• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RESCAPEGOPRO HERO , Contour, Drift hd, MagiCam a ostatní outdoor HD kamery a kompakty, diskuze, editace,ukázkové videa a fotky
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    MINER: jednak jak píše FOGH: vypadá to celkem umaštěně, hlavně okraje. druhak s gopro asi nic lepšího čekat nemůžeš, pokud na to nenasadíš aspon průměrné sklo a třetak mi to nepřijde zas až tak postpro neřešitelné.
    FOGH
    FOGH --- ---
    MINER: Z fotografickeho hlediska je toto spatne svetlo, nicmene chapu, ze by to delalo i pri zapadu/vychodu slunce. A problem to neresi.
    Mam vyzkouseno, ze spinava cocka problem vyrazne zhorsuje na libovolne optice, takze krok c. 1 - poradne vycistit. Dale pak mnozstvi optickych clenu - pri vytazeni z pouzdra to bude lepsi.
    MINER
    MINER --- ---
    Je nějaký trik, jak s GoPro točit v protisvětlu? Session 5 v protisvělu úplně ztratí kontrast a je to k ničemu a nejde z toho ani nic vykřesat. Je to škoda, protože ten pohled i světlo ve skutečnosti byly nádherné.

    Jakmile se dostane do záběru sluníčko tak kontrast skokově zmizí. Umí tomu někdo nějak předcházet? Jsou na to nějaké fígle?

    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MINER: nj, to uz je asi spis na uvazeni kazdyho soudruha, jak chce rezat. napriklad ja bych to nedelal, nelibi se mi kvalita 360, natoz abych rezal do obrazu, ergo ubirat jim to jediny, v cem maj navrch pred klasikama typu gpro 5black.
    MINER
    MINER --- ---
    DRAGON: taky to má své kouzlo, ale zároveň musí divák chtít i u 30. paraglajdisty hledat, kde tam je co zajímavého.
    Mě nadchlo, že jednou 360 nahradíš několik kamer a kameramanů a pak můžeš vybrat to nejlepší a navíc plynule měnit záběr! V promo videích to tak i prezentují, ne, že nechaj skenovat, co kde je.
    Já si myslím, že dobré video dělá krom motivu nebo akce i střih a kompozice, že divák nechce tápat a hledat si záběry. Teď to bude rok dva zajímavá technologická novinka, ale pak to všechny omrzí.
    Divák chce být uchvácen videem s nejlepšími záběry, přechody a střihem a hudbou. A právě možnosti těch přechodů a určení sledování měnící se scény mě nadchla ta 360.
    Myslím, že i tu volnost líp vykreslím když zvolím dynamický přechod, jak měl všechno na dlani, nebo nebezpečí, když vyberu jak blízko něco míjí.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MINER: to mi prijde uplne zbytecny, na to si nemusim kupovat 360ku, to zvladnu uhlidat i normalni kamerou. 360 si koupim, abych mohl lidem ukazat tu volnost a pohled, kterou sem v tom okamziku zazival. Ale jasne, urcite je to taky cesta, jen ne pro me.
    MINER
    MINER --- ---
    DRAGON: že si z toho všeho do výsledného videa vybereš nejlepší záběr místo toho, aby tam tápal divák a hledal, jestli náhodou není někde něco zajímavého.
    Vznikne tak klasické video, ale při editaci máš svobodu, kam se má koukat.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MINER: 360 neni o uhlu, e? porad to snima vsechno v okoli, co tim myslis?
    MINER
    MINER --- ---
    LUNGPA: Apple podpora mě odkázala na GoPro návod, který říká, že se videa z GoPro maj rekódovat před editací, což je extrémní pakárna, ale maj na to článek: https://gopro.com/how-to-prepare-video-files-for-editing-apple-mac/

    Ještě se s nimi bavím, jestli ten bug ve Final Cut maj v plánu fixnout nebo co.
    MINER
    MINER --- ---
    To se jim povedlo. 360 mi přišly blbost, dokud je ovládá divák. Ale mít jednu akční kameru a moci v postprodukci vybrat nejlepší úhel mi přijde super, páč v akci na to není často čas.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    Hands on with GoPro Fusion, the company's 5.2K resolution 360 camera
    http://mashable.com/...o-fusion-360-degree-camera-hands-on/?utm_cid=mash-com-fb-uk-link#KZyK_GFa8kqV
    MOTASH
    MOTASH --- ---
    FATBOZZ: Já na ty rychlosti koukal a ten vybranej Samsung za ty peníze (do 2K max) nabízí nejvyšší variantu UHS I, class 3. Na UHS II už bohužel nedosáhnu a když drak píše, že jí má odzkoušenou, tak do ní pudu.
    DRAGON: To jsem přesně chtěl slyšet:)

    Díky oběma.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MOTASH: ja tu kartu nekolikrat pouzil i v Gopro 5 Black na 4K zaznam, kdyz sem byl na horach, takze odpoved je nevim, ale mam vyzkouseno ze zaznam 4K zvlada z dvou zarizeni :)
    MOTASH
    MOTASH --- ---
    DRAGON: No koukám, že jsi teda vybral stejně jako já:) Takže za ty prachy asi už nic jinýho hledat nebudu, ale jen pro jistotu:
    Ty máš telefon se záznamem 4K? Nemůže ten záznam na telefonu bejt datově míň náročnej než z GOPRO (GARMINU)? Jakože cca 4000 x 2000 pixelů tam bude, ale míň informací třeba o jasu nebo tak. Ale jsem v tom lama, možná je to pitomost.
    FATBOZZ
    FATBOZZ --- ---
    MOTASH: Čím větší Write rychlost, tím líp. Ostatní jde asi stranou. Zkusil bych je pohledat v testech někde na netu jak si vedou.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MOTASH: ja mam v mobilu samsung 128gb evo class 10 a 4k dava uplne v pohode. Kdyz ji dam do ctecky, ktera ma rychlejsi prenosy nez ten mobil, tak dava uctyhodnych 85MB/s, nebal bych se toho. Samozrejme nejvic verim Sandisk Extreme kartam, ale ty jsou drazsi, tu mam v Gopro.
    MOTASH
    MOTASH --- ---
    Pořídil jsem kameru Garmin VIRB Ultra 30 .
    Teď bych se ještě rád zeptal na vhodnou SD kartu. Chci 128GB, budu natáčet 4K. Vybral jsem tenhle LEXAR, nicméně mě s tím šéf poslal někam, že ať najdu něco levnějšího. Tak jsem našel tenhle SAMSUNG . Ale nemám s tím zkušenosti, nebudou s ním problémy?
    Když tak prosím nějakou doporučte, případně poraďte, jak vybírat.
    Jediný, co je mi jasný - čim rychlejší, tim líp. Ale konkrétní rychlost (neřkuli nějaký jiný parametry) fakt netušim.

    díky

    BTW tímto opožděně děkuji FATBOZZ, radil jsi mi dobře od začátku:)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ja si treba vsiml, ze kdyz importujes do gopro studia, tak od nejaky predposledni aktualizace mi to dela to, ze vystupni (edit okno) videa nejsou v 'none' filtru, ale maji defaultne 'protune' postproces. castokrat musim vsechny hazet do normalu, protoze ten protune to strasne prasi. coz se driv taky nedelo.
    MINER
    MINER --- ---
    LUNGPA: Je to čudné: záleží to asi i na vybraném exportu: do H264 jsem to dvakrát za sebou exportoval v pohodě. Do Apple ProRes 422 Proxy maj 4 exporty po sobě ty problikávací chyby.

    Kde to blikalo v editoru (vždy jen jeden frame) byly zrovna Color Correction efekt: když jsem mírně upravil parametr, tak to zmizelo a už to nebliká. Po úpravě se nad framem objevila tečkováná čára: viz příloha. Ví někdo, co to je? Pak za chvíli zmizela.

    Nicméně v exportu do ProRes 422 Proxy to problikávání pořád proniká. Čudné.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam