• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    EXI
    EXI --- ---
    na druhou stranu je tu hodne zmen k lepsimu :o) akorat rip vulcan, zpatky na directx
    EXI
    EXI --- ---
    zdar, zacal jsem o vikendu zase hrat tuto prokletou hru (ve smyslu zroutu casu). co me neuveritelne sere jsou ritualy, ktery mi zablokujou movement skilly. prosim o njk tipy :) vyskytuje se to i u boss fightu? pokud ano, to mi asi nezbude nmic jinyho nez udelat jinej char? akorat nevim jakej. vypada to, ze pokud se s touhle mechanikou vyporadam (jugg unstopable), bude malo dps. druhej build jsem mel v planu bleed bow glad, ale ten bude mit asi stejnej problem jako muj soucasnej char.

    treba ted - titty bitches + proximity shield + disabled flame dash = fakt "zabava" / end rant
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    GORDHART: Pro naši partičku je to od začátku Sejrus a nikdo mu jinak neřekne :)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    SUNBEAM: Aha, já si fakt myslel, že to je sirius :))
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    budu znít jak hnidopich a grammar nazi, ale nejmenuje se ten boss SIRUS? (ne sirius, a asi to není ani antické jméno, takže Sirus bez Siruse je perfektně správně česky, ačkoliv to zní kostrbatě)
    já totiž se snažím rozklíčovat, o kterém fightu mluvíte

    a teda jak píše ORBIT v první fázi se jen ta kola teď už hejbou v podstatě random a i když po sobě jedno spawnuje, pak ho zase vyčistí když přistane na zem
    a druhá fáze se taky nijak nezintenzivňuje, prostě se jen střídá několik mechanik stále dokola, maximálně může být pro někoho částečné omezení charge flasek nebo tak
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    ORBIT: Tak u shapera si ty koule můžeš hypoteticky taky cpát na jedno místo.

    ale ano, chápu ten point :)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    GORDHART: ale pokud znáš mechaniku a neděláš chyby, můžeš tam běht do nekonečna. To u eldera nemůžeš.. To je to co se snažím vysvětlit :)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    ORBIT: Jo, jasně, já to chápu. Jen třeba u Siria (kterýho jsem dal teď taky poprvý!) se sice aréna ničim neplní, ale dřív nebo později mi stejně odskočí někam do háje a dá mi dei beam na dálku, takže je výrazně lepší ho zabít dřív, než později :)
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    GORDHART: není :)
    máš bosíky, který můžeš pižlat pů roku a běhat okolo nich a nic se neděje, jen to trvá dlouho.

    Ale pak jsou bosíci, kteří většinou plní arénu nějakým bordelem, degenem apod.
    Koule od shapera, elder má svůj phys degen, některý bosíci se nekonečně healujou (třeba Voll ve wastlandu) a pak třeba ten cortex
    A to jsou bosíci, kdy když bemáš dos dps tak je nejen nezabiješ, ale časem aréna zabije tebe. Jak se ti to zaplní bordelem na zemi, tak si neškrtneš.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    A teda myslím si, že jsem trochu ze ssf nutnosti objevil hrozně dobrej předmět pro ty skeleton mágy - Fleshcrafter. Ten dělá, že minioni ignorujou resisty. Pro obvyklej cold scaling spekter nebo kostlivců se to spíš nevyplácí, protože tam EE + frostbite udělá dmg, ale pro mágy, který točej elementy, je to výrazně lepší (a snažší), než jen ele weaknes + exposure. A člověk k tomu může mít i snipers mark.
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    ORBIT: Každý boss je dps boss, ne? :D
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    GORDHART: Cortex je dps boss :) Když máš dpsd, nemáš problém, nemáš dps - zblázníš se v aréně, kde pak není k hnutí.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    10 boss jsou necekane easy, bo je pousti postupne a ta arena je fakt velka, nicmene v jeden zone uz jsem ho mel potreti, a necekane je pustila vsechny najednou, to uz byla trochu challenge :-) nevim jestli to je nejakej bug nebo vlastnost
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Tak mám za sebou první 10 boss fight. A bylo to vlastně docela lehký.

    A taky jsem poprvý dal cortex, kde jsem čekal šest smrtí, protože tam bylo 70% life a extra proj. Ale nakonec jedna na to, že jsem si nevšiml aoe dot na zemi.

    Musím se poplácat po rameni, protože na ssf jsem nečekal, že se vůbec takhle daleko dostanu :D
    GURBON
    GURBON --- ---
    YORK: dik, to jsem chtel slyset :)
    YORK
    YORK --- ---
    GURBON: Exposure vždycky zůstává na mobovi.
    GURBON
    GURBON --- ---
    Nejsem si jistej ani podle wiki tak se zeptam tady.
    Wave of Conviction to Exposure dela jen pro tu vlnu, nebo zustava na potvorach po dobu toho duration?
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    JANDOS: A já mám vánoce, když najdu synthesis ring s curse on hit implicitem :D
    JANDOS
    JANDOS --- ---
    Pry nejlepsi foil v historii. 960pDPS

    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: jako uprimne, ja spis uvazuju u melee ted, protoze hlavnim endgame tady je bosskilling, a melee proste maji mnohem vetsi dmg. Z nejakyho duvodu se magove o dost hur skalujou s +level mi prijde. Nicmene chci tomu dat sanci a nejdriv dotahnout tenhle equip (+2 wandu jsem koupil pred chvili a uz nejakou dobu se snazim obarvit/vycraftit +1 astral) co to pujde, jestli to bude mit smysl, pak teprve si udelam jinou chestu jen na melee.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam