• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    ORBIT: default attack juggernaut? ;)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Závidím, já ještě nemam naprosto šajn co začít :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    ok, definitivni rozhodnuti, muj starter bude permastun 1H slayer :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: super se mi zda byt hlavne ta kreativni cast jak vydelavat, mohl si za to koupit samozrejme neco i v te lize, ale nejspis bych tipnul, ze uz vsechno mel. Kazdopadne uvodni investice 30exa, to jsem zadnou ligu jeste nemel, takze me ani nemusi trapit, ze me nic takoveho nenapadlo... :-)
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Tak story je to sice super a i když to bude znamenat že nikdy si nic na standardu nekoupím, tak tohle bych nikdy nepodstoupil. Respektive nenapadá mě, co bych chtěl mít za item, abych to podstoupil...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    tohle je super story
    How I duped my way to an Alt Art Alpha Howl thanks to Bestiary recipes : pathofexile
    https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/8n2qja/how_i_duped_my_way_to_an_alt_art_alpha_howl/
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Updated the 2D and 3D art of Tabula Rasa to look less like a sweatshirt your grandmother gave you that was several sizes too large.

    :-)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    U traps teď bude nejvíc omezující prvek za jak dlouho je trap ready spustit po te co ji hodíš.

    Logika je taková, že trap házíš na libovolnou vzdálenost stejně dlouho, takže to je konstantní čas a pak ji nějaký čas trvá než se může spustit. Tzn zabere to necelou vteřinu od hození po spuštění. A to je parametr se kterým skoro nejde hýbat.

    Uvidíme jaký to bude v reálu, ale celkem se těším, že bych zase zkusil Firetrap prolif :D
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MRORANGE: skvela zprava :D o duvodu vic proc si chci takovy build vyzkouset :D
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    MRORANGE: sorry, jde o tuto větu v Character ballance:You can now have up to 15 traps active at a time (up from 3), takže mojí poslední fabulaci neberte v potaz.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    CARTMAN: Ono to tak úplně snadné zase nebude. Ten cap se sice navýší, ale imho nikoli tím, že se řekne máš možnost naspamovat 20 traps. Ono těch původních 15 se z něčeho skládalo. Nativní počet je výrazně menší, tuším 3ks. Takže i kdyby tohle navýšili, řekněme na 5, tak cluster traps přidaj dalších 5 a na tree žádný změny nevidím. Takže to je celkem 13. Pak jsou nějaký jewely, a případně itemy který to navyšují. Takže aby se nestalo, že jak se budeš snažit mít cap 20, tak budeš muset obětovat sloty kde budeš moct mít výrazně lepší předměty.
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MRORANGE: v kometarich pisou
    "Earlier today on Tarke’s stream Ziggy said max traps is now 20"
    takze problem solved v tomhle ohledu nejspis ;)
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MRORANGE: no a tohle me prave laka tim jinym gameplayem :D i ty nove "big traps" ktery ukazoval ziggy se mi libi :)
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Případně tady
    [PSA] No cooldown on traps with NOT allow you to spam them relentlessly. : pathofexile
    https://www.reddit.com/...athofexile/comments/8mkp4p/psa_no_cooldown_on_traps_with_not_allow_you_to/
    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    trapný :D
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    CARTMAN:
    Support "Trap" nemá cooldown, stejně tak jako Fire Trap, Lightning Trap, Ice Trap. Některý z těch nových taky nemají cooldown, některý jo. Takže se dají spamovat, dřív to bylo omezené na počet který mohl být a byl cap. Takže je to prakticky jako kdyby to byl selfcast, jen pozor na to, že je něco jako throwing speed (něco jako cast speed) a arming speed/time což ovlivňuje za jak dlouho se stane past aktivní a jde trignout (tohle pokud vím nejde měnit a je to pevně dané). Tzn může se stát situace, kdy pomocí clustertraps/multitraps spamuješ a při limitu 15traps se ti stačí starší ničit dřív, než jediná z nich dosáhne bodu kdy je ready trignout.
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    MRORANGE: jo jasne traps no .)
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    CARTMAN: mines nebo traps? Mines změn prakticky nedoznali, když nebudu řešit případné skilly které by se používaly. To kde došlo k výzrazným změnám jsou traps...
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    ja bych si chtel zahrat nejaky mine... ale se vsim co na nich predelali to bude nejakou dobu trvat nez mi nekdo rekne jak :D
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Pokud by náhodou někdo chtěl patchnotes mermomocí číst i když jsou stránky nefunkční

    Content Update 3.3.0 -- Path of Exile: Incursion The Incursion Challenge Leag - Pastebin.com
    https://pastebin.com/Kh6xnTr6
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam