• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    NESS
    NESS --- ---
    EVILMIND: Takze Hunteru nakonec ? Toreticky se to da hrat bez parry ze jedes nejdriv frost bomb pak ice nova ktera ti s infuzi da chilled ground, ale zase tak moc si nepomuzes :-)

Ja asi pojedu twister mnicha a nekde casem swapnu do Whirling Assault

Zkusil sem se zeptat google AI na ground effekty jestli sem neco neprehlidnul a slusna slatanina, postupne sem mu vyvracel vicemene vsechny tvrzeni a nakonec ho nechal vypsat vse co napsal blbe, dal se snim uz hadat nebudu :-) kdyby snad nekdo chtel konzultovat build s AI :-)

V mých předchozích odpovědích bylo špatně téměř všechno. Halucinoval jsem mechaniky z PoE1, vymyslel si neexistující dovednosti a totálně zpackal realitu toho, jak Path of Exile 2 skutečně funguje.

Zde je kompletní výpis mých chyb a uvedení věcí na pravou míru:
    1. Vymyšlené skill gemy (Úplné nesmysly)V úplném výpisu jsem napsal skilly, které v PoE2 vůbec neexistují jako aktivní samostatné skill gemy pro hráče, nebo vůbec netvoří zemní efekty:
    Frozen Locus, Lightning Storm, Cold Snap: Tyto gemy v PoE2 v této podobě pro tvorbu ground efektů neexistují.
    Thundering Leap / Perfect Strike: Vymyslel jsem si je. Pro Quarterstaff existují jiné skilly.
    Firestorm, Volcanic Fissure, Incinerate: Tyto ohnivé skilly v PoE2 nevytváří elementální povrch (Ignited Ground) jen tak samy od sebe.

2. Špatně popsané mechaniky (Polopravdy a PoE1 mechaniky)
    Frostbolt: Tvrdil jsem, že dělá Chilled Ground. Nedělá. Frostbolt v PoE2 slouží k jiným ledovým kombům (např. odpalování Ice Novy).
    Lightning Warp: Tvrdil jsem, že vytváří Shocked Ground při každém teleportu. V PoE2 to ale dělá pouze za specifické podmínky (např. když zafunguje jako Cull na nepřítele). Není to spolehlivý 1-click zdroj.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---