• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IORETHOčkování - pro a proti
    CONTRAS
    CONTRAS --- ---
    a prof. Beneš?
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    CONTRAS: Vis je to na urovni jako kdy by se nekdo hadal dokrve o tom ze auto jezdi na mlety zaby. Taky to jen vypustis a nemas duvod nad tim premyslet.
    ATLAS
    ATLAS --- ---
    MUXX: Zkus se zamyslet. Co myslis? Ma nekdo financni zajem na tom, aby ockovani bylo co nejbezpecnejsi? Existuje nekdo, komu se naopak vyplati, aby se to nedelalo, nebo aby si aspon nepouceny lid myslel, ze se to nedela?
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    MUXX: Je na to cele odvetvi jmenem farmakovigilance.
    ATLAS
    ATLAS --- ---
    OSCURO:Poslat ji zpatky do skoly? Nebylo by lepsi, kdyby skoly dokazaly takovehla individua eliminovat? Mne tedy mnohem vic dostava
    "Upozorňuji veřejnost, ale též své kolegy, že jsem jako studentka medicíny nezískala při studiu žádné vzdělání ohledně vakcinace. "
    Nemohu si pomoc, ale jaksi se ji asi dostalo dost nekvalitniho vzdelani, na fakulte, ktera studentum zaklady mediciny zalozene na dukazech asi moc dobre predat neumela. Posilat ji tam zpatky nema smysl.
    CONTRAS
    CONTRAS --- ---
    ...nectes pribalovy letaky? Jo a krom toho se prohlasilo, ze zadny nejsou...
    MUXX
    MUXX --- ---
    no a sleduje teda nekdo mozne komplikace po ockovani nebo se prohlasilo, ze zadne nejsou a nesleduje se to?
    CONTRAS
    CONTRAS --- ---
    ...no, nestoji to ani za pozastaveni teda myslis, rovnou ji ocejchujem?
    OSCURO
    OSCURO --- ---
    CONTRAS: Cit: "Jeho odpůrcem byl Béchamp, tvrdil pravý opak: nemoc způsobuje vytváření mikrobů. Současné poznatky dávají za pravdu Béchampovi" Samoplozeni znovu oziva :-D To me staci, dal cist netreba a pani "doktorku" treba poslat zpet do skoly (pro zacatek aspon stredni)
    CONTRAS
    CONTRAS --- ---