FIN: je to pěkný shrnutí pro ty, kteří svět neznají - a navíc to moc pěkně vypovídá o tom, jaká ta hra bude. agresivní, konfliktní, bojová, šílená.
proto je to bezva.
oproti spoustě dalších her, který nedokážou říct, jaký vlastně budou, mají rozhodně plusový body (vzhledem k tomu, že tyhle aspekty tam prostě skutečně jsou, co jsem se tak bavil s hráči).
nepřijde mi špatně, když org/hráč vytáhne z nějakýho tématu několik klíčových prvků, které zdůrazní coby podstatné pro svou hru, i za cenu jistého zjednodušení.
chci udělat akční larp z prostředí Hlídek, postavený na konfliktu světlých-temných? popíšu ho přesně takhle.
a přiznám se, že tohle vnímání inkvizice mi přijde o 100% lepší než šediví úředníčci, co už druhé tisíciletí laborují s paragrafy a nechávají se opíchávat na veřejných soudech.