• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAIRRApeklo v interiérech
    GENTIANA
    GENTIANA --- ---
    POZITRON: nevím proč, ale četla jsem jako biokinetické potahy a začala jsem přemýšlet, jestli je to nějaké moderní umění inspirované vědeckám pokrokem, nebo tmářovina.
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    POZITRON: když máš interiér hipsta-like 60’s (tedy "má to vypadat jako sixties, ale na originály nemám, jsem chudý hipster začátečník"), tímhle potahem zachráníš hodně ;)
    POZITRON
    POZITRON --- ---
    patrej sem i potahy na gauce? tenhle hnus si fakt nekdo koupi za 1695,-?
    Bielastické potahy UNIVERSO žíhané cihlové dvojkřeslo (š. 120 - 160 cm) - decoDoma
    https://www.decodoma.cz/Bielasticke-potahy-UNIVERSO-zihane-cihlove-dvojkreslo-s-120-160-cm.html

kazdopadne v pripade zajmu k dispozici v mistnim trzisti :)
    [ OFFERINGNABÍZÍM: elastický potah na dvojkřeslo na šířku 120-160 cm, cena dohodou / Praha / 1234567890 CZK ]

ETERNITY
    ETERNITY --- ---
    PASTEL: souhlasim, nicmene to neni vec interieru:)
    PASTEL
    PASTEL --- ---
    ETERNITY: Obliba WoT je peklo samo o sobě, ve všech formách, kterými se projevuje.
    ETERNITY
    ETERNITY --- ---
    KLATIC: tohle mi jako peklo neprijde. Zvlast pro milovniky WoT:)
    KLATIC
    KLATIC --- ---
    :))))

ETERNITY
    ETERNITY --- ---
    MAR_TINA: Tak zmenit barvy bude asi nebude neresitelny problem, spis jak popisuje pani ve videu - otevreny prostor, zadne soukromi, to by bylo na hranici zitelnosti i pro me.
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    KLATIC: Nejnápaditější inzerát, jaký jsem zatím v seznamce viděla. :)
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    ETERNITY: a vzhledem k tomu, že se dům neprodal ani za 7mil, tak by původní manželku nemusel ani tolik vyplácet.

Uvnitř se mi nelíbí ani ty strašlivý barvy a temno.
    ETERNITY
    ETERNITY --- ---