• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    predevcirem mi vyexpedovali cpl filter. da se ocekavat, ze stihne dorazit do leta, nebo s nim mam pocitat az na dalsi rok?
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    VASAX: Jéje, celých 9 korun na standardní objednávce do 32 dolarů :)
    VASAX
    VASAX --- ---
    Tak dolárek nám naskočil o třicetník, snad nepůjde dál. Zrovna když jsem chtěl objednat...
    VASAX
    VASAX --- ---
    QUIP: To bylo na starém layoutu právě, na novém je to zjednodušené a už to vidět není... A teď se zatrhává jestli poslat objednávku až komplet nebo i po částech, tzn. je to volba, ne klasický způsob. (Mě se to hodilo jak u čeho, takže tohle vítám)
    QUIP
    QUIP --- ---
    VASAX: hmm, to me teda pekne stve. Matne si prave vzpominam, ze kdyz jsem tam objednaval jeste asi pred rokem (nebo 2?) tak kdyz neco nemeli, bylo to videt v prehledu objednavky. A hlavne tehdy byly schopny poslat objednavku nekompletni a pak mi poslat treba vec za $1 v samostatnem balicku.
    Evidentne se jim to nevyplacelo, tak to zrusili :(

    Kazdopadne diky za info. Priste budu ty veci snad objednavat po jednotlivych polozkach.
    VASAX
    VASAX --- ---
    QUIP: právě na prd že oproti starému layoutu vše zjednodušili, takže už tam není políčko o tom, co mají nachystané.
    Dá se to zjistit pokud je to něco většího, že ten produkt (stránka se zbožím) je vyprodaný.

    Asi nejlepší se jich přímo zeptat co chybí.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Tak dneska dalsi maily z DX, ale v podstate to same:

    We apologize for being unable to fulfill your order XYZ after 14 days. One or more of your items is still on backorder from the manufacturer. If you would like to wait for this item, we thank you for your patience.If you would like to change this item to one that is in stock or cancel your order for a refund, please contact Customer Service here.

    Dokazete mi nekdo vysvetlit, kde / jak zjistim, ktere polozky nemaji skladem? V tom e-mailu je nekolik odkazu, ale zadny nevede na stranku, kde by byl vypis obsahu objednavky a polozky oznacene jako skladem / nedostupne. Je tam akorat tak formular, kam muzu zapsat SKU ktere chci vymenit za jine SKU. Jenze nevim, ktere neni skladem...
    QUIP
    QUIP --- ---
    MARMOLAK: rekl bych, ze driv to fungovalo lip.
    3.2.2013 jsem udelal dve male objednavky po par polozkach. Same drobne blbosti. Za 2 dny prisel e-mail, ze nektere polozky nemaji na sklade a jestli je chci vymenit za jine podobne, nebo stornovat celou zaplacenou objednavku a nebo cekat na naskladneni... at jsem kliknul na jakykoliv odkaz v mailu, nikde jsem se nedozvedel, ktere konkretni polozky nejsou na sklade a mel bych si je pripadne vymenit za jine.
    Od te doby tam ty objednavky visi a cekaji na zpracovani... a cekat budou a budou a budou...
    MARMOLAK
    MARMOLAK --- ---
    Nezaznamenali jste nejake problemy s DX? Objednal jsem si 3 veci (2 baliky) a porad mi jen pisi, ze doplnuji sklad :(.
    VASAX
    VASAX --- ---
    FILTHY_SAD_EMO: Důkazní břemeno bohužel na tobě. Záleží jak posoudí tu danou zásilku. Buď tě požádají o čestné prohlášení, nebo budou chtít fakturu a jiný věci a pokud ti neuvěří, tak ti to přinejhorším nacení podle sebe. To je občas zlý překvápko, když to nacení podle sebe a ještě to nadcení, a přijde ti to jako zásilka s doplatkem...
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: J8 jsem to právě při té změně studoval skrz na skrz, abych našel nějakou skulinku :)
    Nejlepší skulinka je bohužel kamarád, co pravidelně cestuje mimo EU, ideálně třeba do USA :-/
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    VASAX: jak funguje dokazování, že to opravdu gift nebyl?
    Důkazní břemeno na straně celní správy?
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    VASAX: Ba jo, máš pravdu, Zákon o DPH §71 (3) osvobozuje zboží do 22 EUR bez nějaké další podmínky. Vyšší limit, 430 EUR, je pro dovoz neobchodního zboží, ale pouze v osobním zavazadle, což je úplně něco jiného, §71a. Nějak se mi to smíchalo. Pardon.
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: no tak to se domnívám že je to právě naopak. Standartně je to 22 EUR s tím, že pokud se věc podaří před CSČR obhájit jako gift, tak je ta taxa vyšší (musel bych se podívat).
    Pokud nemáš poštu pojištěnou, tak ti na to gift dá každý, takže to automaticky nevyřazuje zboží ze zájmu CSČR.
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    On to musí být gift, respektive zboží neobchodní povahy, aby to vůbec mohlo být osvobozeno. Částka do 22 EUR je až druhá podmínka.
    VASAX
    VASAX --- ---
    Ono všechno chodí jako gift, je tam sice cena ale píše se tam třeba electronic, gadget, tool, atp... a je u toho nějaká nominální cena, odpovídajíví IMO fakt těm 30-60%
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    FILTHY_SAD_EMO: Ted jsem objednal neco za 53 Dolaru, tak jsem zvedav, ale podle toho co pises to vypada pozitivne...
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    ENDREW: mně to vždy přišlo jako gift s nějakou velmi trapnou cenovkou. ale je fakt, že jsem si nikdy neobjednával nic velkého.
    ENDREW
    ENDREW --- ---
    Zdravím chtel bych se zeptat jak z vasi zkusenosti funguje podhodnocovani zasilek na DX z duvodu placeni dane a cla, na jejich strankach pisou toto:

    How are customs and taxes issues handled?

    The customer is responsible for all customs and import issues including but not limited to knowing import laws and dealing with taxes, tariffs, and item seizures. Invoices are never included in the package.



    Hong Kong warehouse items are not subject to any export taxes. International warehouse items are not subject to any sales tax.



    For most countries, orders shipped with airmail use the product category for the description and a randomly generated value 30%-60% of the order total. Denmark, France, Norway are exceptions and use the real value.

    How are customs and taxes issues handled?
    http://cs.dx.com/FAQ/Detail/10

    Díky
    VASAX
    VASAX --- ---
    OTAKAR: Mě už se to párkrát stalo, že to bylo vadný nebo že bylo něco rozbitý. Ale většinou jsem se skrz tu jejich diplomatickou univerzální servilitu prokousal k uspokojivému řešení (poslat znovu/store credit)
    FILTHY_SAD_EMO: jo tak ebay HK, to pak sedí, no :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam