• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    HANZO
    HANZO --- ---
    TOOMIX: mi jich dneska přišlo 6...
    MATT
    MATT --- ---
    TOOMIX: mě minulej tejden přišli dva z 11.11. a ještě dva čekam.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Asi někde uvolnili špunt. Dnes dorazily 4 balíčky. Dva objednané 11.11. a dva objednané 26.12.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    Me ted treba vraceli hned den po vyprseni lhuty penize a take jsem poslal jen tracking. Ale to ani nedorazilo do Cech.
    VONTRIX
    VONTRIX --- ---
    Pridam taky ja pozitivni zkusenost s AE. Oteviral jsem dispute na nedosle baterie asi 1 den pred vyprsenim 60 denni lhuty. Jedine, co jsem napsal, ze to nedorazilo. Zadne skeny, prilohy a dokazovani. Prodejce mi 3x napsal, at jeste pockam, ale to jsem ignoroval a po 3 tydnech AE poslalo info, ze vraci celou castku - tak mam pocket par dni. Jestli dorazi, tak maximalni spokojenost.
    btw: bylo to prvni dispute po 6 letech a asi 100 objednavkach - jinak vzdy vse OK a bez problemu dorazilo. Takze jsem asi stistko.
    HANZO
    HANZO --- ---
    Mně ae všechny dispute zamítl s tím, že to je všechno pořád in transit...
    MVEK
    MVEK --- ---
    WOLFGAR: Taky hezké.
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    QUIP: me to probihalo tahle

    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    QUIP: ja to mel uplne stejne - jen se mi to ve finale povedlo vyresit na prvni dispute,po tom dukazu co jsem poslal to taky hnedle uzavreli v muj prospech - prodejcum vubec nepisu,ty jen lzou a natahujou to,je zbytecny s nima ztracet cas
    QUIP
    QUIP --- ---
    SALAM23: Poslal jsem jim tam jeste ten screenshot s tim "Full refund if product is no reveiced in 60 days" a najednou to jde:

    The dispute (order id: 87818978189194 ) has been closed today and we have made a mediation.

    Since you didn't receive the package within the purchase protection days and both of you didn't reach any agreement, we will support you the refund request according to our rule.

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
    Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid -

    Package Information
    AliExpress Shipping LP00083897241866 In Transit
    Final resolution: full refund 9.90 USD

    Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.



    Vytvoril jsem tam vcera 3 disputy, zatim se AE zabyval jen tim jednim, u druheho se ozval prodejce a zkousi me ukecat, abych dispute zrusil, ze prodlouzil ochranou lhutu. Jde jen o $2, ale nejak se mi to nechce resit...
    I know it is a long time to wait,
    but could you pls be kind to cancel the dispute and wait for another 20 days?
    I will send you a new one if you still have not received it then, thank you.
    I have extend the protection time for you, pls don't worry about it.
    Best regards


    A u tretiho se zatim prodejce ani AE neozvali.
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    PISTA1:ja to nejak extra nehrotil,zatim mi teda prislo vsechno,nebo se mi vratil cash kdyz neco nedorazilo,jen me prekvapilo,ze se mi poprvy stalo,ze mi zamitli refund kdyz mi vyprsela ochrana - po tom co jsem poslal ten screenshot,tak mi dispute okamzite uzavreli a priznali full refund - takze kdyz to nekdy dorazi,bude to zadara
    MUXX
    MUXX --- ---
    Me prisel rijnovej balik minulej tyden. Ale musim zas rict ze mi na zacatku prosince prisla sms z ceske posty ze balik existuje a bude dorucen v nejblizsi dobe :)
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MVEK: Na druhou stranu oni meli cely Prosinec nastaveno, ze nevraceli takze ty zasilky tam ty tri dny po vyprseni jeste byly. Jenze o tom nikde poradne neinformovali, ja se to dozvedel az z internich zdroji ze veskere zahranicni zasilky kterym v Prosinci vyprsela lhuta se posilaji zpet az v Lednu.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    SALAM23: Buď v klidu, to se pořád válí někde v hromadách na SPU v Malešicích.
    Mě včera dorazili 2 balíky z 28. prosince a jeden ze začátku, další 4 z listopadu se tam pořád někde povalujou.
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    QUIP: ja uz to mam uzavreny - pouzil jsem upload evidence,poslal jsem tak screenshot,ze ceska posta jeste vubec neukazuje zasilku a dneska mi priznali full refund - i kdyz tracking mi na ali ukazuje,ze od 13.12. 2017 mi to posta dorucuje
    QUIP
    QUIP --- ---
    Od prodejce mi prisla nasledujici odpoved na muj dotaz, jestli to refunduje, nebo posle znovu:


    Binhao Yang 18/01/11 19:27
    hello friend,
    since we ship it by Aliexpress shipping, we will refund you if you don't get it in the on-time delivery guarantee.
    thanks.


    Tak ja uz nevim o jakem case / datu se tu pise, kdyz jediny cas, co jsem u te objednavky videl, uz davno vyprsel.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Taky jsem několikrát u Alliexpressu zkoušel a nemohl otevřít dispute před vypršením. Nicméně po něm to nebyl problém (tedy hádal se se mnou chvíli prodejce, pak to AE uzavřel v můj prospěch).

    Blbé mi bude, jestli to teď budu řešit už u podruhé posílané věci, která mohla zkusit dorazit zrovna kolem Vánoc, a tedy se i vrátit zpátky kvůli neschopnosti pošty (viz i článek, jak ve velké části Prahy pošta nestíhala a lidem chodila oznámení o zásilce až dva, tři dny po vypršení času na vyzvednutí).
    SALAM23
    SALAM23 --- ---
    QUIP: se mnou vycurali ted plne stejne
    KOC256
    KOC256 --- ---
    QUIP:
    divne. ja oteviram i pred i po
    QUIP
    QUIP --- ---
    SAKALICEK: Ale jak jsem tu psal nedavno, pred uplynutim te lhuty mi to nedovoli otevrit dispute z duvodu, ze zasilka neprisla. Napise mi to, ze musim pockat, az vyprsi cas. Mam tam takhle asi jeste 6 dalsich zasilek, co uz asi nikdy neprijdou, ale u nich prodejci porad prodluzuji ochranou lhutu, takze u nich ten dispute otevrit porad jeste nemuzu.
    SAKALICEK
    SAKALICEK --- ---
    SAKALICEK: myšleno, že dispute můžeš uplatnit pouze v této lhůtě..
    SAKALICEK
    SAKALICEK --- ---
    QUIP: 60 dní je ochrana lhůta ve který jseš hajenej. Po uplynutí 60 dnů, bez prodloužení této lhůty od prodávajícího je tvá obj. brána za vyřízenou. Obrať se přímo na prodávajícího, třeba ti s ohledem na tvé hodnocení vyjde vstříc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam