Delve jako zabavnej, chvili jsem to zkousel kompetitivne, nejlip jsem byl 17. necromancer na cca 460 hloubce, v te chvili to byla ztrata jen 150 na demi. Ale pak jsem uplne rozjebal build ve snaze swapnout ze spellslingera na phantasmy (120 regretu jsem musel nahuntit), a trvalo mi dva dny nez jsem se dokazal vratit stejne hluboko - jen abych zjistil, ze me tenhle zerodps playstyle nebavi, a ze bych to mohl zlepsit jedine huntenim clusteru. Na to seru teda... Kazdopadne je to nejvetsi hloubka, kam jsem kdy dojel (vzhledem k prepoctu pro 3.16 kdy 500 odpovida drivejsim 1000).
Ale koukal jsem jako, na to ze vetsinou se vzdycky rika, ze minionsky buildy nemaji v delve (nebo i gauntletech) sanci, protoze minioni nic nevydrzi, tak o top5 bojujou jak skeletoni tak zombies na 800+, priste tomu dam sanci taky asi, a budu hrat co umim... Prekvapilo me docela, jak se da bez crafteni v pohode delat equip, nez jsem swapnul tak jsem mel 6500hp, caplej i chaos resist, a cursu na ringu. Ten co hraje zombie ma treba +2 minion wandu, ma +2 astral plate , aul amulet atd... :-)
Jen skoda, ze jsou ty eventy tak nahusteny na sebe, jsem ted koukal ze kdybych hral vsechno (coz stejne pres Vanoce nemuzu), tak by mi zbyl jen tyden na dodelani challengi na Scourge, coz je problem, protoze mi zbejva jen casove narocnej grind. Takze asi obetujeme gauntlet no...