• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    už to asi povolili

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Surprise WIP attack!

    Many of you have heard of the zombie templates. The plan with these is to produce a zombie 'doll' which we can have an artist dress up with various survivor clothing and bake to a single texture on an optimized mesh. This would increase the amount of visual variety without impacting performance if/when players see large amounts of zombies at once in the scene. This approach also creates an opportunity to introduce some degree of variety to the zombie bodies, themselves.

    Example zombie 'template' - he wants your brains in his belly.

    BLACKOUT
    BLACKOUT --- ---
    RUDOLF: *par hodin :)
    KLEINZACH
    KLEINZACH --- ---
    tywe tydle nuance ztracene prekladem ;)
    - predelavani inventare
    kdyz uz
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Propaganda Překlad:

    Plánovaný obsah 0.53:

    - nová verze anti-cheatu BattlEye
    - ukládání vozidel po restartu
    - nový ostrov s vězeňským areálem
    - pozměněný Skalistý ostrov
    - výroba oblečení z kůže: boty, kalhoty, kabát, vesta, klobouk
    - vylepšování ohniště: stavba pece a trojnožky s kotlíkem
    - spalování dřeva podle typu ohniště
    - admini získají přístup do záznamů serveru: historie chatu a připojení/odpojení hráčů, kdo zranil/zabil koho

    Výběr novinek z probíhající práce:

    DESIGN
    - zbraně: bajonet pro AK, koště, palcát, pádlo, hák, steakový nůž, olověná trubka, cepín
    - malorážka FN Trombone, která půjde rozložit
    - signální pistole
    - prošívaná bunda
    - výroba nášivek různých barev
    - pasti
    - sudy
    - pěstování cuket
    - plnění nádob různými kapalinami: PET láhev benzínem, kanystr vodou
    - pálení věcí včetně munice nebo spreje…
    - pokročilé craftování

    PROGRAMOVÁNÍ
    - oprava bugů a bezpečnostní opatření
    - nový skriptovací jazyk
    - předělání inventáře
    - prototyp nového ovládání
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Vsak se dockate, nebojte... ;) A zaplatpambu za tyhle RUDOLFy! :*
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: nechval před releasem
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: já na ně nadávám, ale stejně je mám rád. To zní dobře.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: v petkách půjde přenášet naftu, v kanistrech vodu..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: ha, to jsem vůbec nepostřehl
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Taviana jako testovací mapa pro mod!

    PAX South: DayZ Livecast
    https://www.youtube.com/watch?v=MVt387lsTHo
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: věci se na ohni ničí.. prej bude i nějakej efekt, když tam hodíš střelivo
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF:

    ou can await FN Trombone which can be disassembled into the parts to save your inventory space which makes it a perfect firearm for those who wants to carry second rifle directly in theirs inventory and then there is a flare gun which was waiting for some time to be configured as we didn’t have possibility to attach the new light source to the projectiles till now which means that now you are free to lighten up surrounding environment or use it as a signal for others.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: btw.. jestli fára budou mít persistence, tak možná už je bude třeba i opravovat..

    Changes to Skalisty Island
    Vehicle Persistence
    And so much more

    jo a bude stable.hive reset.. asi ad. anticheating featuress
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - Week of 19 Jan 15 | DAYZ
    http://dayzdev.tumblr.com/post/109398908396/status-report-week-of-19-jan-15

    v buildu bude vězení s vězeňským komplexem
    JAZDA
    JAZDA --- ---
    REDSNAKE: jo, chapu co tim chces rict. diky za odpoved.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: nevím jestli ti s tím vývoj pomůže..
    já spíš čekám na novej render engine, na persistenci (kde se ke stanu můžu vrátit po dvou týdnech), na vyřešení světel v noci, na zombie a animal AI, stelath gameplay a první vrtuhlník, na zlepšení UX.

    Co bych chtěl nedjřív je persistence a rendering (abych věděl jestli mám dát upgrade grafiky nebo procíku) a pak AI a funkční plížení. Pak hra má pro mně smysl.

    Mně ten gameplay vyhovuje. Když skomplikujou survival skrze zranění a nemoci, není problém.

    No a pak se ukáže jak se rozjede steam workshop, na moddingu se podle braina už pracuje, k dispozici bude nějakej porkočilejší jazyk než sqf.

    REDSNAKE: já asi třikrát..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Já jsem s hackingem v DayzSA nikdy neměl problém. Nebo o tom možná nevim. Mě zabíjí skilleři.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JAZDA: Hele, já chápu, že to je ve vývoji. Chápu, že jsem si koupil předprodukční verzi. Chápu, že jsem spíš přispěl na vývoj než že bych si koupil hotový produkt, který mě bude bavit.

    Já jen nechápu, že s těma prachama a lidma je ten vývoj táááááááááákhle pomalý. A i když budu respektovat rychlost vývoje, jakože s tím asi ani já ani oni nic moc neudělají a zřejmě je to fakt hrozně náročný, tak. Jen jsem si myslel, že třeba budou dělat hru zajímavou i pro hráče, což by klidně mohli, kdyby trochu udrželi koncept a všechny ty věci co tam jsou přetavili v něco zajímavého, zábavného, použitelného. Víš co tím chci říct? Je to všechno scrap. Jsou tam zbraně, celá zábavnost dayz je dneska o KOS a hledání tříbarevné V3S.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: .53 je prej o antihackingu: ze streamu s brianem co právě poslouchám, ten novej BE antihack odhalí všechny známý DayZ cheaty, info je starý někde ze čtvrtka/pátku.. takže jestli to zapnou na stable, tak by mohl být pár dní klid od cheatů:-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam