• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    IRON_STORM
    IRON_STORM --- ---
    taky hezký

    Ninety Days in Unreal Engine 5
    https://www.youtube.com/watch?v=ca2ME4Wy0eM
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    tak takový lidi sháníme k nám do práce:)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    FRK_R23: !!! po prepnuti na noc je ovsem Uncanny Valley zpet. Ale to prijde.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SLEEPLESS8: Ta ruční kamera je naprosto dokonalá :) Mimo jiné :)
    SLEEPLESS8
    SLEEPLESS8 --- ---
    FRK_R23: typico
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    oooooo

    【UE5】etchū-daimon station - 越中大門駅
    https://www.youtube.com/watch?v=2paNFnw1wRs
    ROYC
    ROYC --- ---
    Ahoj
    sháním k nám do victoriavr.com level designery se zkušeností v UE 4

    Level Designers
    The main goal is to bring structure to the game concept by creating the white-box of each level and then plotting out the actions within it. You will work with qualified team of Level Designers and Environment Artist to create beautiful & fun environments that help drive the gameplay, atmosphere, and narrative of our Metaverse.

    Responsibilities:
    level layouts
    level white-boxing
    prototyping
    Light map
    mechanics map

    Requirements:
    work/school experience in game and level design
    proficiency in 3D software (Blender)
    ability to create fast sketches
    A confident level of work with UE4: LODs, materials, Light Maps, placement and baking light, simple operations with blueprints, the basics of optimization


    v případě zájmu napište něco o sobě na @: elena.rassomakhina@victoriavr.com a kopii prosím na tomas.burka@victoriavr.com
    (jako předmět uveďte "NYX-LD")

    Díky
    Tomáš Burka
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Vyšel Unreal Engine 5

    Unreal Engine 5 - Unreal Engine
    https://www.unrealengine.com/en-US/unreal-engine-5
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    HONCKA: do godotu dostanes jakekoli free assety stejne snadno jako do jinych enginu, prijde mi pouzitelny, ale stale jeste porad jsem se nedostal k tomu, abych ho nejak dukladneji vyzkousel, mozna pristi tyden na ludum dare konecne.
    (pozor, neni to python - GD script pouziva stejne jako python taby misto ruznych zavorek, ale je to neco kapku jineho).

    pro jen tak hrani si je teda mozna unity lepsi volba v tom, ze se do ni da prece jen sehnat vic veci, hotovych skriptu, informaci atd.

    unreal, pokud tihne k programovani, bych fakt nedoporucil.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    HONCKA: no vidis, godot doporucuju. Assetu na grafiku je spoustu a pak si v GD skriptu udela logiku. Jen to ma tutorialy v anglictine, ale obvykle nejsou moc potreba
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    SIRLOON: baví ho právě oboje tj jak design, tak i logika, nebaví ho moc grafika, skoušel jsem s ním blender a to ho moc nechytlo, ale když jsou nějaký prefabrikáty, který vypadaj dobře, to skládá velice rád.
    Ještě jsem našel Godot opensource engine, kterej je na bázi Pythonu, ale nevím, jak je na tom právě s assetama
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    SIRLOON: jestli je to takovej ten chytrej 10ti letej kluk, tak když dostane UE s nějakjema starter essensials assetama, tak může skládat mapy levou zadní

    HONCKA: sirloon má dobrej dotaz. Ale určitě bych to zkusil být tebou i tak. Za pokus nic nedáš, je to zadarmo:)) a třeba ho to chytne a bude mít nesmírnou výhodu
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    HONCKA: udk je zatim kanon na vrabce. Bavi ho spis logika psani kodu nebo level design jako skladani si levelu z kosticek a tak?
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    Neukřižujte mě za lama dotaz, synek (10 let) začíná tíhnout k programování zatím nějaký webový learning kurzy v Pythonu, Minecraft, swift playgrounds a má zálusk na něco údernějšího, chtěl bych ho v tom podpořit a co mě jediný napadlo je UE nebo Unity, ale sám v tomhle nedělám a jsem tak max schopnej si udělat script v powershellu, tak by mě zajímalo, co je pro začátečníka přístupnější.
    Děkuji
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    tak v pětce konečně funguje, že když do sekvence vložíte další sekvenci, tak přehraje všechny kamery ve vložený sekvenci a ne jenom první. Ve 4.26 to přehrávalo vždycky jenom první kameru ve vložený sekvenci. Takže to nešlo použít jako typickej nest/compound clip, jako se to ve střihacích programech běžně dělá.
    Pro nás je to teďka docela dealbraker, protože to znamená, že nebudeme muset cutscény skládat pak nutně do jedný sekvence, ale budeme moci leccos dělat separátně a pak to vložit jenom do jedný "master" sekvence.
    To sice šlo i ve čtyřce, ale bylo to omezený jenom jednou kamerou, což v případě složitějších cutscén bylo vlastně na prd. Protože skoro ve všech složitějších scénách byli střihy a víc kamer.
    hurááá
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SKY_MAX: Je to preview, tak jsem schovívavý :) Ale takovejhle bug jsem teda nečekal. Já zkoušel tolik nastavení, než jsem si jednou scénu vyrenderoval na fullhd a vše tam bylo.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    FRK_R23: řekl bych další bug v pětce. Nám se tam teď sere tolik věcí. A sekvencer dělal bordel i ve 4ce ještě. Obecně celej sekvencer je takovej v betě. Sry, že to není helpful
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Dělám nějaký sekvence v UE5 a renderujou to přes movie render queue. Ale jakmile zadám 4k rozlišení, vypadnou mi všechny ty boží lumen stíny a vypadá to jako 15 let stará věc. Při FullHD renderu je to se stejnym nastavením v pohodě. WTF?
    SHMADE
    SHMADE --- ---
    KERRAY: Docela bych si dal nejakej vodní slalom... 😀 To jsem zatím hrál jen jednou něco trochu hezciho, když nepočítám summer olympics.
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    takže vlastně nic, a radši si v marketplace koupíme tuhle úžasnou simulaci toku vody... na tom by kua šlo postavit hru a nic moc dalšího by to nepotřebovalo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam