SKAUT: jo, Orca slicuje jinak nez SS i jinak nez Bambu Studio. Byla tam hromada sideefektu veci co tam dodelavali, vetsinou kolem Arachne engine x featura, ja porad o par vecech vim co nefunguji spravne (vypnes Ensure Vertical Thickness a spotrebuje to klidne o 50% vic materialu na nekterych modelech, protoze to funguje skoro presne opacne, na to je teda od vcerejska fix... :)), nektery veci pak nejdou resit vubec (nebo s hromadou modifieru), typicky u suspended modelu to spotrebuje hafo filamentu navic na vnitrni podpery a podobne... Na OrcaSliceru me nejvic stve, ze malokdy reaguji na issues, prestoze o nich evidentne vedi, a pak se najednou za nekolik mesicu objevi patch, ktery resi deset issues, na ktere nebyl zadny feedback. Clovek pak nevi jestli neco dela blbe on nebo slicer, nebo jestli je to vubec bug. Hlavni autor taky podle me obcas vezme nejaky sponzoring a pak se nalozil do lihu...
Ty taby mam ja naopak rad, prijde mi to logictejsi a za pul hodiny jsem v tom byl jak doma. Malokdy totiz prepinam presety, spis vyberu jeden preset jako vychoazi a v tom presetu to ladim podle modelu. Mit ty volby zobrazene znamena nevidet plate a model takze bych se za chvili uklikal. Asi proste jine workflow :)
Skoda ze ma Cura tak strasne debilni a nenativni GUI, ta se mi funkcema libila hodne a umi toho az prilis a snad jsem tam nezazil zadny bug (nebo aspon ne takovy ze by to zpusibilo problem s kvalitou).