AXTHEB: 24/7 je oznaceni produktu, nikoliv technologie. Respektive konkretne je to zavazek vyrobce k tomu, abych jejich produkt byl pripraven k 24/7 provozu.
Rekl jsem obecne tiskarny, protoze v tuto chvili trh hobby tiskaren segregujes na cinsky smejdy a Prusu - ja si to nemyslim ale to je neco co nerozluskneme.
Mozna jsem trosku zdementnel v IT, ale uz jsem zazil eru, kdy se staveli PC Servery a diskutovalo se o tom co je 24/7. Je videt, ze jsem byl prilis agresivni ve svych originalnich prispevcich a mel jsem to podat lepe.
Pro tebe je dostatecny fakt, ze vyrobce konkretniho produktu sam provozuje farmu o 100 tiskarnach. Ja uz z jineho oboru vim, ze to neni ani zdaleka dost.
Uvedu prikladu ke MK3 co me stale nejsou vyjasnene:
- Garantovana doba doruceni nahradnich dilu, distribucni sit. Chces mit 24/7 provoz, ale na tiskarnu cekas tydny.
- To ze tiskarna zastavi provoz v chybovem stavu je zaklad, produkty urcene k 24/7 v takovem stavu skoncit nemaji. Jako se ted snazi o tiskarny s automatickou vymenou hlavy napriklad.
- Redundance poruchovych systemu - tady je obtizne o tom mluvit bez nejakeho dokumentu servisni organizace. Nicmene ocekavam ze nektere veci selhavaji a bylo by mozne je zduplikovat (Vyhrevne teleso napriklad)
- Snaha omezit dopad provoznich podminek a pripadne je jasne definovat. (Napriklad MK2 mela problem s vyhrevem pri nizsi pokojovy teplote, nezvladala bez upravy zdroje.)
Kdyz bych mluvil jenom o Prusovi, tak verim ze firma bere 24/7 jako zavazek. Nicmene taky vidim, ze maji svych problemu dost.