• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    RIVAN
    RIVAN --- ---
    Taková otázka, ohledně aku 18650. Má smysl je kupovat v číně? Jako mám odtamtud dvě, a fungují, ale moc bych nevěřil těm jejich kapacitám ... případně jestli máte tip na nějaké osvědčené ...
    RIVAN
    RIVAN --- ---
    FILTHY_SAD_EMO:
    MATT:
    KOC256: Diky panove
    MATT
    MATT --- ---
    RIVAN: me pruisli penize, ale uz nevim, jestli od ali, nebo od prodejce..
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    RIVAN: normálně ti to přijde převodem z Londýna. Už jsem to takhle řešil mnohokrát.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    RIVAN:
    o dve niz + souvisejici o tom pisu
    RIVAN
    RIVAN --- ---
    taková malá otázka, řeším to prvně. Jak funguje refund na aliexpressu? pošle mi prachy nebo budu muset vybrat něco stejné hodnoty z jeho nabídky?
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    Asi jste se s tím už setkali, ale pro mě je to novinka.
    U některých objednávek na aliexpress se mi objevuje tracking number ve formátu 01234567895. Prostě jen čísla bez písmenek. Nevím, co to je za vymoženost které dopravní společnosti, ale jde to trackovat tady: http://www.ppbyb.com

    Mimochodem, dneska mi začaly chodit balíčky, objednané před 14 dny.



    01234567895 (This package belongs to normal package instead of registered package, we only provide the package’s container (which contains multiple packages to same destination) tracking information as below)


    Date Status
    2015-01-20 Waybill Generated
    2015-01-20 Collection Scan
    2015-01-20 Departure Scan
    2015-01-23 Arrive at exchange center
    2015-01-24 Depart from exchange center
    2015-01-25 Departure from Airport to destination country
    (this information is provided by airline companies.)
    2015-01-28 Arrive at destination airport
    (this information is provided by airline companies.)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Ale teda na ucet mi nic nedoslo a dany dispute jiz nejde nijak otevrit a zakladat novy se mi uz vazne nechce... takze seru na to! :D (s usmevem)
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    QUIP: Díky za info.
    Poslal jsem podnět na ČTU, s číňanem jsem po 3 týdnech vyjednávání dosáhl toho, že vše pošlou znovu..
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: Na kazde pobocce to funguje jinak (je to v lidech). Ja jsem tu s vedouci pobocky jednal nekolikrat a k nicemu to nevedlo. Ale od stiznosti na CTU a vymene zamestnancu se to znacne zlepsilo.
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: podle mě ještě pomůže domluvit si schůzku s vedoucí lokální pobočky ČP
    jsem se od té doby přestěhoval... a v místní pobočce vrací moje zásilky obratem zpátky do Číny. už 3x, verbež jedna :))
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM & TOM: dost smutne vysledky :(
    Bohuzel, i kdyz to k nicemu nevede, jedina moznost je, stezovat si oficialni cestou. Jak u CP, tak u CTU... aby pak zase ve vyrocnich zpravach netvrdili, ze si "nikdo nestezoval".
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: teda... tady:
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: jj, to mi tvrdili taky
    přesto nevidí jinou možnost
    navíc platíš kilo za podání .)
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: No pokud ale CP tvrdi, ze to musi reklamovat odesilatel, tak ani reklamacni formular moc nepomuze.
    Ja jsem mel s postou dost dlouho problemy, ze mi nedorucovali baliky domu a musel jsem si pro ne chodit. Tak jsem pak psal stiznost na CTU a odtamtud se mnou jednali velmi slusne a velmi rychle. Dokonce mi pak zaverecne vyjadreni ke stiznosti prislo nejdriv z CTU a druhy den jeste temer to same i primo z CP.
    Ale uz je to par let zpatky, mozna se pomery zhorsily :(
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    tak preci se kluci z ctu nepredrou, ze
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: noo... mně z ČTÚ informovali, kde na stránkách ČP najdu reklamační formulář :/
    QUIP
    QUIP --- ---
    ALIENJEDNA: Ano, tohle Ceska Posta tvrdi vzdy, ze to musi reklamovat odesilatel, protoze on za sluzbu platil.
    Jenze to v pripade zasilek ze zahranici je naprosty nesmysl. Nez by to vubec probublalo z cinske pobocky sem, tak ubehne sto let. Takze se zkus obrnit trpelivosti, pevnyma nervama a slusnou aroganci a opakovane to urguj na Ceske Poste, protoze tracking jasne rika, ze balicek je u nich.
    Pripadne zkus kontaktovat (co nejdrive) Cesky Telekomunikacni Urad (to je kontrolni organ, dohlizajici na ceskou postu). Strucne, jasne a slusne jim popis situaci a oni ti pravdepodobne poradi, co s tim. V komunikaci s CTU rovnou uved vsechny konkretni udaje, ktere znas (datum odeslani, tracking number, treba i screenshot z trackingu, odmitave vyjadreni ceske posty atd.) Vetsinou jsou na CTU velmi ochotni, protoze je CP taky pekne stve.
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    No takže CP tvrdí že s tím nic já nezmůžu že zásilku musí reklamovat s podacím lístkem odesílatel.
    Číňan mi tvrdí že zásilka je podle trackingu na mé poště, at si tam zavolám a vyřeším si to.
    Takže se neustále dohaduji a snažím se mu vysvětlit, že to musí jít reklamovat na poštu u nich.
    VASAX
    VASAX --- ---
    ZABICZKA: Tam je nějaá delivery doba, po které normálně vzneseš complain, a je kratší jak protection time. Zatím jsem to nemusel zkoušet, ale tak by to mělo fungovat...
    ALIENJEDNA: pak je převzetí a doručování. ale jako kolem vánoc je toho fakt dost, snažím se nic neobjednávat...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam