• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    SKUNK23: Jako je fakt, že co má člověk i jinej život než jen paření na kompu jsem výběr games dost omezil, ale vzhledem k tomu, že si tuhle tématiku, z toho co jsem hrál naposedy pamatuju z AoE II datadisku, kde byli přidaní nějakcí Inkové atd., tak za mě super.

    EVILMIND: imho je to vlastně breach, ale s tím rozdílem že tě to hodí na minutu mimo mapu. Uvidíme co to ovlivňování "finálních" bossů/loot místností. Pokud to bude moc častý, stejně jako celá mechanika league, tak to bude otravovat, pokud ne a člověk si pokazí zabitím jednoho architekta 14 dní farmení a pokusů shapovat si tu pyramidu, tak to taky nebude cool. Bude to mít stejný problémy jako breach. Když bude málo mobů v té minilokaci a nebude z toho nějakej slušnej loot, tak to nikdo pořádně hrát nebude.

    Ale což, bestiary taky vypadala na první pohled zajímavě. Tohle za mě vypadá hodně dobře, uvidíme co provedení.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MPEGYNA: no prave. Uz ted lab chodim s nechuti, a jen kdyz se na poelab predem podivam, jestli se mi libi layout. Ale uvidime no.
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    EVILMIND: to je jak labyrint bez ascendancy s tim rozdilem, ze si podobu vyslednyho dungu nastavis casovanym grindenim.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    ORBIT: Já teď ve flashbacku jedu trade ligu a zjistil jsem,ž e mě to spíš nebaví :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    nova sezona... vypada to desne komplikovane, nedovedu si moc predstavit zatim jak to bude zapadat do grindovaciho charakteru PoE

    Path of Exile: Incursion Trailer and Developer Introduction
    https://www.youtube.com/watch?v=QWXgJ19t4zU&feature=youtu.be
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    EVILMIND: nas ssf clovek fakt oceni buildy co nepotrebujou linkovat :)
    Ngamagu, bor apod :)

    Ted jsem rozjel tanka a uz od zacatku jsem pocital aby mohl jet jen se 4L :) a zatim cistim vsechno, full block je super vyhoda, ale zatim mě děsně rasí jakejoliv degen :D Ale až najdu libovolnej shaper stit, tak se to zmeni. Life% on block bude velka zmena :)

    SSF to win!
    EXI
    EXI --- ---
    EVILMIND: ja hraju posledni dobou jen ssf, jsem hrozne rad ze ten mod ve hre je. clovek je vic kreativni a navic me nebavi si veci kupovat
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    To je krasa SSF, ze clovek usetri spoustu casu na tyhle rozhodovani, plus kolik ja ho jen vzdycky projebal na hrani s marketem... a jako cekal jsem to horsi, mam myslim po par dnech uplne v pohode equip, stejne bych v tehle fazi nemel na lepsi chestu, nez je tabula... :-) Ale dropnul jsem BoR, tak jeste premejslim jestli nezacit neco co ho vyuzije.

    Kazdopadne me teda jako dost stve, ze vsechny SC/SSF/HC ligy maji odmeny dohromady (a to uz hodne dlouho), to neni jako moc fair, radsi bych mel mensi pool hracu na vyhry, ale omezenej ligou.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    SKUNK23: LOL, tak to je hodně slušné. Já se pořád nemůžu rozhodnout jestli budu chtít Soul Mantle na GC totemy, nebo Cloak of Defiance pro ED. Takže zatím běhám obojí na Tabule. Zatím to de, tak hromadím currency než se rozhodnu...
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Tak me vcera po dlouhe dobe potesilo RNG. Koupil sem si ve Flasback race za 25c Inpulsu za 20jew 6 socket a za 3fu 6 link. :))) Takovouhle kliku sem v te hre za ty 4 roky co to hraju jeste nemel :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    CHA1NDLER: tohle jsou prave naopak ty nejlepsi momenty v PoE, kdy build, co sis myslel ze funguje, najednou vykazuje na obtiznejsim contentu nejakou chybu, a je treba ho modifikovat! :-)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Jinak k Bestiary - co se mi na to libi je ze tam jsou mobky, ktery neumiraji hned a chvilku trva je zabit a kdyz to je nejakej regen mob, tak treba resit frost bombu abych ten regen sundal.
    Ale samotna mechanika chytani mi prijde naprosto proti princippu grinding hry. Chci zabijet mobky ne je lovit a pak zabijet znova. Ty zajimavy recepty stejne nenapadali a neprijde mi ze jsem hral extra malo. Stale jsem na 2/4 bestiary bosiku. A kompletovat menagerii jsem vzdal, to je fakt moc velkej vojeb, neprehledny gui.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    CHA1NDLER: 3,5k life je ten problem :) to je desne malo. A jestli pises ehp, jak to mas rozdeleny? Ale 3,5 je malo at to mas jakkoliv.
    EXI
    EXI --- ---
    MRORANGE: souhlas. nicmene poe bylo pro nove hrace komplikovane vzdy. at uz se jednalo o absenci tutorialu nebo o poctu ruznejch mechanik. proste oni fungujou tak, ze aby zachovali prizen hracu, furt neco pridavaj. ja bych se ridil heslem ze mene je nekdy vice. ale pokud neco vymyslim a obetuju tomu kapacitu x vyvojaru a grafiku, rozhodne bych to vymyslel tak, ze to ve hre zustane. holt kazdej nema cas hrat ligu / chut zacinat zas od zacatku
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    CHA1NDLER: to mi fakt prijde ze je o cviku, ted uz klidne chytam i dve soucasne, a bezne v mapach chytam i vsechny zluty ani nad tim nepremyslim, malokdy se mi to nepovede. A to jsem v klasicke bestiary hral build co nici mrtvoly. Ted jak jedu v SSF flashbacku od zacatku tak mi to uz prijde uplne prirozene, jasne obcas se nezadari a neco mi umre, ale jinak nemam problem skalovat dmg tak, aby to vyslo.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    MRORANGE: Nicméně předchozí příspěvek není úplně o tom, abych popsal jak se mi líbí, nebo zda se hodí příslušná league mechanika do core, ale aby se ukázalo kolik věcí (od jdi a zabij potvoru) už je ve hře přidané. Ať už to zejména na straně power creepu (PT is back!), nebo jak se změnila variabilita těch zabíjených potvor. Takže ano, na jednu stranu čím víc tím lépe, ale abychom se nedostali do situace, kdy zejména noví hráči nebudou vědět co dřív, kdy už samotný skilltree atd. není úplně kouknu a vidím...
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EXI: Obecně a zejména jako hráč rpgček souhlasím. Ale jde hodně o to jakým způsobem to bude implementováno. Za poslední dobu to bylo podle mého uděláno odpovídajícím způsobem. Když to vezmu zpětně:
    Abyss - velmi slušně, viz breach
    Harbinger - podle mě teď se v rámci flashbacku budou množit požadavky na core a v tomhle formátu za mě ok
    Breach - slušně, jen by možná mohlo být častěji, obzvláště když není součástí zany
    Essence - super
    Prophecy - možná trochu upravit "spawn rate" určitých prophecy a když nebude recept na 5x prophecy tak víc stříbra
    Perandus - tady je to hodně ošemetné. Možnost itemů které jsou díky tomu dostupné je obrovské, pokud je to pouze občas, není to na rozdíl např. od breache použitelné. Vhodné do core, minimálně jako zana mod

    Mohl bych pokračovat, ale ostatní kromě necore talismanu jsou pro mě věci které ne/jsou už core a víceméně jsem stejně původní league nehrál a nemůžu tak hodnotit implementaci.
    EXI
    EXI --- ---
    EVILMIND: jj, me na talismanech stvalo ze je clovek musel skladovat aby je nasledne vymenil za vyssi tier.. imho mechanika primarne urcena pro donuceni hracu kupovat dalsi taby :] ale treba harbingera bych mel v core rad. proste podle me by meli vymejslet ligy s tim, ze to pujde (alespon z casti) do core.. takhle mam dojem ze to je sity horkou jehlou

    no ale pokoupil jsem map tab a tab na fragmenty, to je parada
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: jo to je docela dulezitej aspekt te veci, co doufam ze nezanikne - yellow/red beasty jsou fakt challenge, a ta zrovna jako ve hre casto dost chybi. Mozna bych proste nechal ty jejich mody pro rare potvory, jen by tam nebyla ta cast s chytanim?
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: ono to tusim neni v UI ale v Notifikacich, nebo tak neco, ja to nasel jen proto, ze ctu changelogy
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam