• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ANDY_WARHOLKompozice, skladba, hudebni teorie: elektronicka hudba
    OTZ
    OTZ --- ---
    zkracene: nemusis znat ani notu, abys mohl delat hudbu.
    TRIBASS
    TRIBASS --- ---
    hudba byla vždycky o možnostech technologií ....praxí přece získáváš i teoretický znalosti, takže těžko může teorie škodit praxi, to spíš špatnej výklad teorie škodí praxi . docela by mě zajímalo co myslíš těma znalostma bez kterejch se dá dobře dělat ... pak bych možná pochopil proč zmiňuješ, že ruch neni tón a že si můžeš vytvořit vlastní stupnici, mimochodem mezi stupnicí a tóninou je velkej rozdíl , hluk a ruch je totéž ...chápu že si nechceš usnadnit práci tim programem, to vlastně ani nejde bez určitejch teoretickejch znalostí
    OTZ
    OTZ --- ---
    TRIBASS: si jí označ jak chceš. teď na to prostě nemám čas ani mě to nezajímá, nepotřebuju to, mám vlastní přístup a dělám si to radši po svým. příliš mnoho teorie je na škodu praxi, takže tak.

    elektronická hudba je o možnostech technologií, a věř tomu, že se dá dobře dělat i bez těchto znalostí. například ruchy a hluky jsou zpravidla mimo tóniny. stupnici si můžeš vytvořit vlastní. usnadňovat práci si nepotřebuju a nechci.
    TRIBASS
    TRIBASS --- ---
    OTZ:nemáš čas jo...ty máš jasno co? :)... respektuju lidi co si hájej svůj názor,ale nezlob se na mě , tuhle tvou odpověd nemůžu označit jinak než jako ignorantskou
    OTZ
    OTZ --- ---
    TRIBASS: no to říkáš ty..já na demoverze nemam čas :D
    TRIBASS
    TRIBASS --- ---
    OTZ: ten program je kompoziční nástoj kterej má usnadnit práci, nevydá za tebe album ani nesloží track a pokud nevíš nic o diatonice a chromatice tak v něm toho moc ani sám neuděláš. hledat nové souvyslosti aniž by si znal ty starý to pude dost těžko. tradiční postupy jsou hlavně jako cvičení pro osvojení si práce s harm. materialem, mají naučit harmonicky myšlet a diky tomu pak získat opravdovou tvůrčí svobodu , tak otevři svou mysl zahoď předsudky stáhni demoverzi. Zjistíš, že to ještě chvilku potrvá, než to za nás převezme počítač :)
    OTZ
    OTZ --- ---
    no však.. :)
    SANTHOS
    SANTHOS --- ---
    OTZ: to že znáš pravidla silničního provozu neznamená že musíš jet max 130 po dálnici - prostě znát hudební teorii neznamená, že se jí musíš držet, spíš naopak máš ten přehled a víš kdy jsi v cajku a kdy naopak porušuješ nějaký pravidla. Alespoň se pak můžeš připravit na vlnu kritiky, protože vždycky když porušuješ pravidla tak se nějaká najde :)
    OTZ
    OTZ --- ---
    LIQUID_SOUND: jako asi jo (nevim, necetl jsem je a neridim se jima moc), ale urcite ne se toho drzet jak ho*no kosile, to potom clovek nicmoc svobodnyho nevytvori
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    Já myslim že je nejlepší x-krát pročíst aspoň prvních sto stránek hudební teorie. Ty věci fungujou a jsou pochopitelně dávno vymyšlený. Je nesmysl vynalézat znova. Na to je život moc krátkej.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ja bych rekl ze kazdy at si zvoli vlastni cestu...
    OTZ
    OTZ --- ---
    ..ani zadny livkari a nakonec ani skladatele a muzikanti. Fuj.. Nez slepe kopirovat a lestit tradicni postupy je snad uzitecnejsi otevrit svoji mysl a hledat "nove" souvislosti.
    IRAVEN
    IRAVEN --- ---
    OTZ: jj :) takovy synth synthu :) kdyby to pak nekdo rozvijel, tak by nebyli potreba djs :)))
    IRAVEN
    IRAVEN --- ---
    BENKI: souhlas. nejaky nahodny akordovy posloupnosti muzou nakopnout.
    OTZ
    OTZ --- ---
    to by pak ve vytahu nemusel bejt jenom reprak, ale rovnou cela samohrajka generujici hudbu donekonecna:)
    BENKI
    BENKI --- ---
    IRAVEN: to asi jo, ... celkove to muze byt asi pri komponovani docela uzitecna pomucka, jen to chce asi pak vzit napady, kompozici a zacit znovu od nuly ;-)
    IRAVEN
    IRAVEN --- ---
    Já bych to úplně nezatracoval, tyhle algoritmický hračky mohou být užitečné třeba při generování nějakého ambientního doprovodu do čekáren, letišť, obchoďáků, apod... :)
    BENKI
    BENKI --- ---
    ale jako výukovej nástroj to musí bejt skvělý...
    ADAMJ
    ADAMJ --- ---
    Jo, ja to tak pochopil. Chtel jsem tim rict, ze te to moc daleko nepusti.
    OTZ
    OTZ --- ---
    zanr a tempo se voli nahodne v prubehu skladani..takovy marginality:) mluvil jsem o ty hranici, kde je autorem jeste clovek a kde uz stroj.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam