• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    uz nekolik let mam nastaveny ve steamoverlayi jako vychozi stranku toto http://www.dayzoverlay.com/ a zacal jsem to opet pouzivat na pripomenuti si vyskytu studni :o)

je tam i vic dobrych veci nez jen mapa
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SHARNY: tak třeba sobor je imho spawn atb, letiště na severozápadě.. Dík, na wiki mrknu
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    REDSNAKE: Na wiki módu jsou lokace všech spawnů vozidel. Zatim jsem potkal jen helikoptéru, která mě lehce znervózňovala, když jsem procházel tábor v Soboru.

Dost mě štve infekce, už jsem nějakou chytil asi 4x (vždycky ze zedů) a jen jednou jsem náhodou našel lékařskej drop uprostřed pole. Jinak se antibiotika dají najít jen na pobřeží v nemocnicích, co? Takže když se nakazim na severu, tak je v podstatě po mně, pokud nebudu neustále něco jíst...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jak je to s autama v modu? Předpokládám, že tam jsou, protože jsem našel kolo a kanystry. Chápu, není to epoch, jen se ptám, už si to moc nepamatuju:)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HALCYON: mi povidej dnes sem dve hodiny hledal antibiotika
    az v gvozdnu u mise mi zedi zachranili kejhak prozradili typka za mnou a pak jsem ho pri prebihani louky picnul a mel antibiotika

a kdyz jsem po pul hodine vypil petku vody byl jsem tam kde predtim jelikoz jsem zapomel ze jsem ji doplnil z rybnika a pak pokracovalo hledani zachrana byla v bere ve spitalu nasel jsem tam medic box kterej sem videl poprve

HALCYON
    HALCYON --- ---
    HANOUCH: Prezivam treti den a naprosto super. Vse funguje jak ma.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    To vypada jak Návrat ke

Kořeny znělka
    http://www.youtube.com/watch?v=DDFrOvM7T-Y
    CUKY
    CUKY --- ---