SLL_QUY: Já bych řekl, že záleží na tom, jakou máš karmu, aneb jak moc chceš být slušný za každou cenu, případně jak moc to potřebuješ (takže by sis to radši objednal od jiného obchodníka a nečekal dál). Jelikož oni na nás kašlou a zjistí to člověk až sám, jinak by se neozvali, tak zas tolik důvodů ke slušnosti nevidím a kldiěn po vzoru jiných můžeš dát dispute, je to asi dostatečný důvod na zrušení objednávky. Akorát pak musíš být tvrdý a ignorovat jejich případné prosby, abys dispute zrušil, že ti to pošlou znovu a já nevím co, že je dispute ničí (reputaci).
Nebo mít trpělivost, počítat, že to třeba nikdy nedojde a dispute to skončí, ale zas na druhou stranu pokud k dispute dojde, skoro vždy na tom běžný zákazník prodělá (změna kurzu nebo poplatky VISA apod. za transakci v cizí měně).