• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    Unreal Engine site
    klub zaobírající se tvorbou her v prostředí UE
    tvoříme pro PC, IOS, XBOX atd

    poslední verze ke stažení
    DOWNLOAD

    tipy, triky, rady, zajímavosti, showcase


    UNITY klubik zde: [ UNITY 3D ]
    rozbalit záhlaví
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Jak rikam, ten level jsem stahnul a je to showcase sci-fi assetu, ten co to vyrabel asi nemel potrebu se timto zdrzovat. Co mam druhej projekt primo pro procedural sound design course, tak tam to funguje jak ma.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: No a není lepší si to trochu víc strukturalizovat? Když vím, že budu přidávat do levelu něco ve větší kvantitě, tak tomu od začátku dát classu? ;)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Jojo, prave jsem si u toho rikal, ze je jako malokde videt 25 let vyvoje, je to proste kurevskej software.

    Btw. prave mi prijde, ze to ctrl shift a se chova podle class jakou tomu clovek priradi a ne podle static meshe, ktery je prirazenej, takze asi mam smulu a budu muste s ctrl vybirat jednotlive.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Mělo by to označit všechny objekty se stejnou classou AFAIK. Ale jak říkám, nemám to puštěné, čili vařím jen z toho, co si pamatuju naslepo. Každopádně good luck, UE4 je boží, když se do toho člověk dostane. Má spoustu much, ale to každej robustní SW nástroj.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Tvl. diky, je to v tom v tom pravym kliku ale do level editoru, ja to hledal vpravo v details a world outlineru. Jinak ta zkratka je CTRL - SHIFT - A, ale zase jsem narazil, stahnul jsem si nemej level a procvicuju na nem nasazovani zvuku. Nevis podle jakyho klice se urcuje co se oznaci pomoci ctrl shift A? me totoiz v tom levelu to oznaci vsechny meshe to znamena treba zdi, objekty, modely svetel atd... nevim prave jak na to aby to oznacilo jenom tu krabicku, asi bude zalezet jakou class davas tem jednotlivym objektum nebo?
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Piču a šišky, v content browseru označ ten BP, v level editoru selectni ten st. mesh, Ctrl-A by ti mělo označit všechny krabice, pravej klik na st. mesh v menu a "Replace static mesh with..." voilà "Tvůj_BP". Neříkej mi, že to nejde, nebo to zapnu! :)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: No to prave nejde, ta krabicka origo je static mesh component a nejde mi nahradit tim blueprintem
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Tož je pooznačuj a nastav jim ten BP, easy as that.
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    BURKHAR: Hele moc nevim jak presne se ptat, jsem zvukar co se uci s UE 4, No mam nejakej scifi level, jsou tam krabicky na zdech, ktery by bylo fajn aby hraly. Vyrobil jsem si na to zvuky udelal cue. Ale misto toho abych hazel na kazdou ambient sound, tak jsem jednu preved na blueprint a do nej dal zvuk + attenuation, no a rad bych vybral vsechny stejne krabice a nahradil je tim blueprintem se zvukem.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    CLUSMAN: Moc nechápu otázku. Zkus to rozepsat srozumitelně. Tohle je jak: "Já sem mluvil s ním akorát po telefoně, a takže jsem nevim, a říkám, mně to nevadilo, stejně bych musel dát do toho."
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Zdravim, mam prosim zakladni otazku na UE 4. kdyy mam vybrano nekolik static mesh a chtel bych je najednou nahradit blueprintem toho sameho. Jde to? vim, ze je to noob, ale nejsem schopen na to prijit
    BATEAU
    BATEAU --- ---
    sehnat nejake nekromanty?
    TARABAS
    TARABAS --- ---
    BURKHAR: To je dost smutné :-)


    Co s tím můžeme udělat? :-)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    TARABAS: IMHO dost lidí, ale auditko je spíš mrtvé.
    TARABAS
    TARABAS --- ---
    Ahoj, je tu někdo aktivní kdo umí s UE4 ?
    VANGUARD
    VANGUARD --- ---
    Jestli je tady nějaký UE4 guru, prosím o radu.
    "Hotseat" local multiplayer - basic setup - UE4 AnswerHub
    https://answers.unrealengine.com/questions/987714/view.html
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    KERRAY: Máš se tím živit, třeba jako já. ;)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    JAACOB: jo, právě, jenže kde na to brát čas
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    KERRAY: proc ffs? Vsak pro Unrealisty je to super, ne?
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    oh ffs

    https://www.unrealengine.com/en-US/blog/epic-games-and-quixel-join-forces-to-empower-creators

    As part of making the Quixel Megascans library of more than 10,000 assets free for all use with Unreal Engine, ten high-resolution packs have been shared today for free on the Unreal Engine Marketplace, as well as assets from the popular Iceland collection used in the “Rebirth” cinematic short. Additional asset packs will be made available for free on the Marketplace at a future date within the Unreal Engine 4.24 release timeframe.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    2NDREALITY: OBS by to mohlo zvládnout, ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam