AUDIAC: už se párkrát řešilo a vypadá to zabitě, osobně jsem ho kontaktoval ale nějak nic..
k těm prknům: stál jsem na většině "referenčních tvarů" prken..ano, klasickej topm. má řadu výhod a jak lze vidět, hodně lidí na dh/fr/sliding jezdí (já tomu říkám raketky) prkna typu wolfshark
výhody tudíž budou mít, imho hodně ve standupech..já osobně tyhle raketky nevyhledávám, mám divnej pocit z velký vejšky nad zemí a z toho, že často nemají kapsy na nohy,
pro mé technické pojetí downhillu tedy momentálně zastávám spíš delší než kratší prkna, topmount, ale s výrazným dropem (deville interstate), jelikož se konečně budu chtít víc opřít do standupování (bez přetáčení prkna), ale zároveň zůstat u prken s dropem a vyhnout se raketkám, šetřim si bokem na desku Omen Kush (filozofie Landyachtz Evo), o výhodách těchto tvarů při speedchecku jsme psal v souvislosti s testováním Lokostroje (
http://pavelsimecek.tumblr.com/post/54110847183/jak-se-lokostroj-utrhl-ze-retezu ) zkráceně: točivější předek a míň točivej zadek způsobí, že se slide dá snáz podržet, aniž by se prkno přetočilo, a následně snáz vrátit.. (tady je to celkem dost patrný:
http://www.youtube.com/watch?v=ZmbMmutFX-M a pak taky zde:
http://www.youtube.com/watch?v=BpZ4qbI68Io ) pro klasickej freeride/freestyle mi vyhovuje univerzál Nelson Cyclone..
psal jsi mezi čím se rozhoduješ, tak ti ještě můžu říct, že tvar tvé druhé varianty (orig. freeride) se taky často vozí topmountnutej (Nelson Tempest, lbl penguin, kebbek john barnett)
v případě že by ses rozhodl jít do "raketky", mrkni na tenhle zajímavej koncept:
http://store.skatedeville.com/p/serpent?pp=12 má to v přední části drop, aby ti to podrželo nohu, vzadu pak jen dáš podložku pod truck, aby si prkno neměl z kopce