• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Se na tý poště trochu pos.ali ne? Kde je to zrychlení doručování a proč to jde z číny rychlejc než z malešic po Praze do schránky?

    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    POSEIDON: aha! sorry že jsem otravoval :)) musim si koupit brejle (do 150 eur ofc)
    POSEIDON
    POSEIDON --- ---
    PRAASHEK: jo, muzes tam videt "Price includes VAT"
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    POSEIDON: jo to mě hlavně zajímalo - takže DPH by už by to mělo být vždy ošetřeno ze strany ali
    POSEIDON
    POSEIDON --- ---
    POSEIDON: jeste info k tomuhle, byla to objednavka od jasne podvodneho eshopu, pro jistotu jsem zrusil poste plnou moc a vyplnil ecep, tak uvidime. Tech balicku, co prislo bez techto problemu, mame v radu stovek.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    KOC256: neměla se tahle hranice snižovat na nulu, tj u malé drobnosti se musí proclit?
    POSEIDON
    POSEIDON --- ---
    KOC256: zadna hranice 22 EUR uz neni, hranice pro clo je 150 EUR. DPH plati vzdy aliexpress.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PRAASHEK:
    Od pohledu co se bude zdat celnikum. I kdybys koupil vec za 10 Kc a jim se bude zdat ze se jedna o vec za 10 000, tak zahaji rizeni. Na druhou stranu jsem si nechal poslat i celkem drahe veci, ktere celnikum nijak neutkvely na ocich a nic jsem neplatil.

    Oficialne ta hranice je 22 EUR.

    Zadal jsem to uplne jednoduse do Googlu...
    hranice clo - Hledat Googlem
    https://www.google.com/search?q=hranice+clo
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    KOC256: a od kolika kč se musí něco řešit? sice jsem guglil, ale pořád v tom mám trochu hokej. hlavně ale nevim, jak zjistím, kdy alik tyhle věci (dph+clo) u konkrétní zásilky vyřeší přímo a kdy ne.
    BOAR
    BOAR --- ---
    PRAASHEK:Mozna, ze combined delivery je to, zeti chytej vic balicku, a prebvalej to do jednoho. To se deje uz pravidelne. Zbozi, ktere objednas, prodejce "posle", zustane v nejakym depu, kde bude asi chvili cekat, jestli sis objednal jeste neco. Pokud ano, vsechno se to zabali dohromadyu do dalsiho novbeho obalu, a posle se to jako nova zasilka.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PRAASHEK:
    Nebudeš. Objednávám běžně za stokoruny a nikdy nic...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PISTA1:
    Ta věc je za 38 Kč... Žádné výpalné nebude...
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    PRAASHEK: Jestli chceš mít jistotu na 100% že to dorazí přímo, tak vyber dopravu kde je aliexpress shiping.

    Pokud to jde přes combined delivery via cainiao jsou random 3 možnosti.
    1) projde to přímo
    2) přijde ti od pošty výzva ať jim dodáš data že ti zásilku proclí ( můžeš udělat sám přes ECEP)
    3) dojde ti zásilka už s výpalným od pošty a nikdo se tě na nic neptá.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    Simvás, když si objednám tohle, budu muset něco řešit (dph/clo/nebo cokoliv s českou poštou)?

    A co znamená:

    Estimated delivery on Jul 20
    Estimated delivery on Jun 27 for orders over CZK 151.65, Combined Delivery
    to Czech Republic

    ?
    že když bude objednávka za alespoň 151,65, tak mi to přijde dřív? A musí to být u stejného obchodníka, nebo..?
    BOAR
    BOAR --- ---
    BOAR: opet cekam jak to dopadne - 9. objednano zbozi za 45USD z CZ skladu. 10. se objevilo "Receipt of data about consignment before posting" - tedy zadali do systemu budouci zasilku - a od te doby se nic nedeje.
    Taklhle vzdycky vypada zbozi, ktery ma jit z CZ, ale jde z ciny. Kdyz dorazi do 3.6., tak pohoda, jinak bude zadarmo.
    BOAR
    BOAR --- ---
    AUSS: jak skončí lhůta "full refund od not delivered in" tak otevírat issue. Psát že nedorazilo, a že podvod, že posláno z Číny místo z EU. Za 4 dny mas peníze na účet. Nemazlir se s tím, když ti prodejce začne plakat, že si měl nejdřív napsat jemu, a ať ještě pár dní počkáš ... Ověřeno tak 10x
    AUSS
    AUSS --- ---
    PISTA1: OK, díky. stejně je to zmatek, protože mi u objednávky svítí ikonka garance "Full refund if product is not received in 15 days." a současně je jinde u ní informace, že dispute můžu otevřít až pokud nedorazí do 38 dní. Asi budu vycházet z včerejšího odhadu při objednání, že dorazí 20.5. a když nedorazí příští pátek (jako že ne), tak otevřu ten spor...:)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    AUSS: vůbec se s tím nepárat. Ve chvíli kdy skončí lhůta a zboží nemám, otvírám spor a rovnou píšu že se jedná o podvod, objednal jsem zboží z EU skladu, ale jde z číny...
    Stejně tak napálit negativní hodnocení.
    AUSS
    AUSS --- ---
    KOC256: no clo bych případně pak řešil určitě, ale já chtěl spíš vědět, jestli už v takové situaci někdo jiný nebyl a jak dopadl. ten den doručení příští týden nebyl garantovaný jen jako "estimated", ale právě kvůli té rychlosti jsem ten shop vybral, vyloženě jsem volil GLS ze Španělska i v detailu objednávky mám napsaný "EU, SPAIN", tak jestli se mám oficiálně hádat už jen kvůli téhle nesrovnalosti...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    AUSS:
    spíše bych se odvolával na dobu doručení případně CLO, pokud někde v OP nemají napsáno, že to je orientační...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam