No, ja se chtela vcera ptat, co teda povazujete za znamku dobreho ridice, kdyz tu nekdo psal, ze ani netusi, jakou jede rychlosti (to me docela dostalo). A presne jsem myslela na to, ze ovladat technicky vuz, tzn umet jet rychle, vykrouzit zatacky precizne, bezpecne a zvladat treba smyk, umet brzdit, rozjezdy do prudkych kopcu atd je jen zlomek ridickeho umeni. Ten skoro nejsnazsi.
Co treba nesnasim a delaji to lide, co se povazuji za dobre ridice, jen proto, ze se zvladnou ritit ve vysoke rychlosti po dalnici nebo okrskach je treba to, ze v zacpe klidne zastavi na prechodu nebo na miste vyhrazenem pro odbocovani autobusu, ze zablokuji jediny vyjezd nebo najezd, jen aby se nekdo nedostal pred ne, je-li ucpany viceproudy kruhak, napr v UK desne casta zalezitost, tak proste vzdycky necham volne misto, aby lidi mohli najizdet, kdyz uz ja nemuzu vyjet svym ucpanym vyjezdem, tady se s tim clovek skoro nesetka. A kdyz uz jsme u viceproudych kruhaku, tak ty u nas umi pouzivat zlomek ridicu, proste sice vyjedu vyjezdem na druhe strane az, ale co bych nejel vnejsim pruhem, je to prece pohodlnejsi, grr... nebo sjeti ze silnice na sjezd ci benzinku, aniz by se obtezovali zkontrolovat, jak daleko za nimi je auto, ci rovnou tirak, proste si pribrzdi a sjedou, uhybani sanitkam bez komentare. Ale mam jinou otazku?
Kolik tak rocne najezdite? Starate se o sve auto vyhradne samy - tzn mate svuj oblibeny servis a vse si hlidate? Olej, prohlidky, gumy atd... vymenite si prasklou zarovku? Pojistky?
A sakra mam koupit to Galaxy nebo Mondeo? :-D