• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    L4MA: Prijde mi to jako strasnej bordel.. DayZ zkrizene s 80tkovym filmem s Chuckem Norrisem :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: takže mod je na tom opět líp než SA? Je to hratelný? Bych si to i koupil, ať se nevztekám u sáčka, asi potřebují ještě tak deset let na dodělání.
    L4MA
    L4MA --- ---
    nova mapa
    HIGH EXPLOSIVE! - Arma 3: DayZ Overpoch - Ep.2
    https://www.youtube.com/watch?v=lisn5iOAvvM
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: odklad není, mluví se o týdnech do nasazení, ale nečekám, že když mergnou rendering, že to bude bez problémů.. teda, budou to hlavně problémy na klientu, nikoliv na serveru.

    ad experimental.. víš co, víkend.. oni data co potřebovali získali mezi čtvrtkem/pátkem.. jestli chceš hrát, máš stable.. experimental je fakt jen na testování na větším vzorku lidí, než je jejich interní testovací tým.. že experimental běží o víkendech, znamená, že je to stabilnější build a nebo že eugen má náladu a nakopne je.. každopádně podle zpráv, ty servery se crashnou každých 10 minut a tak to bude do dalšího exp buildu.


    DUBAS_: není pravda,
    a.) při tom počtu hráčů by tam byla tuna číterek - dayz mod existuje jen kvůli whitelistování a tím že už ho nehraje taková masa lidí jako SA.
    b.) kdyby dodělali mapu, tak se to bude mít stejně málo FPS jako v SA teď, ale bez naděje na řešení..
    -- vyřešení obou bodů znamená klient/server architektura a novej rendering. Nemluvě o tom, že SA jim vůbec umožnil zaplatit tenhle vývoj se 70 členým týmem. A zapomínáš na to, že když se povede, tak je dost možný že klient/server architekturu použije bohemka pro armu 4 nebo jiné hry.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ok, servery jsou online (asi dva s pingem nad stovku)..Nicméně opět mizející zombie, zombie nereagující na hráče, zombie zasekávající se o neviditelné překážky, zombie teleportující se. Já vím, experimental. Ale neustále jedny a ty samé bugy...?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    experimental servery koukám ještě nenahodili, co? Bude to vůbec během víkendu nebo už na to prděj?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: novej render měl být každou chvíli, ne? Takže zase odklad?
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    REESHA: no kdyby dal vyvyjeli dayz mod na arme tak je z toho super hra

    no ona je i tak ikdyz do toho neslahaj a dela to uz jen komunita

    kdyby misto sa dodelali celou mapu cherna a odladili servery byla by to bomba
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REESHA: počkej na konec roku 2016:-)

    bude to dobrá hra, uvidíme jak odladěná -- když se jim podaří nový renderer tenhle rok a odladí server performance, tak mají šanci naplnit svoje sliby.
    REESHA
    REESHA --- ---
    RUDOLF: boze muj diky za to!
    Nejvic na svete me stve neco co nechapu.. a zaroven me uklidnuje kdyz nejsem jediny kdo nechape.
    DayZ jsem nehral nekolik mesicu, pak jsem se pripojil a zjistil, ze se nic nezmenilo, nic neopraveno.. zato ale pribyl zvuk mušek kolem usi.

    Z ty hry, jestli bude nekdy hotova, bude nejlepsi hra vsech doba.... ale nechapu... proste nechapu jakej maji devs dev plan. Nedava to smysl.. nebo ano?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ERRTU: Mám ho znát?
    ERRTU
    ERRTU --- ---
    RUDOLF: ja vidim zcela jasne tohoto:
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    na experimental nejsou servery, demence..
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    pánové, v jakém stavu je experimentál? Má smysl ho teď hrát?
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    AVATAR:
    Chris Torchia on Twitter: "Hold on to your butts - going to start posting a lot of stuff to the #dayz @trello over the coming days. Tired of miners. Gonna scoop them."
    https://twitter.com/ctorchia/status/576413884187283456
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---




    Some of the new information from Chris Torchia - renderer/vehicles/map and so much more. : dayz
    http://www.reddit.com/r/dayz/comments/2yx3jr/some_of_the_new_information_from_chris_torchia/
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    A tohle teda lootování kasáren v SA hodně připomíná

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    AVATAR: trello je easy:-) ale stejně jsme se na něj vysrali:-)
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    chci pracovat pro BI, moje trello vypada takto:
    CtrlV.cz | Nejrychlejší ScreenShot a PrintScreen online
    http://ctrlv.cz/OKdl

    a to jsem na to sam :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    btw.. současná nestabilita některých klientů je způsobená tím, že v době přechodu mezi systémy, běží části obou systémů.. tj. dva fyzikální systémy, navigační (asi AI), ovládání (zedů i hráče), dva skriptovací systém, dvoje UI a že jim už nestačí RAM v 32bit klientu.. btw.. na internal používají 64bit klienta..

    There are loads of variables. From KBs installed on windows, to state of system dlls, drivers etc. Basicaly currently were on the limit with memory unless we switch to x64 client (we have x64 server/client internaly). But that might cause other problems. So not worth it atm. The real solution is to remove the deprecated systems of engine completly. As said we are running two physic system, two navigation systems, two controllers, two scripts, two UIs. The transition state is at its worst sadly. Its hard to keep a game playable and do our tech mojo and move to new underlying parts. But we are dedicated to making it happen, and let you play at the same time.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Pneumatiky asi nebudou pokaždý Pristine...



    Trello
    https://trello.com/c/QJypA4El/50-vehicle-maintenance-parts
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam