• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHINIGAMI3D tiskárny
    VLADDRACUL
    VLADDRACUL --- ---
    RAINBOF: Rambo je 8bit, ne? Urcite prechodem na 32 bitovou desku budes mit vic prostoru pro FW a lepsi vypocetni vykon pro pohyby
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    Poznam upgrade z rambo na skr mini 1.1? Jen drivery ne?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ACID: Hrebik na hlavu. Tady uz nejaka pasta nepomuze.
    ACID
    ACID --- ---
    za predpokladu, zes mel na to odvrtani mensi vrtak nez desitku vidiak, to pak vazne radeji cely blok
    ACID
    ACID --- ---
    MAKROUSEK: osobne bych tam dal za par drobnych pastu, kterou na termistor davam tak jako tak a obcas doplnim..
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    ACID: Jo, to zni jako to ono. Si to koupim cely novy, za dvojku to neni takova investice. A priste budu davat bacha.
    ACID
    ACID --- ---
    MAKROUSEK: tos asi mel napsat hned.. pravdepodobne mas blby kontakt termistor-blok a ve skutecnosti mas vyssi teplotu trysky, tak ti to tece.. zkus do otvoru pro termistor dat teplovodivou pastu a novy PID autotune. Druha moznost je novy blok
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    XBAHNO: Ta byla prvni, co jsem vymenil. Rekl bych, ze jak jsem vymenoval termistor, musel jsem ho odvrtat a ted mam blbe teplotu nebo tak neco.
    XBAHNO
    XBAHNO --- ---
    MAKROUSEK: Co treba ta tryska? Neni tryska jako tryska, jinak tvarovanej prechod velka dira -> mala dira a material treba nevyteka...
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    Taky jsem narazil na neco, co zatim nedokazu vyresit. Zacala mi Prusa MK3S stringovat. Konkretne pote, co jsem vymenil trysku a pritom si odstrihl drat z termistoru, takze i termistor. Ten jsem spravne PIDem nakalibroval, ale stejne mi to kurva stringuje. Kdyz dam retraction 2 mm namisto defaultnich 0.8 a teplotu snizim o 20 stupnu, tak to stringuje stejne huste, ale jemnejsimi stringy. Uz nevim cobych, zkusim vymenit celej hotend. Nebo existuje neco, co bych mel predtim vyzkouset?
    TALAGE
    TALAGE --- ---
    PECA: Presne tak. Pokud budou upravy nutne, tak se jich nebojim. V podstate jsem to poridil, jelikoz na Prusu fakt nemam a na seznameni s technologii to je super. A i kdybych mel ty streva kompltne nahradit, porad je na cem stavet, takze za ty prachy neni vubecc co resit :)
    PECA
    PECA --- ---
    TALAGE: Jj, elektronicky je to Photon-S. Asi bych to taky nehrotil. Počítám, že si to stejně každý musí osahat a furt je to takový spíše pankový, než vytůněná spotřebka...
    ARAON
    ARAON --- ---
    TALAGE: Pokud jsem to dobře pochopil, tak ano. Ale ono je stejně lepší ta doporučená nastavení brát jen orientačně a vytisknout si nějaký test soubor. Ona třeba jen teplota v místnosti kde se tiskne, má celkem zásadní vliv na kvalitu tisku. Resin je hustý a při nižších teplotách natéká pomaleji.
    TALAGE
    TALAGE --- ---
    ARAON: Takze podle gitu, co tu uvadel PECA, mam Fauxtona - idetifikace dle FW: ver 3.4.1.
    Nijak se z toho nehroutim, kazdopadne diky za info, protoze toto jsem vubec, asi jako spousta dalsich, netusil. Diky.

    Nez se pusim do studia - plati tedy, ze v mem pripade musim hledat nastaveni pro S verzi?
    ARAON
    ARAON --- ---
    PECA: Není zač. Všemožně upgradovat je samozřejmě možné oba. Viděl jsem pár opravdu zásadních přestaveb, leč otázkou je, jestli raději rovnou nekoupit nějakou o chlup kepší/dražší tiskárnu. Kupovat teď, asi bych chvíli počkal, až budou standardem monochromatické displeje, které mají několikanásobně delší životnost. Přeci jen displej je “consumable” a i když není drahý, s jeho výměnou je oser.
    Jinak doporučuji mezeru mezi osazením displeje přelepit nějakou tenkou, kvalitní lepipáskou. Není většího průseru, než když praskne FEP a resin nateče mezerou do tiskárny.
    PECA
    PECA --- ---
    ARAON, ARAON: Pak je otázka, jestli by bylo možné osadit "eSko" původní deskou. Byť by to pochopitelně poslalo cenu kompletu někam jinam + rozdíl v lampě... Ale to je asi na konzultaci ve skupině photonsterů. Myslím si, že kdyby to bylo takto "easy", tak to bude někde napsané. Mrknu se.

    Dík za objasnění.
    ARAON
    ARAON --- ---
    PECA: Ty dvě tyče poměrně zásadně redukují “wobble”. Původní Photon bez upgradu je v tomhle rozhodně horší, ať už tlačí tu plotnu nahoru čím chce.
    ARAON
    ARAON --- ---
    ARAON: Sko má vnějšek celý plastový, ale funkční části jsou kov. V zásadě rozdíl pouze estetický a váhový. Což v mém případě hrálo velkou roli, protože sem na Zéland činil rozdíl v hmotnosti sto dolarů na poštovném. :-)
    ARAON
    ARAON --- ---
    TALAGE: Originál Photon má velkou komunitu, která “hackla” pro ten starý motherboard zajímavé věci. Jako třeba šikovný resin exposure test, který ovšem potřebuje flashnout motherboard a funguje jen na tom starém. Pak lepší kompatibilita s některými slicery (ChituBox má mnohem lepší podporu původního Photonu), no s tak podobně.
    PECA
    PECA --- ---
    PECA: Aha, tak ona není řeč o vaničce, jak jsem si chybně zapamatoval, ale o "Plastic shell/chassis instead of all metal stamped steel chassis." Takže asi nějaké konstrukční díly má S-ková řada plastové namísto kovových u classic/faux verze.
    Holt se asi šetřilo, ale třeba to moc vadit nebude. Škoda té základní desky. Jestli to chápu dobře, tak ten Chitu CBD-Tech motherboard je asi lepší, nebo alespoň lépe zdokumentovaný.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam