Přidám se k poděkování hráčům, cpkám a hlavně za zajímavou hru. Výjezdy byly fajn (byť jich samozřejmě mohlo být více, hlavně těch bojových :)), cpka hrála výborně, příběhy zaujaly a pobavily. Ale.. bohužel tentokrát zůstává po hře podivná pachuť.. hlavní linie, či to, co tak bylo vnímáno- série rituálních vražd. Možná je to celé jinak než já vnímám, on i Honza o sobě tvrdí: "jsem jen blbý pouliční rváč, co nemá informace a přehled", přesto...
Nápad byl skvělý, příběh originální, velmi zajímavé vyšetřování a rozplétání záhady, jak jsem viděl výborně připravené podklady, organizace si s tím dala úžasnou práci. Ale závěr? Vrchní padouch se rozhodne unést Nejtemnější, přičemž plán únosu je sice zajímavý, ale předpokládá, že by Nejtemnější musela být značně pitomá (a o Evě se dá říct všechno možné, ale toto opravdu ne), načež je neutralizován tak, že Eva se rozhodne místo projíždky v cabrioletu dát přednost schůzce na svém vlastním štábu a padouch přijme, čímž je v podstatě vyřešeno?
Coby hráč doufám, že se ke mně jen ve hře nedostaly nějaké věci, že to znamenalo výrazně víc intrik, magie a dalšího, protože tohle mi příjde- divné. Sice je to závěr jež má nepopiratelný styl a nese typickou eleganci Nejtemnější, ale pokud se na to podíváme z pohledu hráčů - celé řešení záleží na jednom konkrétním hráči, zatímco zbytek, který čeká naskákaný na bitku, rušení rituálu, epický závěr, vlastně cokoliv- je vlastně zbytečný, nezahraje si. Mě osobně to připadá přinejmenším zvláštní.
Jak říkám, je možné, že mi chybí informace, že to bylo celé jinak a tak či tak, hru jsem si užil i tak, ale myslím si, že tohle zarazilo více lidí a zpětná vazba by měla být férová a upřímná, jinak je zbytečná.