• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    TOM
    TOM --- ---
    FRENNET: to mi právě nejde. Jakmile je objednávka uzavřená ze strany prodejce, tak nevidím možnost jakéhokoli feedbacku.
    FRENNET
    FRENNET --- ---
    TOM: ted se mi to stalo poprve. 27.8.objednavka a 9.9.ji zrusili bez upozorneni. Jsou to veci za 8$, ale upozornit mohli no.
    Budu otevirat spor.
    MATT
    MATT --- ---
    v ustavu byl tip na peknou masku ;))

    https://www.aliexpress.com/item/4000025800250.html
    KOC256
    KOC256 --- ---
    _LEPIK_: No skoda ze mi to neprislo o dva dny drive. :) ale pro priste dik.
    _LEPIK_
    _LEPIK_ --- ---
    Who pays for return shipping?

    The seller pays for return shipping if the item was damaged, faulty, or doesn't match the listing description, or if they offer a free returns policy.


    cili chtej uplny refund a pokud chce poslat zpet, plati postovne prodejce
    pokud zavres case, je mozne, ze uz nedostanes nic, opetovne case otevrit nejde, jsou nejake moznosti reklamace, ale je to dost slozite (telefonaty, pres paypal nebo banku..)
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    KOC256: na ebay myslím taky nejde case znovu otevřít.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BOAR:
    No proto se ptám. Na alíku když zavřu dispute, tak není cesty zpět!
    BOAR
    BOAR --- ---
    KOC256: Asi bych mu veril, zavrel to, a cekal - myslim, ze se bude snazit. ze mu to opravdu stoji za poradny hodnoceni.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    KOC256: omlouvám se, ale tohle netuším..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    8BB76E1:
    No a platba poštovného bude na mě, když mi poslal co jsem nechtěl?
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    KOC256: no jo vlastně.. pravda, ty můžeš poskytnout foto, takže ebay by asi kouknul na to + na jeho fotky / popis aukce, a podle toho by se vidělo. v tom případě by ti to asi uznali..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    8BB76E1:
    no nemusí to být důkaz, ale nafotil jsem to kde jasně dokazuji, že je to není ono, ale nevím jak to ONO správné vypadá konstrukčně a zda to tedy lze vyměnit/zaměnit.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    KOC256: hmm.. tohle je těžké hádat, no.. on má (asi) důkaz, že ti něco poslal, pokud to bylo s trackingem.. na druhou stranu to chce nějak zavřít, takže asi sám prodejce si myslí, že když se to nechá být, ebay rozhodne ve tvůj prospěch..

    já řešil zatím jen "ztracené" / opuštěné zásilky, takže jak rozhodují v případě, kdy něco bylo doručeno, ale v podstatě "se neví" co (protože to bude tvrzení proti tvrzení) s tím zkušenosti nemám..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    8BB76E1:
    nabídl mi 50% a ať si to nechám, abych to nemusel na své náklady posílat zpátky.

    Nevím jestli při odmítnutí mi to ebay zavře s lepšími/horšími podmínkami.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    8BB76E1: a když já osobně nemám jak se bránit, ofc..
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    KOC256: tak minimálně s tím, že ten case nevydrží otevřený, to má pravdu.. zbytek netuším, osobně dávám kupujícímu refund, když si řekne..
    BOAR
    BOAR --- ---
    KOC256: tak vzdycky jim jde oto, abys neudelal case, a vetsinou se snazej. Neni tam nekde moznost, stjene jako na aliexpresu, aby prodlouzil cas na otevreni case ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    No nechci se spálit...
    Mám věc za 50 liber, která nesouhlasí s tím co jsem měl dostat. Borec mi nabídl půlku zpět a že si to mám nechat, což mi je na nic. Pak mi nabídl, že mi teda dopošle "parts", kterými se z mé nevyhovující věci stane vyhovující (technologicky to je možné). Ale chtěl ať uzavřu case. Já odmítl, že to má poslat, ale on mi píše:

    "If you didn't close the return, ebay will step in cause we need to accept the return or refund the case can't be been opened till you receive the new goods trust me if there is anything wrong you can a case again but trust me just message me and i will provide the best solution for you we care about our customer."

    Tak nevím, zda to na mě zkouší a nebo to na ebayi takto opravdu je, tedy že to případně půjde otevřít znovu. Hodnocení má super a je to nějaký ten ověřený prodejce... Ale i tak se trochu obávám, že tím přijdu o jakoukoliv možnost se domoci čehokoliv.

    Máte někdo bližší zkušenost?
    QUIP
    QUIP --- ---
    KOC256: Po poslednim pokusu o dispute na eBay jsem radsi eBay prestal pouzivat. Prislo mi to straslive komplikovany se tam vubec nekam doklikat, aby muj pripad zacal nekdo resit. Zlatej Ali, kde u kazde objednavky je hned tlacitko na dispute.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Tak asi tu:
    Resolution Center - eBay
    https://resolutioncenter.ebay.com/

    Jen nevím jak logicky se tam dostat přímo z objednávky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jak se na e-bayi otevírá dispute prosím?
    Vidím jen:


    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam