• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEGOPRO HERO , Contour, Drift hd, MagiCam a ostatní outdoor HD kamery a kompakty, diskuze, editace,ukázkové videa a fotky

Diskuze o této sportovní kameře, určené především k nátáčení extrémních sportů. Všeobecná diskuze, ukázkové videa, fotky, (nyx gopro users videa a fotky).

rozbalit záhlaví
    LUMAX
    LUMAX --- ---
    zdar, sorry za OT, ale při vypětí všech sil nejsem schopný pochopit rozdíl mezi gopro 3 silver + a gopro 3 silver. Pokud na to bude mít někdo chvilku, tak poprosím do pošty. Jo a vyplatí se to koupit ve státech/kanada? ...doba dodání, clo.... jsem nováček (budu:))....
    RESCAPE
    RESCAPE --- ---
    JIRKA_AKA_HOUBA: všechny ok, je potřeba to brát jako originální baterii pouze bez značky GoPro proto to stojí co to stojí, používám ty baterky už skoro dva roky a není v tom žádnej rozdíl. Jen ty hodnoty 1600 1300 atd je potreba brat z rezervou, jsou to jen čísla aby se to líp prodávalo.
    JIRKA_AKA_HOUBA
    JIRKA_AKA_HOUBA --- ---
    MERTLAS: Diky
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    JIRKA_AKA_HOUBA: mam a zatim zadnej problem...
    JIRKA_AKA_HOUBA
    JIRKA_AKA_HOUBA --- ---
    Zdar, vím že se to tady určitě už někdy omílalo, ale opakování je matka internetu. Takže má někdo konkrétní referenci na tohle - http://www.dx.com/...n-battery-car-adapter-charger-kit-for-gopro-hd-hero-3-black-269296#.U7ErA_l_tu4

Popřípadě baterky + nabíječky z DX obecně??? Díky
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    kdyby nekdo shanel levnej (a fakt kvalitni, mam to doma) tripod mount na GoPro, tak zde: postovny zdarma, posilaj do 24h

Tripod Mount Adapter for Gopro Hero2 / Hero3 / 3+ / HD / 2 - Black - Free Shipping - DealExtreme
    http://www.dx.com/p/tripod-mount-adapter-for-gopro-hero2-hero3-hd-hero2-black-192516#.U60jyPl_vn4
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    THRAWN: http://goprozone.cz/navod-jak-na-lrv-soubory/