EVILMIND: plus další poznatky
- (Snad hodně) pozitivní změna co se týká Prophecy, to že budou i v mapách je super, uvidíme jestli v rámci přehodnocení ubude shitovejch a častěji se objeví něco co má smysl dělat i opakovaně
- já jsem teda předpokládal že bude jen jedna craftící bench, imho to bylo i naznačovaný
- jo, ty flašky mě hodně překvapili, ale co si budeme povídat, byly OP
- lvl incursion - to je dobrý že to nepůjde ochcávat a běhat vyšší temple než incursion, ale dost mě mrzí že nezmínili bosse, kterej byl dost meh
- inpulsa prakticky bez nerfu, tohle imho nikdo nepozná a stejně se bude hodně používat, překvapila Queen of the forest, poděkujte fossil farmerům
- když jsem četl ty unique věci, tak jsem tedy čekal něco jako plošný "monsters do 20% more damage", přijde mi že došlo k buffu některých armorů. Sice ne u všech si asi uvědomí člověk hned dopady, když nevidí/neví (protože nepoužíval) konkrétní unique, ale takhle na první pohled mi to přijde v pohodě. Chtěl bych si zkusit Mjölner, když byl ještě OP tak byl drahej a tolik jsem ještě nehrál.
- doufám že v rámci "schování" fossils za walls dojte k omezení jejich množství, což by mohlo pomoct s dark farmerama, ale trochu se bojím že když to nezmínili tak se to měnit nebude. Myslím třeba jiný poměr nalezených fossils a množství co je člověk schopen za hodinu nafarmit
- Plnění map v rámci Zana misí je super pro lidi který chtěl plnit celej atlas, ale pro lidi co chtěj jet shaped je to pěknej opruz. Ale za mě dobrý :)
- Dost se divím cenám a "dostupnosti" Zana modům, protože to dost vypadá udělej celý quest, tj. všechny fragmenty na abyss. Ale breach a harbinger ještě pod tím, takže to bude třeba 5 fragmentů? Což mi přijde znatelně dostupnější, až se dost divím. A pokud by to bylo posunuté až k většímu počtu fragmentů, tak to zase má omezení pro lidi který neběhají vyšší mapy než t 8-10