• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMI3D tiskárny
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    BIDAK: diky, nejradeji bych nejakou uz overenou variantu, co s cim funguje a realnou zkusenost...vcera jsem se uz tak nastval:)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Jo,lidi rikaj, ze je to ok. Prej.
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: j, jsem včera pak řešil tu opravu s autorem rebelixu a mimo jiný zmínil, že ty hotendy s teflonovou vložkou tam ještě má, ale sám že už dává taky full metal, že zatím ani s PLA na tom neměl problém.
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    ANASTAZIA: Najdi si na E3D co ti sedne. Ja bych asi vdnesni dobe rekl full metal.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    Potrebuju doporucit extruder a hotend jsem z MK8 kterej jsem dostal k Geeetech i3 dost zoufalej. Zkousel jsem vsechny ruzny manualy jak ho poladit a funguje to jen nekdy mozna zmena trysky na 0.4 by pomohla...jako i kdyz ta tiskarna byla za nula nic tak tiskne slusne ale ten extruder je na me moc...chci tisknout ne se v tom porad hrabat
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    AKA_THE_A: Říkal jsem strojařské řešení. :) Ne redneck. :)
    AKA_THE_A
    AKA_THE_A --- ---
    BIDAK: s levotočivym vrtákem jde použít i ruční vrtačka ;-)
    (když se vrták "zakousne", tak to vyšroubuje)
    SPM
    SPM --- ---
    SALAM23: :-D možná ta tryska měla nějakou výrobní vadu :-) Jako upřímně to nechápu, když se na ní podívám, tak ty stěny k tomu závitu jsou tlustý celkem fest, takže fakt nevim jak se to mohlo urvat :-D no nic, stalo se :-)
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    SPM: xkrat jsem takhle cistil nebo menil trysky a tohle se mi nikdy nepovedlo :D - tak sorry za blbou radu
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Klasickej strojařskej postup by bylo navrtat díru, vyříznout kontrazávit, zašroubovat tam šroub a vyšroubovat zbytek. :)
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: no, nemam :-) a nejsem si jist, jak to vypadá dál, aby se tou vrtačkou víc věcí nezničilo. Jako asi je to za tepla lepší. Přišlo mi, že tak velkou silou jsem to nepovoloval, ale zjevně to stačilo... Nic, je firemní, asi to radši dám autorovi na opravu a pro jistotu koupim jeden celej náhradní, ať se to nefláká :-D
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Máš stojanovku? :)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SPM: Jop. Já to vždycky rozebíral za tepla. Upřímnou soustrast. Trysku mám kdyžtak novou a pošlu.
    SPM
    SPM --- ---
    BIDAK: hmm, tak tohle nedoporučuju, právě jsem skončil - dojebal jsem to par excellence... zabral jsem a tu trysku zlomil, takže ta část se závitem zůstala uvnitř toho bloku. No nic, jdu objednávat nové díly...
    SPM
    SPM --- ---
    Ok, takže rozebrat hrubou silou a složit nahřátý, aby se nepovolovalo? Zkusim, díky :-)
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SALAM23: PLA jde takhle vyndat DMF. Vidíš, já to vypaloval na plynu do ruda.
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    Pak používám ještě jednu fintu když to zalepí Abs - ucpanou trysku ABSkem nechám přes noc ve skleničce s acetonem,ráno do ni fouknu a je jako nová
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    Jo jo vyteče to jak med - já mám ještě drátky kterejma to max propíchnu,ale to většinou netřeba
    BIDAK
    BIDAK --- ---
    SALAM23: Zapalovačem? To fakt funguje? Není to slabý? Vidíš pak čistou dirku?
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    BIDAK: takhle je to asi nejlepší - trysku chytnu do kleští a vypálim zbytky plastu zapalovačem - jen to chce pak zašroubovat dohromady celý ohřatý aspoň na 200 ,jinak se tryska změnama teplot povoluje,když se to dotáhne ohřatý drží jako židovská víra
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam