DRAGON: taky to má své kouzlo, ale zároveň musí divák chtít i u 30. paraglajdisty hledat, kde tam je co zajímavého.
Mě nadchlo, že jednou 360 nahradíš několik kamer a kameramanů a pak můžeš vybrat to nejlepší a navíc plynule měnit záběr! V promo videích to tak i prezentují, ne, že nechaj skenovat, co kde je.
Já si myslím, že dobré video dělá krom motivu nebo akce i střih a kompozice, že divák nechce tápat a hledat si záběry. Teď to bude rok dva zajímavá technologická novinka, ale pak to všechny omrzí.
Divák chce být uchvácen videem s nejlepšími záběry, přechody a střihem a hudbou. A právě možnosti těch přechodů a určení sledování měnící se scény mě nadchla ta 360.
Myslím, že i tu volnost líp vykreslím když zvolím dynamický přechod, jak měl všechno na dlani, nebo nebezpečí, když vyberu jak blízko něco míjí.