ALIENJEDNA: Ano, tohle Ceska Posta tvrdi vzdy, ze to musi reklamovat odesilatel, protoze on za sluzbu platil.
Jenze to v pripade zasilek ze zahranici je naprosty nesmysl. Nez by to vubec probublalo z cinske pobocky sem, tak ubehne sto let. Takze se zkus obrnit trpelivosti, pevnyma nervama a slusnou aroganci a opakovane to urguj na Ceske Poste, protoze tracking jasne rika, ze balicek je u nich.
Pripadne zkus kontaktovat (co nejdrive) Cesky Telekomunikacni Urad (to je kontrolni organ, dohlizajici na ceskou postu). Strucne, jasne a slusne jim popis situaci a oni ti pravdepodobne poradi, co s tim. V komunikaci s CTU rovnou uved vsechny konkretni udaje, ktere znas (datum odeslani, tracking number, treba i screenshot z trackingu, odmitave vyjadreni ceske posty atd.) Vetsinou jsou na CTU velmi ochotni, protoze je CP taky pekne stve.