• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEGOPRO HERO , Contour, Drift hd, MagiCam a ostatní outdoor HD kamery a kompakty, diskuze, editace,ukázkové videa a fotky
    TURBO
    TURBO --- ---
    TURBO: ad kompatibilita AEE (MagiCam) příslušenství vs GoPro - mělo by být, na jednom CZ eshopu jsem našel doslovný info "Zboží je kompatibilní s kamerami AEE MagiCam a GoPro.".

    Ale nebude mi vadit, když se někdo podělí o zkušenosti, ideálně vlastní :)
    TURBO
    TURBO --- ---
    SUPERWEB: díky za tip, už na to koukám, na fotce se zdá, že ten úchyt je kompatibilní s držákama od GoPro, máš to vyzkoušený nebo víš o někom kdo ho má s GoPro a drží mu to jak přibitý? Hledat kamerku někde po lese by s emi moc nechtělo :) Cena je fajn, 30€, ne už tak u CZ distributora (s velkym haló sleva z 1290,- na 990,- wut?).
    SUPERWEB
    SUPERWEB --- ---
    TURBO: AEE chest mount je kompatibilni a minimalne stejne solidni vyrobek :)
    ZRIZENEC
    ZRIZENEC --- ---
    WILLIEM: gopro 3 vysila svoji vlastni wifi, takze si moc nedokazu predstavit jak se pripojit telefonem na dve wifiny najednou...
    TURBO
    TURBO --- ---
    Jinak marně shánim chestmount pro GoPro, nikde nejsou a výrobce už prej pár měsíců slibuje, ale zatim nic. Kdyby měl někdo spolehlivej tip budu za něj rád.
    TURBO
    TURBO --- ---
    T_MAX: hm, právě jsem ho objednal na jednom eshopu tady v CZ, takže dík ;) Co je fajn, že ceny maj nepatrně nižší (v řádu desítek korun), než přímo na PolarPro.
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    TURBO: Jestli chceš, můžu ti půjčit polarizák na dvojku, abys viděl, jestli to má význam kupovat ..
    TURBO
    TURBO --- ---
    zkoušel jste někdo něco odsud objednávat? Jakou máte zkušenost?
    WILLIEM
    WILLIEM --- ---
    Ahoj mate nekdo zkusenost jak obsluhovat dve kamery s wifi kitem pres remote controll tzn.napriklad v aplikaci wifi gopro remote budete mit najednou pripojeny obe kamery a bude mozne je obe ovladat..???
    RADAK
    RADAK --- ---
    PEETIK: ja jsem na kiteboardu pridelal na originalni mount, utah zubama a pak i sroubovakem. stejne se to tim klepanim na vlnach pohnulo a kdyz jsem to sundaval, tak jsem zjistil ze ten drzak prasknul. podle me system gopro mountu neni moc dobrej.
    JARDAK
    JARDAK --- ---
    PEETIK: nevim jak tyhle drzaky ale originalni vetsinou utahuju sroubovakem kdyz jedu na prkne. teda utahoval jsem, nez jsem ho ztratil..
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Koupil jsem si z aukra, baterie, nabíječku a set 22ks montážního příslušenství. Původně sem chtěl z dx.com, ale nechtělo se mi tak dlouho čekat. Takže 2x baterie 1300mAh za 559Kč - ještě jsem netestoval, ale mohli by vydržet dýl než ta původní, tu sem včera nechal testovat do úplnýho vybití a bez Wifiny vydržela 1:27. Nabíječku na baterie i s kabelem do autozapalovače za 330kč, nabyl jsem tam tu původní baterii asi tak do 2hod, ale je tam tak milimetrová mezera, takže sem tam k tomu nacpal kousek papíru, aby to lépe dosedlo, kupodivu tu čínský kopie baterek 1300mAh tam v tý nabíječce sedí perfektně. No a ty držáky za 540Kč, jeli z polska a některý ty klouby sou dost volný i při maximálním utáhnutí, ale jen některý. Takže sem jakžtakž spokojen. Plus což je dost pálka redukce na stativ tripodmount za 290 :(
    JOPS
    JOPS --- ---
    JARDAK: je to o kompresi, cim vetsi komprese, tim mensi soubor = tim je vetsi potreba vypocetniho vykonu na dekompresi.

    Takze kdyz ti GoPRO vyleze 1,9GB velkej soubor, kterej ma urcitou kompresi. A kdyz udelas prevod v Cineform do temer nekomprimovaneho formatu, tak sice velikost souboru bude pres 10GB, ale zase na to nepotrebujes nejake super delo, aby jsi to mohl prehrat/upravit.

    Ale ja striham v Adobe Premiere primo to co mi vyleze z kamery a naprosto v pohode to PC stiha. (CPU i5, 12GB RAM). Je fakt, ze tam nepouzivam zadne silene efekty, ale na klasickej strih to naprosto v pohode staci.

    Kdybych mel slabsi PC, tak samozrejme budu prevadet :)
    JARDAK
    JARDAK --- ---
    aha, no tak ja to teda zkusim. tak dik :)
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    BASIK: Mě právě po konverzi z první MP4 do AVI v Cineformu se pak pracuje fakt líp než s původní MP4. A to jak je tam MP4 - AVI - MP4, tak už nechávám jen do toho AVI, s tím, že si musím hlídat místo :D Protože 17Min soubor má 15Gb... a muj starej komp s 500Gb místa jaksi už zaostává :D
    BASIK
    BASIK --- ---
    JARDAK: Ty avi soubory jsou skoro sestkrat vetsi nez mp4 :) ale jasny, logiku v tom tvym chapu, ale mam overeny, ze se mi s tim lip pracuje a v primym srovnani fakt rozdil v kvalite nepoznam, takze budu konvertovat vzdycky.
    RADAK
    RADAK --- ---
    JARDAK: moje uplne sedlacka odpoved z my zkusenosti. Do ceho to pujde ven? u me do mp4 v nejakym pouzitelnym bit rate, trebas 10tka. pak to budes davat na net a co ja vim tak vimeo to zkourhne v bitrate na 5tku. tak proc nezkonvertovat pro strih na neco pouzitelnejsi. nevidim duvod drzet nejvetsi moznou kvalitu, kdyz vystup zkomprimuju.
    nic proti pokud ty drzis super high kvalitu a svoje dilka na net nenahravas, aby neztratili kvalitu.

    a jeste me napada, kdyz z gopro vyleze 1GB soubor, tak po cineformu bude mit vic. a pri nastaveni vysoky kvality dokonce o dost vic. takze konverze neni kvuli zmenseni souboru dat, ale kvuli pratelstejnsimu kodeku pro striznu.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    JARDAK: zkopiruju co uz jsem jednou psal

    MP4 (kodek h264) je hodne narocny na vykon pocitacu.... kamos co je profik a tvorbou videa se zivi, tak mi doporucil si to vystupni video vzdycky prevest na nejaky vic "pratelsky" format pro program ve kterem strihas...

    on ma hodne naslapany MAC a stejne si ten mp4 prevadi do .mov (kodek prores) a pracuje se mu stim lip...

    vysvetloval mi to takto :)
    s mp4 sice vetsina programu pracuje bez problemu, ale je to slozita komprimace a proto to dela problemy pritom strihani na "normalnich" pocitacich... neni to primarne format urceny pro strihani...
    vetsina strihovych programu je delana na strih a praci s hrubym materialem z kamer (formáty jako HDV, DV, AVCHD, MPEG2 apod.) a ty jsou pro praci na strih prizpusobene... mp4 ma slouzit jako vystup na promitani a ne pro strih...

    proto i ten software GoPro Cineform nabizi prevody do jinych formatu atd...

    na prevod doporucoval treba tohle nebo ten Cineform studio

    Squared 5 - MPEG Streamclip video converter for Windows XP/Vista/7
    Squared 5 - MPEG Streamclip video converter for Windows XP/Vista/7
    http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-win.html
    JARDAK
    JARDAK --- ---
    BASIK: tak jasne ze se to potom bude lepe strihat kdyz to zkonvertuju do mensiho souboru / mensi kvality a PC bude pracovat s mensim objemem dat. co se tyce kvality tak nejidealnejsi by bylo pracovat s uplne nezkomprimovanym materialem, ale to by byla naloz na vykon. proto je digitalni video vzdycky komprimovano nejakym kodekem do nejakeho vystupniho formatu uz v kamere. to co leze z kamery je vzdycky to nejlepsi co muzes mit. pokud to interpolaci zkonvertujes do "strihove pouzitelnejsiho" formatu tak se ztraci kvalita. podle me je pouziti cineformu pouze volitelna zalezitost pro sirokou masu lidi ktery nemaj zelezo na strih v HD. jako jestli se pletu, tak me nekdo opravte, ale i pres zaplavu vygooglenych odkazu na convertovani v cineformu jsem nasel tohle http://forum.videohelp.com/threads/354899-Gopro-video-Cineform-Studio-Why-need-to-conversion-MP4-to-avi-before-edit?p=2230867

    bud mam pravdu, nebo nedostatecny povedomi o problematice a prosil bych to vysvetlit :)
    RADAK
    RADAK --- ---
    PEETIK: to stejny plati i pro Adobe premiere
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam