EVILMIND: Me by se treba libilo kdyby se GGG zamerilo nato aby lidi ktery to nehrajou roky jasne do par tydnu pochopily jak ta hra funguje. Ja jsem se treba prvni 3 roky totalne trapil nez jsem vetsinu pochopil. A to jsem mel 2 pauzy kdy jsem rekl ze nato seru ze takhle mentalni system jsem nevidel...
Defensive layery vs Flat, additive and multiplicative a jine mechaniky nejsou moc user friendly a jak sam dobre vis ingame character stats toho ukazujou 10% a nez jsem se naucil poradne pouzivat Path of building tak me to taky nejakej cas zabralo a stejne dokud nebyly community fork verze stalo to kazdej zacatek ligy za hovno.
Jasne pokud je tvuj cil 40 chalengi pak chapu ze to asi nemas stejny pocit co ja protoze te to taha na ruzne veci takze tu hru mas rozmanitou.
Nicmene ja jsem spis ten typ co tvuj kamarad zkousim ruzne buildy a nekdy je zkousim i vylepsovat ale bohuzel tak nejak se to vzdy zvrhne do totalniho grindu ktery me behem par dnu zacne totalne srat...
Je zvlastni ze treba v D3 me to nevadi.
Nemluve o tom ze zacatek kazde ligy za posledni 2 roky je fiasko pac je to neodladene a netestovane.
Nechci znit nevdecne PoE je momentalne nejlepsi ARPG ale poslednich par lig me prijde ze se zaciname trosku stacet do viru kvantity na ukor kvality.
Proste jak uz jsem psal predtim myslim ze trosku pribrzdit a soustredit se na hru jako takovou a ne na novy content by te hre spis prospelo.