• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: prej tančíky, prej letadýlka. Slyšel jsi to táto medvěde?
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    SVORO: Na wt mi nesahej !
    SVORO
    SVORO --- ---
    SVORO: Jinak mi to připomíná WoT nebo WarThunder, akorát si člověk nezlepšuje tančíky a letadýlka, ale svýho Geroje...
    SVORO
    SVORO --- ---
    REDSNAKE: Tak je to celkem středověký, mapy jsou celkem pěkný. RPG tam je jsou tam nějaký skilly jako... rychlejší AIM Reload atd. za body 4 frakce, který mají různý vybaveni a člověk u nich leze po žebříčku. Jinak F2P za goldy je nějaký "lepší" gear nejsem si jistej jestli je o tolik lepší.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    CZ 527 Carbine 7.62x39
    http://www.youtube.com/watch?v=MeiYlX3XXNI


    Mosin Nagant M44 Carbine
    http://www.youtube.com/watch?v=AzGNAQaEXq4


    Ruger 10/22 with 25 round Butler Creek magazine
    http://www.youtube.com/watch?v=Kt-fOCqF5MU
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SVORO: a nějakej report? Jak se to hraje, o čem to je, spíš FPS nebo RPG?
    SVORO
    SVORO --- ---
    BTW to Survarium mne celkem baví... teda ten postup...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    SVORO: he maybe did what?
    SVORO
    SVORO --- ---
    NAGASAWA: What he dead? in kiwispeak :D
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HANOUCH: He may be dead.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    RUDOLF: kdo to je dean ?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: přítíží GPU..

    únava
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: přesněji.. co začalo před dvěma rokama, byla úprava ToH engine na klient-server architekturu, což je základ pro bezpečnou architekturu multiplayerovek, během toho předělali inventář, připravili Hive, server apod. základy, nějakou grafiku a dean si psal game design manuál nebo něco takovýho. Před rokem v prosinci to spustili, zjistili že to lidi furt kupujou a udělali si hrubej program a cíle na 3 roky a co jsou z těch peněz schopný zaplatit. Díky tomu postupně vytvořili současnej tým lidí.

    V rámci těch cílů jim vyšlo, že můžou zainvestovat do nového renderingu, sound engine apod. Jenomže ten ToH engine je asi dost šílenost napsaná z velký části neobjektově, což znamená, že je dost těžký upravit jednu část tak, abys nerozbil druhou. Ten kód je do sebe příliš zakleslej, když to řeknu primitivně. No a ty měsíce co dělali na renderingu bylo, že se snažili kód game engine a render engine od sebe oddělit - tj. defakto nevyvíjeli nic nového, jen v tom dělali pořádek a udělali ten program přehledný a podle nějakých OO pravidel. Tj. ve finále, tj. v Q1 to bude vše zvenku vypadat stejně, ale bude se s tím v příštím desetilietí snáze pracovat, protože engine a renderingu spolu budou komunikovat přes nějaké definové rozhraní a budeš moci změnit rendering nebo engine, bez toho aby si rozbil to druhé. No a během té seperace engien a renderingu, udělali nějaké optimalizace v renderingu, který způsobovali pokles FPS ve městech. Tj, opravili to co měli.

    No a teď zůstane DX9 pro všechy davesade like chlapíky co maj rádi své win xp a pro ostatní se bude vyvíjet DX11+ verze s novými technologiemi a optimalizacemi. Tj. největší podíl práce půjde do nového renderingu, DX9 bude jen poladěna.

    Můj odhad je, že ve finále se uleví CPU a přitíží CPU.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: nene, oni se snažej oddělit rendering od engine. Jakmile to dokážou, tj. Q1, tak budou vytářet novej redenring pod novým DX.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Počkej, takže oni to do teď vyvíjeli pro neaktuální DX jestli to chápu správně?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Ad novej renderer: během Q1 by se měl mergnout na experimental, jde o DX9 a očekává se 30%-40% nárůst FPS. DX9 verze nebude nijak vizuálně lepší, jen se pro ni připraví editor částic (tj. tipuji krvácení, světlo, možná voda) a upraví se blesky. Poté se bude vyvíjet render pod vyšší verzí DX - tipuji 11, ale 12 by mohl být zajímavý experiment od BI:-) Další můj odhad je, že by renderer mohli dělat lidi co ho připravovali pro A3 - ale to je jen wild guess. Stejně jako jestli to bude oddělený tým pro rendering na konzolích a PC nebo budou mít společný tým.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Ukradeno z vtipů:

    "Tak mam EpiPen. Kamos mi ho dal tesne pred smrti. Vypadalo to ze mu hodne zalezi na tom, abych ho mel."
    SVORO
    SVORO --- ---
    LACHY:
    NAGASAWA:
    Tak je tam jen ten TDM o tom Free Modu psali, že ho chtějí udělat do konce roku 2014 a 6.2. 2015 je na stránkách článek jak by to mělo vypadat, ale žádný datum...
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LACHY: jj taky bych to tak videl.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam