MARTYMARTY: dost jsem kdysi delal mapy do CS (HL engine/Hammer editor - napr
de_impact) a muzu ti ze zkusenosti rict, ze poradna mapa (resp. leveldesign), ktera byla vyvazena(!), vizualne zajimava a pekne propracovana a mela proste smrnc - to nejni zadna prdel. Ne ze bych chtel rict, ze je to tezsi nez 3D modely nebo prace na enginu :]]]
Ja jsem taky nadsenec, v ramci UDK jsem akorat kdysi prolitl par tutorialu kolem map designu, hrozne me to bavi, ale znam se a vim jak to mam s casem, takze radsi nebudu nikomu nic slibovat. Zajimaji me taky dalsi casti, protoze zivot hre neda jenom sada map a novych modelu, ale zatim o scriptingu/moddingu nemam ani paru...
Rozhodne budu koukat se zajmem co se tady deje a kdybych mel casem k cemu prispet, jeste se ozvu - rozhodne zatim nechci byt na zadne nastence :]