v tomto případě opravdu nevím a stále se neozvali. Pokud se neozvou do úterka příštího týdne, budu je urgovat. Kolegyně vám v tomto případě chybně nabídla výměnu zboží. Poslat nám ho můžete i tak, ale stejně myslím, že váš komentář a fotografie by jim měli stačit. Pokud ne, vyžádají si kámen. Doufám, že stále garangují tu rovinnost, kterou na stránkách máme uvedenou, dávali jsme jí tam před lety, kdy jsme DMT začli odebírat a kdy tuto informaci uváděli. Nás jejich reakce samozřejmě také zajímá. Tak držím nám i vám pěsti, aby to uznali a vyráběli a dodávali nám co nejlepší zboží :).