HONCKA:
OBECNE
- layer thickness: ... od vyrobce resinu
- lift speed/distance: zvedani celeho modelu nad displej, chces to vytahnout z resinu ven
- retract: jak probehne odtrzeni po expozici, kdyz se to trha, zmensit rychlost
- expozice: ... od vyrobce resinu
- light intensity: ladeni pro ruzne barvy stejneho resinu, treba ciry resin potrebuje mene svetla, ale nechces si rozhodit dobu expozice, nektere tiskarny to umi v menu
- wait before: cekani nez si sedne resin po pritlaceni k displeji
- wait after: cekani nez exponovany resin zatvrdne, aby sel odtrhnout
- wait after lift: cekani na stabilizaci modelu, kompenzuje kapilarni efekt
To cele je tam dvakrat, protoze:
1. BURN IN - kdyz se tiskne podlozka ... oproti normlau se tu resi
- pocet vrstev (podle tloustky vrstvy, vetsinou nasobky 2)
- transition layers (vrstvy podlozky se neexponuji stejne silne, ale dochzi k postupnemu prechodu - transition)
2. NORMAL - kdyz se tiskne model
Tabulkove casy a rychlosti jsou vetsinou voleny tak, aby byla nejvyssi uspesnot tisku, ale ne vzdy je nejvyssi kvalita a rozhodne ne rychlost. Kdyz pohnes s cimkoliv o 10%. melo by to stale tisknout.
A ten zbytek:
- resin compensation: resin po expozici expanduje, chces-li presne rozmery, toto nastaveni vygeneruje model o par procent mensi/vetsi dle potreby ... kompenzace take redukuje sum na okrajich, pixely urizne nebo ztlumi/vyhladi
- print time override: nastaveni rychlosti tisku a velikost modelu definuje celkovou delku tisku ... kdyz by to vyslo na 12h 10m, tak lze pomoci tohoto zkratit celkovy cas na 12h, aniz by si clovek rozhodil zbyle nastaveni ... imho to je pro prumyslove ucely