• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: cool
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: prej to jde craftnout páskou..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    SVORO
    SVORO --- ---
    NAGASAWA: Německá verze AK? 8)

    Mimochodem našel jsem dosud nepublikované video Dubase a Hnízda kterak vybílili faktorku u Polany... prosím omluvte zhoršenou kvalitu zvuku a obrazu...

    Support 'HARDCORE' - The World's First Action P.O.V. Film on Indiegogo
    https://www.youtube.com/watch?v=UMnURHXFhuE
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    kazdopadne kombinace zasobniku na utocny pusky s izolepou na rychlej reload by byla seksy

    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DUBAS_: Ducktape

    SVORO
    SVORO --- ---
    JJ bandalír by to chtělo :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    RUDOLF: to je přesně ono
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: me gusta!

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SUMRAK: cau az budes u kafe o pauze s klukame kecat o dayz zmin se jim ze by to chtelo nejakej opasek na naboje i zasobniky pro rychle nabijeni

    byl by to dobry item ktery by se dal najit a povesit na postavu, to dobijeni pres gear me ubiji :o)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    naplnili jsme stan vecma tak cekame ze zejtra nebudem nic mit :o)

    dobra minihra je pect maso v ohni doporucuju vyzkouset
    WILL
    WILL --- ---
    SUMRAK: Jenom doplním, že enviro designéři akorát zadávají grafikům requesty na modely toho, co pak na mapu sází.
    SUMRAK
    SUMRAK --- ---
    RUDOLF: Map designéři mají primární úkol se starat o objektový layout krajiny, terrain mesh a o grafická data (maska povrchů, "satelitka" - textura, kterou vidíte z dálky - ale i na tu je třeba někdy speciálně přiřazený 2D grafik). Maximálně se starají o tvorbu placeholderů pro nějaké objekty (když je nutnost je v nějaké formě vidět při tvorbě lokace) nebo o tvorbu menších objektů, které dodají detaily, které přesně v dané scéně potřebují (střelím.. lavičky, značky, boudy a tak :)). Běžně nemají za úkol se starat tvorbu serióznějších funkčních modelů (map design pro RV je časově veeeelmi náročná činnost). Na to jsou 2D/3D grafici, kteří se běžně starají o tvorbu modelů či upgrade placeholderů, který se zatím již aktivně využívají po mapě.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: no...optimisticky by to v tomhle směru šlo brát, kdyby tak zalootované byly všechny spawnpointy. Takhle to klidně může spawnovat na úkor jiných lokací = na serveru pořád stejný počet itemů, jen blbě rozhozený.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: pokud server a klient ustává takový množství předmětů, tak je to optimistická zpráva..

    nepříjemné jsou spíš zmínky o tom, že teleportační pohyb po horizontální ose je vyřešený, ale po vertikální ještě ne.. tj. číterky můžou skákat mezi patry..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    snad už soonish

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    New unique building for Krasnostav Airfield will be in 0.50 Stable patch.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    AVATAR: No, já jak pracuju s lidma, tak už jsem dost otupělej :D
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    REDSNAKE: to snad nemuzes myslet vazne, ze bych to myslel vazne? To snad musis trollit neboco...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam