• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    QWWERTY: Tak oni kdyz se koukaji do pocitace a je tam vic na stejne jmeno daji ti vetsinou vsechno jenze jak cinani tak sama ceska posta hrozne rada komoli jmena, me se osvedcilo automaticky rikat u okenka postbabe at zkusi vsechny 4-5 obvykle verze. Cinani radi zamenuji jmeno a prijmeni, ceska posta mi zase pravidelne vymenuje W za V a tak dale.
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    btw na Poště už asi rezignovali i na kontrolování kolik balíků tam leží na stejný jméno :/
    byl jsem tam včera vyzvednout jeden balík a dneska oznámení, že tam od 18.12 leží druhý (a podle 17track opravdu pořád ještě nevyzvednutý)
    QUIP
    QUIP --- ---
    PAKOBYLKA: Kdyz tam zalozis Dispute, tak to nemuze jen tak odmitnout prodejce, ale urovnani sporu resi AliExpress (coz neni prodejce, ale provozovatel platformy a ten chce hlavne spokojeny zakazniky). Navic ten dispute dela prodejcum negativni hodnoceni a o to oni nestoji. Kdyz neotevres dispute a jen si dopisujes s prodejcem, tak se ti muze vysmivat jak chce.
    TOM
    TOM --- ---
    PAKOBYLKA: přesně tak, napiš pár vět, vyfoť konverzaci (a přilož jako obrázek), dej jednu hvězdu, a až to projde schválením, dej sem odkaz na produkt, ať ten negativní feedback olajkujeme jako relevantní.
    Skoro všichni prodejci na Aliexpressu se negativního hodnocení bojí jako čert kříže.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    PAKOBYLKA: muzes dat negativni feedback k objednavce ;)
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    TOOMIX: tak o ty peníze nejde, jen trochu nechápu, že si tam všichni hrajou na důležitost hodnocení prodejců a když tomu prodejci něco napíšu, tak mi hodí fakujícího smajlíka místo odpovědi...
    můžu mu alespoň nějak zavařit, stěžovat si na něj někde?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    PAKOBYLKA: ponauceni pro priste, kazdyho z nas to tady aspon jednou vypeklo ;)
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    SAKALICEK: aha, takže po těch 60 dnech mám prostě definitivně smůlu a ten prodejce si ze mě akorát na můj dotaz dělá prču? hm, fajn
    SAKALICEK
    SAKALICEK --- ---
    PAKOBYLKA: njn. každopádně tě 60 dní od objednávky/transakce chrání Aliexpress před nepoctivým obchodníkem. vrátí ti peníze nebo prodlouží dobu kdy jsi hájená :)
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    SAKALICEK: hm, když jsem zjišťovala, jaká je asi tak doba dodání, tak všude psali, že dva měsíce čekáš často. Takže jsem myslela, že nemá cenu plašit, když jsou vánoce atd.
    SAKALICEK
    SAKALICEK --- ---
    PAKOBYLKA: po dobu 60 dní od objednávky tě chrání Aliexpress.
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    TOOMIX: tak tam mi to píše to samý co na track order- Hand over to airline 2018-10-30 02:54:53
    tak já nevěděla, jak je to s tou lhůtou, jestli to třeba nejde dodat i po ní. Když jsem zjistila, že už uběhla a objednávka je ukončená, tak jsem jim hned napsala. ale zjevně mě akorát tak vyfakovali

    QUIP: to jako myslíš, že kdybych jim napsala před uplynutím lhůty, tak by se se mnou bavili narozdíl od teď?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    PAKOBYLKA: tak jeste zkusit sem

    https://global.cainiao.com

    a jinak priste hlidat lhutu a hned je fakovat, pokud to nedorazi ;)
    QUIP
    QUIP --- ---
    PAKOBYLKA: tohle je potreba hlidat, nez vyprsi ta lhuta a rovnou otevirat Dispute. Melo by to jit snad i ted.
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    TOOMIX: UN, nenalezeno, adresát neznámý, došlo k chybě služby
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    PAKOBYLKA: v jakym formatu mas sledovaci cislo? LFxxxxxxxxCN, LPxxxxxxx, UNxxxxxx nebo jiny? Zkus ho dat na 17track.com a koukni, co ti vyjede
    PAKOBYLKA
    PAKOBYLKA --- ---
    čau, zkusim se zeptat tady. Nemám zkušenost, poprvé v životě jsem objednala na Aliexpresu, laciná náramky na garmin vivofit, předem jsem zaplatila asi stovku a čekala. Objednávala jsem 22.10., psali, že to dali k přepravě, ale od 30.10. žádná změna. Někdy kolem svátků uběhla lhůta pro dodání a ukázalo se tam, že transakce je ukončena, zboží nemám. Napsala jsem tedy prodejci (má skoro 98% hodnocení), co jako dál, jestli mi vrátí peníze nebo co. A v odpovědi jsem od něj dostala dva smajlíky označené jako "comfort". Docela nechápu, takže to je jako všechno a čau? nebo jaký je na tohle teda postup?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    REDSNAKE:
    Asi Praha že?
    Já letos většinu zásilek z 11.11. už doma a žádné občas hromada ale pěkně postupně...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mi teď nedávno volalo neznámé číslo, tak jsem to zvedl a prej že na poště mám balíček kterej se další den bude vracet odesílateli pokud si jej okamžitě vyzvednu. Žádná výzva k odběru, opakovaná výzva k odběru, nic... Díky bohu za ten telefonát před odesláním zpět, ale přesto bych byl radši za klasickej přístup. Přijde mi že pošta opět kolabuje a na zásilky z číny část pošty rezignuje a potom to za ně někdo hasí..
    QUIP
    QUIP --- ---
    LOPIN: jo, nakonec jsem ho na te poste dostal a odpoledne jsem mel ve schrance (kdyz uz jsem mel balicek doma) oznameni o ulozeni zasilky a na tom text:
    Vazena zakaznice, vazeny zakazniku, dovolujeme si Vas informovat o zasilce, u ktere nebyl vyjimecne vykonan pokus o dodani z duvodu: Prekazka na strane posty.

    Sice hezky, ale obavam se, aby se z toho nestal novy standard. Misto drivejsiho "nezastizen", budou hazet listecky "Prekazka na strane posty", ale oboje znamena to same "nasrat a prijdte si pro to sami".
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    QUIP: ja mel stejny a uz to mam doma, asi jsme meli stejnou klec:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam