• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Teď jsem se připojil do Grišina a loot mi přijde normální, asi pomohl ten reset a to, že jsem daleko od pobřeží. V policejní stanici byly jen příslušný věci: uniformy, MP5/RAK se zásobníkama, obušky...

    RUDOLF:
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    !

    Chernarus Needs Farmers: A Guide To Farming In DayZ Standalone
    https://www.youtube.com/watch?v=Kp_sjfWGBRs&feature=youtu.be
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    zdravice evžena zdejší staré gardě.. aneb waiting three more years for epoch

    It will never again become elektro deathmatch, prison island deathmatch, and gangs of guys in military gear looking for a fight.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: no a teď jsem skočil na public k polákům, kde mám starou postavu a zafightoval se zedama.. melee je clunky i když je server svižnej, ale zedi se chovaj celkem logicky, střelil jsem jednoho a druhej běžel za zvukem, ale neviděl mně, tak lelkoval na místě, kousek od místa výstřelu. Pak jsem si cvičně opakovačkou střílel a po zásahu už myslím funguje postižení zeda, páč mi přišlo, že dost zpomalil a změnil animaci běhu. Pro změnu ale nemůžu narazit na stan, abych se mohl utábořit.. jen mi přijde že ten polskej server má zbraně na svých obvklých místech v malejch chajdách - tak možná má ještě verzi bez perzistence.. ale kdo ví.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Jedinej problém s lootem je, že zatím není logicky distribuovanej podle typu lokace. Ale to co je teď, mně baví, více než dřiv je potřeba vlétnou do středozemí a hledat pustinky a opuštěná místa, páč maj nejvíc věcí. Když jsem se spawnul u majáku vedle rýže, ukápl jsem slzu štěstí, když kolem mně proběhl chlapík s krumpáčem z mého předchozího života (omráčil mně u studny), utíkal jsem do středu mapy. Další jidlo jsem našel až za hodinu, ještě než se mi zjevil indikátor hladu. Jablka jsou imho naprd nasytí tak max na pár minut.

    Teď mám po třech hodínách dva stany, pořádný oblečení a sporter .22. A cítim se, že jsem něco dokázal. Nejkrásnější byla návštěva letního tábora pod starým soborem, je parádně creepy. Má to furt spostu nepříjemnejch much, ale gameplay mně teď baví. Má smysl si tábory udržovat kvůli respawnům, páč ty jsou teď solidně hardcore.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ELECTRICKOTA: jj pise to tam, ze v 0.56..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    WILL: Samozřejmě, kdyby to bylo na mně, tak zedy (a ty z 0.55 obzvlášť) nepustim z EXPu:)

    Začínám snad i konečně chápat, jak to myslej s tim lootem. Chování hráčů (vč. mě) totiž doteď spočívalo v tom, že si otevřeli mapu DayZDB a zamířili na místo s nejvyšší pravděpodobností výskytu předmětu a na publicu přeskakovali z jednoho serveru na druhej, což prakticky vyšachovalo většinu novejch vesnic na severu, protože v nich spawnovaly max. lovecký zbraně. Tenhle systém může lootování jen oživit, a přiznejme si, je to stále jedna z nejzábavnějších činností v DayZ.

    Další na řadě budou crashky, protože představujou stejnej problém: restart serveru, parta nasedne do V3S a objede všechny spawnpointy během půl hodiny.

    Central Economy - Service - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/223307-central-economy/
    ELECTRICKOTA
    ELECTRICKOTA --- ---
    Osobne jsem vubec nepochopil tu jejich globalní ekonomiku, to ma být jako zabava projít tři města a najít všeho všudy 4itemy? Navíc to že všude se muze spawnout cokoliv zcela popírá existenci letišť, nemocnic, policejních stanic a dalších budov v kterých bys typicky hledal obvaz a né granát.... :( nezda se mi to jako krok správným směrem, tohle by mělo být více vyvážené. Ale třeba se mýlím a v dalším patchi bude vše dávat větší smysl...
    WILL
    WILL --- ---
    ZOMBO: Dokud zedi nemají ani kompletní audio set, kdy člověk ví, že jsou kolem, že si tě všimli, atd, tak zvyšování damage == zvyšování frustrace hráče. On tam zatím při mlátění se zedama není moc gameplay, IMO. A to říkám jako zaplacený člověk :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    LITTLEBOY007CZ: Podle mně jsi byl svědkem závodu. Žadnej changelog jsem nečetl, ale hráli li si s počtem aut na exp, tak je možný cokoliv.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LITTLEBOY007CZ: to zni jako zabava!
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    REDSNAKE: jj na stable, ted jsem se zaseknul v Pustosce s jednou, netrvalo to ani 5 minut a jede dalsi typek okolo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    LITTLEBOY007CZ: a kde to? Na stable?
    LITTLEBOY007CZ
    LITTLEBOY007CZ --- ---
    Nemáte nějaký info o navýšení počtu V3S? Dneska jsem cestou z Výboru do Krasna našel dvě a další tři jeli proti mě..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: [Full Sellout Mode ON] Jedinej způsob, jak z nich udělat větší hrozbu, je výrazně zvýšit damage a počty. Takhle prostě neodejdeš z boje při přímym střetu bez škrábance a příště si rozmyslíš, jestli je radši nezastřelit, utéct jim nebo nedělat rámus v jejich blízkosti. A furt je ještě můžeš někde zamknout, teda za předpokladu, že těma dveřma neprojdou, což se v tomhle updatu občas stane.

    Taky jsem se nechal za poslední rok rozmazlit, ale zároveň mě štvalo, že se ze zombíků stalo jen něco otravnýho, co tě ruší při lootování a focení zahradních škůdců.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SPINGEE: a da se jim i rozumne uteci... preskocit dva ploty, obehnout dva baraky a ztratej te a nechaj toho..
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Ty zombici jdou obejit stealthem, pokud nemas poradnou zbran tak se snazit vyhejbat a pohybovat obezretne, je to pomalejsi ale tak to ma bejt
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: řešení kolečka a seknutí tím, že se zvýší obtížnost? To je zvláštní přístup...
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    DUBAS_: Zombíci nějakej ten měsíc ještě potřebujou, ale vidim to jako řešení toho, že u těch starejch stačilo udělat kolečko a seknout sekerou.
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    SVORO: hmm tak to mi nejak neprijde ty novy zedi maji sice hezkou animaci ale zabit je to je nadlidsky vykon, cloveka mlati ikdyz je od nej tri metry

    jediny co jsem zaznamenal jako zlepseni je navyseni fps po uprave enginu
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Ne, pokud seš si jistej, že ji tam někdo nenechal, ale to by si snad nedovolil...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    já si se soudy ještě počkám na ukončení alfy a snad přidaj i zvrtnutí kotníčku a rýmu.

    Btw. už se musí desinfikovat i voda nalezená v petkách?
    SVORO
    SVORO --- ---
    DUBAS_: Já si taky nemůžu pomoct a přijde mi, že z té sračky se pomalu stává něco solidnějšího :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    nemuzu si pomoct ale z SAcka je cimdal tim vetsi sracka
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    jináč hráči si novýho systému distribuce lootu zatím bažej, každej dům může mít cokoliv.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Nejsem si jistej, jestli kluci ještě dneska vydaj changelog, tak jsem jen spojil předchozí EXPy:

    0.55:

    - zombíci: prototyp nové AI, vyšší počet, nové spawny na severu mapy
    - nový způsob distribuce lootu po mapě
    - nový zaměřovač
    - riziko nákazy cholerou po vypití nedezinfikované vody (použijte tablety)
    - zahradní škůdci
    - munice, plynová láhev a sprej v ohni exploduje

    PŘEDMĚTY
    - motorová pila
    - nášlapná mina
    - past na medvědy
    - březová a dubová kůra (odříznete nožem ze stromu), která se dá použít na podpal
    - rozdělení ráže 7,62 na .308 Winchester/7,62×51 mm (Blaze 95, LongHorn) a 7,62×54 mm R (Mosin)

    MAPA
    - letní tábory
    - nový typ budovy: dřevěná chatka
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Over 4,000 cheaters have been banned from DayZ since the begining of February.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF:

    Be it person to person contact, consuming contaminated water sources, or the cost of a comprimised immune system exposed to the harsh conditions of Chernarus weather - the risk and costs of maintaining player characters health has been something long anticipated. Hitting experimental branch late in Q1, the initial implementation of communicable diseases made its arrival with cholera.

    As development continues this initial implementation will of course expand into a more complex system. Fully integrating with the medical and health mechanics currently in game, and expanding into more complex diseases such as influenza, typhoid fever, and many more. Wrapping up Q1, stable branch will see the bodies of water across Chernarus carrying a chance of the presence of cholera. Survivor immune systems, as well as water purification tablets will be crucial to surviving as you trek across the map.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    připravte plenky

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam