• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: after death efekty tusim zminili i v tom hlavnim QA, neco ve smyslu ze neco lehce potunili aby to bylo vic "fair".

    MARSHUS: ja uz si treba vubec nepamatuju co jsem hral, se budu muset lognout abych to zjistil :-) to je hrozny pritom od te doby byla vlastne jen Phrecia
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    MARSHUS: :D :D bych se zeptal na doporučení ale na to potřebujem aby dodělali ty změny no
    NESS
    NESS --- ---
    MARSHUS: Patchnotes pry az prestanou delat zmeny :-) NZ ctvrtek, zbytek sveta uz streda
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    no doufám že tam v pátek nahrajou nějaký optimalizace taky..

    a teda patch notes when? asi budu hrát nějakou asc z minula, mám jen gemlinga a chronomancera páč nějak předpokládám že všichni hupsnou na ty nový?
    NESS
    NESS --- ---
    BTW proc v tom rozhovoru Jonathan uplne zariznul otazku na trade (4:37:40) ? Jako ze ji uplne odmitnul, to je nejaky tabu ? :-) Co bylo zajimave byla odpoved na otazku zda sou spokojeny se stavem trialu (3:31:20), padla odpoved ze tam bossove maji omylem 2x tolik HP. Dalsi zajimava otazka byla na after death effects (3:53:50) jestli jsou snima spokojeny a jestli jsou vubec potreba, to je slusne zaskocilo
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    TLDR vcerejsiho Tavern talku
    Celkem rozumny veci, jsem zvedavej jak moc nerfli ten belt protoze me celkem sralo ze ho v podstate musim nosit v kazdem buildu. Nevidel jsem to cely takze nechapu jak dospeli k tomu bodu o low level gemech, asi GGG nikdo nevysvetlil proc je pouzivame, a fakt to neni proto, ze by vyssi level nedaval vic dmg. To samy Resistance swaps: "that's what runes are for" - jako wtf, jak tezke muze byt vysvetlit nekomu, proc potrebujeme harvest resist swap, a proc to nema co delat s runama?

    Reddit - The heart of the internet
    https://www.reddit.com/r/PathOfExile2/comments/1joh1uy/taverntalk_tldr/
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    PANVA: aha, tak pokud uz ted na HC meli 6 portalu, tak beru zpet vse co jsem rekl, HC nehraju takze jsem to nevedel
    PANVA
    PANVA --- ---
    EVILMIND: coz ale na HC nic moc nemeni kdyz doted meli 5 portalu na cestu zpet po vyskoceni, o mapu neprisli...
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    PANVA: nejde o portal z mapy ven, ale o portal do mapy - kdyz ted ti tece do bot a das esc a vyskocis, tak jsi o tu mapu prisel. Ted to bude tak, ze se vratis zadarmo zpet vylecenej s doplnenejma lahvema.
    PANVA
    PANVA --- ---
    EVILMIND: HC hraci uz ted jedou ESC kdyz jim tece do gati, nechapu proc by misto toho zacali lezt do portalu ktery si nechali v zadi a riskovali nejaky AOE nebo zbloudely projektil. Ani u boss encounteru k tomu duvod nehlede na to ze v pinnacle bossech nemuzes delat portaly.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EVILMIND: je to neuvěřitelné, ale dva dny poté, co si právě zde GGG přečetli, jak bych si portály představoval já, tak to předělali, a bude to přesně tak jak jsem chtěl! :-)

    You will now be able to enter and exit your Maps as much as you like as long as you haven't died. The number of portals is now representative of the number of revives you have during the Map, so if you are able to survive you can come and go as you please.

    Očekávám se proti tomu zvedne teď odpor ze strany youtuberů, protože to zjevně významně ulehčuje HC hru, kdy můžu kdykoliv beztrestně pauznout hru a vyskočit, tj. fakticky smrt hrozí jen z instantů.

    Early Access Announcements - Dawn of the Hunt Map Portals Clarification - Forum - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3739898
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: GGG nedela spekulace, regulerne odhalujou v tech revealech co tam bude... :)

    Osobne neverim tomu, ze by pousteli akty po 1, uz ted tam musej mit mechanismus co nechteli, co opakuje 3 akty, a takhle by museli zase predelavat tenhle docasnej pribeh. Podle me to pustej az cely soucasne A4-A6.
    NESS
    NESS --- ---
    Nepadlo tam nekde info o spekulacich ze pusti i druida a act 4 ?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Btw, jak vam to jede technicky? ja neustale microshutter i presto ze locknu na 75/150. I kdyz sync vypnu, je to na pikacu.. Jediny co mi pomohlo, je vypnout lock a na tvrdo nastavit 75 nebo 150.
    Pak to drzi, ale zel to maze
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    MARSHUS: už to mám. Weapon added effect.
    NESS
    NESS --- ---
    EVILMIND: Tak jako pokud bych si mel vybrat tak neomezeny pocet pruchodu a aspon jeden respawn, to ze ztratim expy pri smrti mi prijde dostatecny trest za to ze jsem levej :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: jako je to takovej kočkopes, víc portálů je jen když nejuicuješ mapu, takže ti pak padá míň všeho a je lehčí, a nepotřebuješ víc portálů... :-) V Q/A padlo, že to vlastně dělají jen proto, že si myslí, že lidi mají sustain problém s mapama, protože přechod za kampaně (neomezeně portálů) do map (1 portál) je moc náhlej. S tím asi jde souhlasit, ale přijde mi větší problém je, že s 1 portálem si nechávám to nejtěžší na konec (bo nechci přijít o loot z celé mapy hned), což přidává backtracking atd.
    Ale vzhledem k tomu, že je to počítaný na tier a počet affixů, tak reálně to je lepší pro progress, ale na T15/16 už budeš mít zase vždycky 1 portál, pokud je teda nebudeš chodit jen magic.

    Navíc tam padlo, že se to může změnit ještě, bo teď vlastně operují se dvěma věcma co dělají vlastně totéž - počet portálů a počet respawnů (mechanika na pinnacle bossech). Osobně bych uvítal, kdyby portál opravdu zmizel jen když umřu, ne když se jdu vysypat nebo něco prodat, ale nevím jak moc reálné to je, a samozřejmě chápu, že můžu pak taky vyskočit abych doplnil lahve atd.
    NESS
    NESS --- ---
    Paradni video, za me jako poe lamu supr vic portalu do mapy :-)
    MARSHUS
    MARSHUS --- ---
    EVILMIND: jo, hledam to v poe2
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Co jsem ještě koukal na věci, co nebyly třeba z představení jasný:

    - fracturing orb je garantovanej drop z tech cleansed bossu. Corrupted/cleansed mapy je nova mechanika, co umožní postupovat tierama map bez toho, aby to vypadalo jako prace, protoze se body do jejich casti atlasu budou odemykat za kazdy tier. Což znamená, že by nemusel být tak hrozně drahej, a současně je to jeden z nejmocnějších nástrojů pro craftění. Z toho popisu je jasné, že bude MNOHEM dostupnější, než je v POE1

    - současně to neznamená, že budou padat fractured itemy random. Nebudou.

    - greater esence budou o moc vic common. Coz je opět masivní boost craftění! V té současné verzi jsem dropnul určitě míň jak deset greater celkem, a byly drahý jak sviňa, teď budou dostupné přes corruptění a navíc z mapy, kde budou dokonce garantované.

    - rekombinace bude fungovat jinak, budete si vybirat, ktere staty chcete, a kdyz se to nepovede, zmizi oba předměty. Zní to jako nerf, ale s odhledem na předchozí body, co jsem napsal, bude mnohem snazší mít více base pro rekombinace. Výsledkem bude, že bude relativně dostupné mít item se 3-4 statama, co chceme.

    - i omeny by měly být dostupnější, Mark zmiňoval, že teď by měl být v podstatě garantovaný omen v každém rituálu
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: jo
    NESS
    NESS --- ---
    Takze patek 4.4. v 20:00 ?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    game play huntresky je dobry grc za mne teda :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam