• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    NASA
    NASA --- ---
    urcite se to tu uz resilo, ale moc nevim, co filtrovat...
    jake je doporucene reseni, kdyz chteji z posty nejaky doklady o platbe a informace o zbozi. posilate tu skutecnou cenu, nebo tu, co napsali z dx na balik?
    klasicky mi hrozi dph :-))
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    No kazdopadne jestli nekdo chcete zbozi z DX rychle, tak reseni tu je:
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    9. 10. objednáno, 10. 10. full shipment. Na balíčku: 14. 11. odesláno z Hong-Kongu, dnes přinesla pošťačka.

    Takže se jim to asi taky na měsíc vrátilo, nebo si to skejslo na celnici v HK.
    VASAX
    VASAX --- ---
    HARVIE: Jo no :D
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    MUI: dx neni pro netrpelivy neasi :-D melo by to bejt v topicu :-D
    E2E4
    E2E4 --- ---
    TANTRAMAN: Ono je takovy hezky, ze uz to vzdas, nebo na to zapomenes a pak te prijemne prekvapi, ze to prijde. Myslim ze kdyz budes mit stesti, do vanoc to mas doma. :)
    VASAX
    VASAX --- ---
    TANTRAMAN: Spíš spokojit a čekat...
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    da se nejak sledovat ta zasilka nebo se musim spokojit jen s tim, ze to poslali 19.11. ?
    VASAX
    VASAX --- ---
    OMNISLASH: Ono je to u DX spíš naopak, čím levnější objednávka tím spíš ti to vyřeší k tvojí spokojenosti.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    cloveka to nakrkne, kdyz na zbozi ceka takovou dobu. na druhou stranu je videt snaha z dx ty nedorucene ci ztracene veci resit. kdyz to srovnam s pristupem o rad solidneji se tvariciho sportsdirectu, ktery navic nesidli nekde v asii ale v anglii, je to nebe a dudy. ti mi bez potizi nepribalili zbozi zhruba za 1400 korun (ne, ze by se ztratil balik, proste v nem nektere zbozi vubec nebylo) a po nekolika dost nesolidnich e-mailech mi vratili smesnych 10 liber a dale nekomunikovali. ze se dx snazi ke spokojenosti zakaznika resit casto i nekolika dolarove objednavky, je v kontrastu s timhle az uctyhodne
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    DOKKTOR: taky si dopisuju :)

    Dear Pavel

    Sorry if any inconvenience caused for you.

    After checking, the reshipment for this order had been arranged and sent to you on 2012-11-08 with the Container Number 120900156931. Now it's on the way to you.

    Hope the items will be reached you smoothly and safely. We appreciate you could wait for its arrival patiently.

    Any other question? If no, Could we close the ticket for now?

    Thanks for your support and understanding.

    Best regards,
    Sherry
    WERT
    WERT --- ---
    1den, nebo par hodin pokud to dojedes vyridit osobne :)
    CH_IN_A
    CH_IN_A --- ---
    jak dlouho vam lezeli baliky na celnici po dodani veskerych papiru a predani jich CP celnikum?
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    balík, který sem objednával nekdy v půlce září:

    Dear customer,

    We regret to inform you that your package was sent back to us.

    As claimed by China Post, it's not authorized due to its unqualified packaging. But please don't worry, we have had your order repackaged and dispatched on Nov 8th. It will take 3-4weeks to deliver.

    Your understanding and patience will be highly appreciated!

    Regards
    Cici

    paráda :-/
    VASAX
    VASAX --- ---
    Taky už mám všechno až na jednu zásilku, prý to museli nakonec posílat znovu protože to mělo cosi a cosi, takže mám čekat výhledově ty 2-3 týdny a mělo by to dorazit...
    HARVIE: LOL :)))
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    mě už dorazilo všechno
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    E2E4: to buď v klidu já čekám od 15.9. :(
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Mne stale neprisly 2 drobne veci typu za 10 usd objednane pred 3+ tydny.. :(
    Naproti tomu podobne veci z ebaye uz prisly.
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    Dear customer,

    As advised by the logistics provider, China and Hong Kong Customs’ have temporarily increased inspection on mails/cargo due to coming Christmas holiday, mail delivery services (including Speedpost) are subject to delay or seized.

    We apologize once again for the delays, and appreciate the patience and understanding that you have shown.

    Regards,

    lemon

    (a to jsem teda v posledním mejlu moc patience and understanding opravdu neprojevil...)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam