• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    Unreal Engine site
    klub zaobírající se tvorbou her v prostředí UE
    tvoříme pro PC, IOS, XBOX atd

    poslední verze ke stažení
    DOWNLOAD

    tipy, triky, rady, zajímavosti, showcase


    UNITY klubik zde: [ UNITY 3D ]
    rozbalit záhlaví
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    HUGH_BOYLAN:

    Jde o tohle.

    Mám animation sequence a tam bake nějaký animaci pro metahumana. Tu beru buď z iClone nebo z iPhonu. A zajímá mě, jestli existuje způsob jak třeba přes FaceAnimBP udělat tak, abych si mohl zapnout override, kterej bude ignorovat animaci očí z animace, a nahradí je jinou.

    Umím tohle udělat s hlavou právě přes FaceAnimBP. Je to vlastně dost easy, Look at node to řeší. Pak si hodím prázdnej blueprint do scény a ten mi slouží jako targe pro hlavu. Jenže stejná věc se mi prostě nedaří udělat pro oči.

    Zjistil jsem, že kost na oči s očima totiž nehýbe. V tom animation assetu je asi osm křivek, které řeší pohyb očí (čtyři pro každé oko). Když tyhle přes Modify curve nahradím, tak to moc nefunguje, protože víčka atp nesledují pohyb očí.

    Ale tohle je vyřešený v control rigu, kde je EyesAim, na který oči správně koukají. Mně se ale moc nelíbí ruční úprava (bake to control rig, a upravit si keyframes pro EyesAim). Rád bych to nějak automatizoval.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    HUGH_BOYLAN: Upřesním až budu sedět u stroje. Zatím díky!
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    FRK_R23: Zkus dodat víc detailů, co konkrétně chceš. Chceš animovat přímo oči, aby se dívaly určitým směrem?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Kdyby tu byl nějaký znalec blueprintu, tak bych měl takovej problémem, se kterým se trápím už druhý den.

    Jde o to, že mám hodně animation assetů a k nim hodně level sequences. A já bych chtěl v sequeneceru nějak ovládat možnost přepínat si kam se u metahumana dívaj oči. Co jsem tak zjistil, lze to asi udělat jen přes control rig (aby se k pohybu očí přidali i ostatní nutné pohyby víček atp). Jenže prostě nemůžu přijít na to, jak to udělat aby to fungovalo.

    Celkem snadno se mi podařilo udělat Head Look At Track (v podstatě na to stačí Look At node), ale pro oči to takhle nefunguje, protože tam se dějě víc věcí.

    Tak kdybystě měl někdo nápad, rád si ho poslechnu a vyzkouším :)

    Dík!
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Fluid Flux - Real-time waterfall simulation [Unreal Engine]
    https://www.youtube.com/watch?v=6uyPh1OuPl4
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Ahoj vespolek, uplnej blindshot, ale kdyby nekdo potreboval pomoct s vyrobou SFX, nebo implementaci audia v native UE muzeme vam s kamosem pomoct, uvolnilo se nam misto a hledame klienty, pripadny info rad doplnim. Diky a at se dilo podari
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    https://twitter.com/ronanmahonart/status/1642817444384239616
    SLEEPLESS8
    SLEEPLESS8 --- ---
    Unreal Engine 5.2 - Next-Gen Graphics Tech Demo | State of Unreal 2023
    https://www.youtube.com/watch?v=-lkEOEEKYD0
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    FRK_R23: celej ten kanál je velmi zajímavej, díky za share. Týpek dělal ve wetě mocap supervisora a teďka je na nějaký univerzitě na novým zelandu.. má tam spousty zajímavejch věcí
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Holy shit, tohle je pro mě osobně life saver. Nahrávat bez live linku je pecka!

    Importing Live Link Face CSV Data File into Unreal Engine | Community tutorial
    https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/mJvq/importing-live-link-face-csv-data-file-into-unreal-engine
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Umíte někdo psát kód pro unreal? Kdyztak pošta. Dik.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GitHub - Viga-Entertainment-Technology/Unreal-LiveLink-for-Blender
    https://github.com/Viga-Entertainment-Technology/Unreal-LiveLink-for-Blender
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    kolega znovu zkoušel něco v UE. Nic není animovaný, boty jsou mocap data. Když padají, tak je to simulace. A jen skejt a kolo jsou "animovaný"
    Nike Air Jordan 1 Unofficial Commercial | Unreal Engine 5 Cinematic
    https://youtu.be/iAA-n8woJxM
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    How To Populate Real-Time Worlds With Thousands Of Animated Characters | by Ross Beardsall | XRLO — eXtended Reality Lowdown | Medium
    https://medium.com/xrlo-extended-reality-lowdown/how-to-populate-real-time-worlds-with-thousands-of-animated-characters-55830e982c9c
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Dyztak samozreme posta nebo martin.bohac@gamedevhub.cz
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Cau, hledame nekoho, kdo by byl schopen ucit Unreal Engine 5 v C++
    Je to na dlouhodobou spolupraci, lepe placeno nez vas aktualni job a s obrovskym presahem do investovani do budoucnosti celyho prumyslu...
    Je to pro gamedevhub.cz
    Vic info k tomu podam lidem co mi predvedou svoje skills a zkusenosti
    Je to trochu zmena zivota, je to na roky, neni to zadna chvilkovka.
    Myslime to vazne, penize mame, chut taky a je to obrovska prilezitost udelat neco fakt hodne cool.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Airborn UE5 Showcase
    https://youtu.be/7eF1xWPWDvw
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Rád bych případným zájemcům doporučil tenhle zázrak:)

    Magic Map Material & Maker (M4) in Blueprints - UE Marketplace
    https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/magic-map-material-maker

    Je to vskutku magické :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam