• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AUDIACLongboarding
    Diskuse o všem, co se longboardů a longboardingu týká. Carving, Cruising, Slalom, Downhill, Dancing, Tricks . . . Vybavení Akce a srazy Videa ...
    rozbalit záhlaví
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    BECKOU: klasiky kterýma nic nezkazíš :) osobně se mi ale líbí ložiska ala biltin či tekton kvuli tomu, že máš napevno spacery což zpevňuje jádro kolečko-ložiska jakožto celek, a taky maj takovej tvar, že odpadá nutnost používat ty malinký podložky..navíc můžeš šrouby koleček utáhnout na fest, aby se ti nepovolovali aniž by to mělo vliv na otáčivost koleček
    BECKOU
    BECKOU --- ---
    Tak jsem psal maila na ty magic, ty se mi dost libej, ale ohledne dostupnosti, co treba tyto? http://www.swis-shop.cz/eshop/loziska-bones-reds-p-84617.html
    BECKOU
    BECKOU --- ---
    SIMEC: jo radsi bych levnejsi, ale nejak se mi nedari zjistit kde se ty Magic prodavaj a jak je to s shipingem...popripade nemas radsi tip na levny k dostani v CR :)
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    BECKOU: Pokud dražší - Seismic Tekton, pokud levný - Magic (ty sou míň známý, celkem progresivní značka, řeší se zde http://www.silverfishlongboarding.com/forum/longboarding-skateboard-manufacturers/227320-magic-bearings-thread.html )
    BECKOU
    BECKOU --- ---
    doporucil by nekdo loziska? zjistil jsem ze mam u jednoho poskozenej plast a chrasti, nevim jestli ho mam teda sundat a nechat lozisko smerem do kolecka odhaleny nebo koupit celou novou sadu, treba i rychlejsi
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    btw priklad tho jak je svet malej: byl sem ted na 10 dni na dovoleny v Maroku kde sem se seznamil s trema mistnima surfarema co jezdej i na skejtu a delali pruvodce tem trem silencum co delaj longtreck on longdecks(to tady probehlo) a rikali, ze sou ty tri Kanadani takhlei vtipone sileny uplne nonstop.prej fakt vsecko ujeli jen na longach a kdyz sme jeli autem po tech silnicich co jezdili(a zpetne sem je poznal na videu) tak sem z toho sral magi v kostkach.novy useky silnic sou nadherny asfaltky v kopcich, kde skoro nejezdej auta, tahly zatacky s vyhledem apod.nadhera.jeden mel doma jedno z prken co jim tam kanadani nechali:)
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    Longboarding: Of Troglodytes and Men - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2AvNxl-SCTw
    SGNLR
    SGNLR --- ---
    spolubydlici vyfasoval todle prkno tak ted cumime co na tom vsecko jde..

    Longboarding: Awake - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=kaZP42eEZNU&feature=youtube_gdata_player


    skoda ze jen nestaci si to poridit, ale musi se i umet jezdit:)

    ja sem se zamiloval do tech kratsich loaded prken...
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    citace pro FLOE "dont cry. boards love to be abused. its what they live for. i feel sorry for the boards who never get ridden hard. give your board a good life!"
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    GEORGE175: PS: ještě Khiro jsou dobrý bushingy a hodně by mě zajímala novinka od Orangatangu ( http://www.longboardshop.de/shop/product_info.php?cPath=62_40&products_id=1903 ) btw. na tomhle eshopu se určitě vyplatí nakupovat, maj tam poměrně slušnej výběr a do čr dodání zdarma při nákupu nad 100 E, což neni tolik když tam něco vemeš jednou za čas, nebo si seženeš někoho, kdo taky něco potřebuje
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    GEORGE175: tyhle bushingy se momentálně celkem často během závodů vyskytujou na prvních místech (aspoň co jsem se dočetl), takže si snadno odpovíme, že - při správné volbě tvrdosti - nebudou k zahození ( http://fatantbushings.blogspot.com/p/about-fat-ant.html ) sám jsem se o ně zajímal, protože chci zkoušet víc typů bushingů, teď jezdim venomy, to jsou osvědčená a oblíbená klasika, super jsou taky reflexy od abecu, nebo JimZ, no a tyhle Fat Anty jsem měl dokonce objednaný spolu s ložiskama, ale nakonec ložiska nedorazila kdy měla a dodávka Fat Antů se o moc zbrzdila (taky na longboarding.cz), takže jsem to zatím zrušil..každopádně až budou určitě je chci vyzkoušet, bejt tebou bych se jich vůbec nebál
    GEORGE175
    GEORGE175 --- ---
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    *s kolem v terénu
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    BECKOU: Kdyby tě to zajímalo, tady mám pár fotek ( http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1053342100751.2008996.1441759638&type=3 ) , tady jedno hodně starý video ( https://vimeo.com/8521228 ) a tady jedno novější ( https://vimeo.com/31511066 ) pak tam mám na vimeu ještě něco málo, ale nic velkýho, obecně radši jezdim než točim a on ten bike se natáčí tak debilně třeba proti longu:) Jinak jsem teď dvě sezony vyučoval freeride v Bikeparku Lipno (odkud je to druhý video), tak jestli chceš, můžeš zajet poblbnout, biky i výbavu máme k zapůjčení (nebo jestli taky jezdíš???), máme i trať pro začátečníky (ve videu od 3:11) kterou dávaj Holanďáci, který jsou poprvý v životě s kopce v terénu a zároveň na kopci, ale která je zábavná i pro zkušenější .) no a jinak čim dýl jezdim, tim míň hrotim nějaký triky a spíš se orientuju na výšky, hloubky, vzdálenosti, transfery a technicky zajímavý skoky a tratě .) pure freeride je to co mě baví
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    FLOE: Princip zakousnutí koleček a následný seknutí je identickej se snowboardem, musíš mít váhu tak, aby byl prostě zatíženej zadek a nikoliv předek a správně tu váhu "přelejvat".. Zaklonění: jj bejvaj lidi víc, ale to spíš v dlouhých standupech, ne? kdybys byla o moc víc zakloněná ve 180 standupu, tak se posadíš na zadek, aspoň mi to tak přijde. Jinak twintip je na to opravdu lepší no, kor když si vemeš, že když jedeš tailem dopředu, tak ještě k tomu stojíš na switch.) Já nebyl se svým Bustin Maestro schopnej slidovat tailem dopředu a to to prkno jako twintip i vypadá, jen má zvedlejší předek, teď už to dávám, ale s twintipem lepší..Hodně dělá taky konkejv, jestli ho máš malej, je to podstatně obtížnější.
    BECKOU
    BECKOU --- ---
    Sakra Simec, jak si tady psal ze jsi primarne biker, nechtel bych videt co predvadis na kole, kdyz LB mas jen jako srandicku :)
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    FLOE: 1. Učit se je na prudkým kopci ale v malý rychlosti je snažší než učit se je na rovině (jestli jezdíš na SNB tak si to dokážeš zdůvodnit, na snb je to na rovině taky vopruz) Zkrátka tě ten slide z kopce zpomaluje míň než na rovině, takže si to snáž vychytáš.. Na rovině ho už pak zopakuješ snadno, když si ho dáš na kopci, je to jen o píď náročnější. Většina lidí začíná 180 na heelside, čili frontside, čili rotaci provádíš tak že - "heel", tlačíš na tu stranu prkna, kde máš paty, z toho vyplývá že "front" do rotace jdeš tak, že seš čelem ke svahu ve směru jízdy. (Já se třeba naučil první toeside - backside 180 a to na rovině tak, že jsem měl přední nohu v běžný pozici, a zadní nohou jsem doslova tlačil o hranu do směru potřebný rotace)
    2. Pozice nohou: měj je obě cca kolmo k prknu, možná je můžeš mít lehce do V ale spíš ne nějak moc, paty aby ti lehce přesahovaly hranu prkna, nevim, o několik málo cm, prostě lehce.
    3. Důležitý je nadjet si, tim víc, čim pomaleji jedeš, prostě si hodně nadjeď do směru, do kterýho budeš slide dělat
    4. Nohy bys měla mít pokrčený možná víc, než se ti ze začátku může zdát, ale ne po celou dobu kdy si do slidu nadjíždíš. Řekl bych, že je pomalu pokrčuješ až do zlomovýho okamžiku, kdy se ti prkno do slidu utrhne a od tý chvíle je zase narovnáváš (zároveň po celou dobu tlačíš do prkna patama) Přitom bys zároveň měla lehce odlehčit zadní části prkna, aby mělo šanci otočit pod tebou 180. Prostě lehce přesunout váhu nad truck, kterej opisuje ve slidu menší "ovál":) Ale opravdu jen nepatrně, když to přeženeš, tak ti prkno podjede a vystřelí. Takže si musíš hlídat těžiště, uvědomovat si tu rotaci, taky se do toho lehce "posadit" - jako když brzdíš na SNB.
    5. Aby toho nebylo málo, práce boků, rukou je ve 180 hodně důležitá. Možná nejdůležitější. Tu rotaci vlastně potřebuješ provést tělem, takže si zkus představit, že jak si do slidu najíždíš, máš boky a třeba i zadní ruku vytočenou na opačnou stranu, než do jaký budeš rotovat.. (seš natažená jak prak, kterej vystřelí v momentě, kdy si do slidu najedeš) No a když to chceš otočit, švihneš celým tělem ve směru rotace, přitom tlačíš patama do hrany, přitom máš váhu na správným místě a je to tam.
    6. Když to napoprvý otočíš a pojedeš ve switchi a budeš to chtít otočit znovu na heelside. Postup je naprosto stejnej, jen zrcadlovej. Takže hlavní roli začne hrát tvoje druhá noha, druhá ruka, do slidu si najíždíš opačně a tělem švihneš na opačnou stranu.

    Zkus si to co sem tu napsal prohlídnout/zkonfrontovat s tim, jak to dělám tady https://vimeo.com/40233049 ten den sem se to naučil ! Dívej se jak na prkně stojim, kam do toho ve slidu tlačim, jak si do toho nejdřív najedu (neni to o tom bejt tak, a najednou bejt o 180 jinak, je to takovej jak kdyby balet, určitá souhra pohybů, nadjetí si atd.) Jak mám pokrčený nohy, kde mám během slidu prdel (ovlivňuje těžiště:D Co a kdy dělám bokama a rukama.

    Hodně štěstí
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    GEORGE175: to sou voni
    GEORGE175
    GEORGE175 --- ---
    SIMEC: nějak to vymyslím, jinak zítra kupuju tyhle rukavice :) http://www.pracovni-obuv-odevy.cz/kombinovane/670-pracovni-rukavice-orca-cxs.html
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    FLOE: přebytečnej materiál musí pryč:) aspoň de vidět že jezdíš a že to nemáš na ozdobu
    SIMEC
    SIMEC --- ---
    FLOE: jj nose/tail guard se určitě vyplatí a je to věc chviličky, jen na prkna se kterýma se občas hrotí nějakej freestyle je to zbytečný, tam to prkno dostává jako celek a nějakej guard to už nespasí .)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam