• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: Necelých 300h. Hrál bych dál, ale...Udělali z toho to, co z toho udělali. Vlastně proč se do toho vůbec srali? Proč si nemohli rozmrcasit exp? Proč stable nemohl zůstat hratelnej? To je fakt všem u prdele platící zákazník a hráč? Že jim klesne počet hráčů na polovinu a on zahlásí "nám je to jedno" je fakt podle někoho ok?





    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Kontrolní otázka: kolik máš nahráno v DayZ SA? Čím dál častěji se setkávám s lidma, který patří k nejhlasitějším kritikům a zároveň nejaktivnějším hráčům jakožto "nedobrovolnejm" testerům.

    Kdyby fungovala logika "víc peněz = rychlejší vývoj", tak dávno hrajeme plný verze Kingdom Come, Star Citizena nebo třeba Rustu.
    ELPASO
    ELPASO --- ---
    RUDOLF: kdyby za tim byla neoptimalizace tak by se to asi nestalo ve stejnou chvili jako central loot eco :)

    zesrali to uplne, to je jasny... udelali z toho to co meli v planu, coz nikoho nezajima :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: většina lidí, včetně mně, čeká na novej render engine a zlepšení server performance.. a teď je jen otázka, jak se lidi vypořádaj s novou global loot economy, což je věc, která pro mně dayz zlepšila, ale jiný lidi otrávila - od dubna klesl počet hráčů na polovinu, z nějakejch 20k/25k na 10k - tak je otázka zda je zatím neoptimalizace nebo global loot economy. Každopádně Brian hrdině tvrdil, že je jim to jedno, což asi chápu, když peníze na vývoj už maj:-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Tak určitě. A hlavně trochu toho štěstíčka a možná za pár let nashledanou u dalšího expu. Ale je hezký vidět, že jim ještě někdo věří. Já bych si tak přál, aby mi jednou zavřeli hubu.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: krokodýly v čr nechceme.. ale sorry, evidentně nemáš žádnou představu o tom, jak se vyvýjej komplexní systémy. Chápu že otevřenej vývoj engine trápí hráče, stejně tak si asi dokážu představit, že si neuměli představit do čeho tou koupí jdou. A teď jsou nasraný, když zjišťujou že různý early access se od sebe můžou diametrálně lišit. A že je stále riziko, že to do sebe na konci nezapadne. Jestli je pro tebe nižší cena malá záplata na tři roky rakoviny - nic s tím už neuděláš. U EA se peníze nevracej. Asi je pro příště lepší zaplatit celou cenu až to vyjde i s recenzema, abys měl představu o co jde. Nebo si počkat na sales. Ale rozumím, před rokem a půl byl early access novinka a lidi kupovali SA s různýma představama.

    Hra není web appka, kde na sebe stavíš bloky kódu, který byli napsaný milionkrát - takový části tam teda taky jsou - ale na ty si nikdo nestěžuje. Ale AI, klient-server performance apod. jsou problémy s mnoha řešeníma, kde není jedno správný řešení, který na papíře vymyslíš a hotovo - ale předěláváš a předěláváš. Takže tvoje představa, že pár měsíců merglí AI co má vliv na performance, je znak dilatanství, je prostě úplně mimo. S tímhle se setkávaj všichni vývojáři, včetně těch geniálních, klidně u malejch projektů.

    A na konec, když ti tu několikrát někdo řekne:
    a.) peníze se nerovnají hotový produkt
    b.) merglí kód se bude dál ladit
    c.) it is fucking alpha

    tak sorry ale not this shit again..

    btw. když na konci 2016 vypnou zedy, aby zjistili zdroj nějakýho problému, no fucking problem - protože to bude furt beta..
    BURKE
    BURKE --- ---
    REDSNAKE: To uz davno(2016) budou pracovat na PS4 verzi, takže to půjde ještě víc doprdele :-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: Jasně, P08 už tam máme, pokud se nepletu, protože je cool a nemůže chybět v žádné hře. Těším se na deserta, nepochybuju že taky přijde.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Ten krokouš doufám jen na crashkách!

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: jo, jasně...Jsem zvědavej jak dlouho je ještě budeš obhajovat. Až budou na vánoce 2016 vypínat zedy, protože server performance a pak pod stromeček přidaj pps41 a klobouk z krokodýla, kterej půjde ukraftit překvapivě z krokodýla?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: you know nothing jon snow
    SPINGEE
    SPINGEE --- ---
    Je to mizerie :(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ze uz by to snad mohli mit vyreseny.. tyve i za krale kiwiho to slo vic dopredu a neco se delo. Pripadaj mi jak amateri, co se ucej metodou pokus/omyl a pritom je to mega prodavana hra. Kdovi kdo ty prachy ztopil. Uz se tesim az vydaji prvni dlc a budou brecet, ze uz nemaj korunky na vyvoj....lemplove
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: lol... tohle resej tak po paty...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Status Report - 14 May 15 - Developer Discussion & Status Reports - DayZ Forums
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/225029-status-report-14-may-15/

    ve zkratce, řešej se dopady AI na server performance, tak se prej budou vypínat zedi i na stablech.. // As the programming team moves ahead on investigating infected costs on server side performance, we'll be disabling infected spawning on stable branch servers (post-stable update)to ensure the highest quality of gameplay on that branch.

    BLAF
    BLAF --- ---
    U me to takhle vypada i s GTX 660Ti, hry na VR enginu nikdy nebyly moc o grafarne :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: nj, s GTX 970 bych se taky nebál tomu přikouřit :D
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Bez server-hopkání je investice do gearu z crashek na můj vkus zbytečně riskantní, vzhledem k tomu, kolik času strávíš hledáním a co tě může v alfě zabít/smazat. Takhle obejdeš pár posedů a máš zbraň, kterou ohrozíš i toho nejnagearovanějšího bastarda.

    REDSNAKE: Dřív jsem to vytavil jen kvůli fotkám, teď už s tim takhle hraju díky nový sestavě (grafika GTX 970, courtesy of Hnízdo). Nárůst FPS ve městech mi připadá při snížení detailů mizivej, tak to nechávám všechno na max.

    Render se interně testuje až na konci května. (Podzim!)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ty stromy má zombo nějaký hezký právě...
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: mám tři roky story grafárnu za 3,5k a taky jedu skoro na max.. v lesích není problém a městům se do novýho renderu vyhýbám - ale to platilo i pro čistou armu..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam