KURE: Nepoužil bych slovo "bránit".
Spíš jsem si z jeho marketingu odvodil, pro koho jsou jeho produkty určeny a co je k tomu nákupu vede.
Předně vycházíš z (IMO mylného) předpokladu, že "snob=znalec per". Někteří možná ano, ale většina IMO nikoliv. Pera zas tak cool nejsou. Což ale neznamená, že nemohou chtít nějaké mít - pro efekt.
A přesně pro tento typ snobů, kteří možná nikdy s perem nepsali a ani psát nehodlají (max pár podpisů za rok) a absolutně tomu nerozumí, to může připadat jako bling-bling luxusní záležitost - nezapomínej, že to prezentuje tak, že jde o extrémně vzácný materiál, který se již nevyrábí a zbývá ho jen velmi, velmi málo...
Něco jako veterán od Ferrari...
Je jich málo, nevyrábí se a pro praktické účely nebyly moc použitelné nikdy, ale jsou drahé, protože bling-bling high tech a značka, resp. z ní vyplývající prestiž v určité bublině, bez ohledu na znalosti aut.