• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Tak jsem to po měsíci zapl, vydržel jsem u toho tři minuty, přesně do prvního zombíka. Hituje mě aniž by udělal pohyb, nejde trefit a vůbec. Parádní update, už není hratelnej ani stable.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    JENSENS85: Někam na seveeer, tam bude líííp..

    já vím, furt se opakuju
    JENSENS85
    JENSENS85 --- ---
    Nevíte, jak je možné, že ať se spawnu kdekoliv, nikde není žádný loot. Prostě hned smrt na hlad... Pro mě tenhle update nic moc...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO:

    What the SOS signal is actually going to look like
    https://www.youtube.com/watch?v=LkITAVMMF9c&feature=youtu.be
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: REDSNAKE: Zombíci jsou opravdu klíčem ke zmírnění KOS, jak se z nich teď stává plnohodnotná strana. Dovedu si představit, že se najdou hráči, co se radši společně prostřílí z města, protože to jednoduše sami nedaj. A potom nastane reálnej syndrom, kterej zastaví i Terzovu napřaženou sekeru aneb "Svoro, potřebujem, abys nám tu někoho zabil..."
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    a dayz se povedlo, že mně kanibalismus ve hře nenapadl jen jako doplňek, ale jako celkem efektivní gameplay strategie.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: já to hraju sám poslední dva roky:-) a celou dobu vím, jak by mi ulevilo, kdyby mi někdo kryl záda, tím že by hlídal okolí. Na hermit style se myslí, že jsou v nevýhodě proti dvěma lidem je jasný a v pořádku.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: A celá ta mechanika podstatně znevýhodňuje hráče, kteří nemají s kým hrát/nechtějí hrát s někým. Což je škoda, protože všichni kámoši vždycky naslibujou, že se bude hrát a pak se nikomu nechce.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: KOS se primárně neřeší, to víc řešej roleplay servery a bonzování. Mně KOS nijak zásadně nevadí.

    Spíš se znažej postavit iniciační obtížnost přežití na úroveň, kdy spolupráce dvou náhodných lidí je výhodnější, jak pokus o vzájemnou eliminaci. Ale s růstem počtu v bandě je jasné, že lootováním se neužíví a je na čase založit JZD nebo někoho vyřadit. To je imho dynamika, kterej je zajímá víc. Ale teď je to jen spekulace, protože ty cihličky si k sobě teprve sedaj a obrysy ještě nejsou jasný. Teď ani nejde pořádně říci, jestli jsou zedi lehcí nebo težcí, protože se do nich kvůli chybějícím animacím nemůžeš trefit.

    A bokem za mně plus, že chtěj zedům vrátit inventář - to mně v modu bavilo.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: by mi vůbec nevadilo, kdyby se nehýbaly nohy a podobně....Hlavně přesunovadlo.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Řekl bych, že se to týká vyloženě sprintu, ne poklusu. A dřív než kolo uvidíme spíš helinu, vzhledem k tomu, kolik na něm musí bejt práce, aby to nějak vypadalo...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Mimochodem, přemýšlí se o nějaké mechanice která by zabraňovala nebo alespoň omezovala KOS? Pochybuju, že to jde vůbec nějak řešit, maximálně kdyby náboje byly tak vzácné, že by se vyplatilo spíš schovat se, než střílet.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: no já se při pohybu v SA pravidelně vydejchávám, stejně tam v armě 3..

    řeknu to jinak, směr vývoje mně nijak nepřekvapuje.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Mǔžeš ale dlouho ti tam nevydřžej, respektive několik restartů.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: a co je zábavnýho na tom, že se musíš každou chvíli vydejchávat? To už fakt můžou implementovat i čůrání a velkou potřebu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: Podle mně ne, konećně začne mít smysl lehký slav trash oblečení a tůra s batohem bude dost jiná neź vojáček na lehko.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: A musíš itemy schovávat do kontejneru? Nejde si udělat hromádku pušek pod smrčkem? Zabalit do naolejovaného vlněného kabátce?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    S těma základnama to bude zajímavý, páč se všichni budou pohybovat po mapě, takže čekám, že budou dominovat baťohy v křovíčkách. Jenže do batohu neschováš většinu pušek.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: kdyby radši implementovali bycikél. Třeba i jen jako hodně provizorní model. Ale to ne. Stamina bude zabíják zábavnosti.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    DUBAS_: A to počkej až implementujou staminu:-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam