• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Takže jako současnej DayZ Mod, jen bys za to zaplatil?
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: A proto je teď pro mě větší zábava DayZ Mod Vanilla, nebo třeba OverPoch od CCG, proto Dubas stále hraje A2OA Epoch... Za tu dobu co se patlaj s SA totiž komunita dost poladila a je to hodně hratelné.

    Jen ten potenciál peněz a lidské práce teď teče jiným směrem no. Máme houby v lese, jablka na stromech a bude hezčí grafika.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Ideální DayZ SA pro Cranka: DayZ Mod bez bugů a cheaterů.

    Po SA jsem toužil jenom proto, že mod byl nehratelný díky buď bugům v tomto případě retardovaného (jinak samozřejmě unikátního a velkolepého) enginu A2 a kvůli přílivu cheaterů, kteří prakticky zkazili celou hru.

    Když bojovat s cheaterama umožnovaly externí nástroje (např. detekovat, že se někdo přesunul na mapě o nesmysl a zároveň při tom nezemřel), nechápu jak je možné, že to nejde když mají pod palcem zdrojáky serveru i klienta (do tý doby dean brečel, že nemá zdrojáky serveru a klienta).

    Bugy. A2 má spoustu legračních bugů, který možná někdo bere občas jako featury, takový specifický feel a momenty totální retardace/glitchů/lagů. Vyšla A3 - novej engine, ale většina těchhle "bugů" tam zůstala. A zůstala i v DayZ SA. Ani jedno nepovažuju za novej engine.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: Sbírat houby přece:-) Ale to pak budu hrát jen já a nebudu mít potřebu se paranoidně otáčet.

    Já vidím smysl v SA že BI postavěj engine s MMO architekturou a vznikne kolem toho několik modů, kde si hráči najdou co jim vyhovuje. Tj. někdo zůstane u hardcore survival vanilla a ostatní si užijou co ho baví. Mezitím bude BI zlepšovat znalosti bezpečnosti kolem MMO architektury, hive backendu a třeba na tom engine postavej novej projekt. + Pokus o proniknutí na konzole.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Dává to smysl, protože si aktivního hráče nedokážu představit jako romantika, co loví jeleny někde u hranic mapy. Naopak jen v PVP, kde naběhne po respawnu pod Pavlovo, drapne AKM a honem do akce. Tohle vemte většině a ragequit/shitstorm je na střeše.

    Čímž se teda možná částečně vracíme k diskuzi z konce roku 2012, a to – co je smyslem DayZ?;)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    nejsmutnější na tom je, že to bylo hratelný a oni to prakticky jen dostali do fáze, kdy to už hratelný není. Takže to dál nikoho v týhle fázi nezajímá. A je to škoda, stačilo možná jen trochu víc přemýšlet nad tou masou lidí, že třeba tu hru chtěj dál hrát. Ale to se táhne s DayZ od začátku, mám trochu pocit, že "tvoje prachy už máme, tak drž hubu a krok, nebo to nehraj. A seš blbej že sis koupil EA". Já vím, už to neudělám milá BI, slibuju.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: ta zpráva je jen shrnutí hysterický části redditu, jsme tam každý den, znám jejich argumentaci i rozsah jejich neznalostí, když volají po nesmyslech. Ten oddliv je message stará už několik týdnů, jakmilo se dostalo na r/games minulý týdnen, tak dostali nejvíc plusíků názory, který dost kulhaly v argumentaci ale vyjadřovali zhrzení nad vývojem. Masa holt průměruje, takže je z toho klasický lynč. Už v tom článku, ta interpretace že Dean odešel z vlaku co se řítí do propasti, byla spíš snaha dodat textu emoce. Jako no problem, jsou novináři a prodávaj svý tisky, ale pak jim občas uteče realita.

    Neříkám že to nevytváří tlak na BI, ani že to nějak nezmění přístup lidí k SA. Ale vzheldem k tomu co vím o největších problémech SA, to všechno vysí na renderingu a optimalizaci serverů. Jestli to BI dá, a já věřím že jo, páč to u A3 dali, tak čekám těžkej příliv hráčů. Tahle fluktuace prostě fatalní pro SA nebude.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    RUDOLF: ja tam zadnej hysterak nevidim. Vidim tam proste a jednoduse tezkej odliv hracu. Nic vic, nic min :)
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    NAGASAWA: DUBAS_: CLUSMAN: Tenhle hysterák nemá cenu řešit. Počet hráčů začal klesat od .55, kdy se nepovedl build s centrální ekonomikou (problémy s respawn na private serverech a myslím i na public). Dva měsíce je to bez nového stable, tj. přerušil se přísun novinek v buildu. Tipuju že počet hráčů nalákaj až s novým renderingem. U .57 co snad už tehle týden vyjde se spíš rozhodne, jak hráčům sedne centrální ekonomika, která dost mění styl gameplay. Klasičtí PvP jsou nasraní, páč se bojí, že přijdou o snadný gearování zbraní a insta action na pobřeží. Jiní že nepřežijou na pobřeží.

    HALCYON: To s neschopností se valí furt, ale přijde mi to porovnání s jinými EA dost zcesty. Kdyby A3 šla do Early Access ve fázi kdy překopává A2 OA engine na A3, tj. 2-3 roky před vlastním Early Access - tak by všichni řvali stejně jako u SA. SA je asi jediná hra, která zásadně mění engine a přitom releasuje buildy. Před EA překopali snad jen systém předmětů a inventář a nasadili první implementaci MMO architektury (nevím jak jinak to nedůvěru serveru ke klientu nazvar), udělali server file a nakonfigurovali backend. Vše ostatní byli legacy věci z ToH/A2. Do diskuze jestli rendering, AI, sound engine, implemetnace fyziky apod. má trvat kratší dobu než rok a půl se nepouštím - ale imho je to normální. To řvání o neschopnosti je spíš frustrace, páč to evidentně chtějí všichni hrát, jen to prostě ještě není ready hra. Jestli ta hra bude má vůbec šanci být ready poznáme snad někdy v půlce bety nebo při 1.0. Ale zatím to všechno do sebe zapadá, i když drhne.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    Btw. nenašel jste někdo na EXP Pristine paličku na maso?

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    CLUSMAN: Musíš si uvědomit, že jde o stejnou sortu lidí, co před vydáním tvrdila, že z DayZ bude propadák a ostatní zombiecrafty ho převálcujou. Nic z toho se nestalo a marně bych nějakýho zabijáka DayZ vyhlížel. HALCYON: Nenávidim tě.

    Rust (vydání alfy: prosinec 2013) celkem výrazně změnil svůj směr vloni v červnu a přesto se k němu hráči po každym updatu vracej. Klasický H1Z1 se zdaleka nehraje tolik jako jeho mód Battle Royale (deathmatch/last man standing). Nejzajímavěji vypadá paradoxně Breaking Point v Armě 3.

    Počkal bych na čísla po 0.57, i když opakuju – zdaleka ta hra není ve stavu, abych ji i já chtěl aktivně hrát. A řekl bych, že se to minimálně do zimy nezmění. Ale pak to bude stát za to.
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    CLUSMAN: Moje řeč, debilové co sou zklamaný z centrálního plánování lootu a z faktu, že už nemůžou posbírat automatický pušky a jít zabíjet, tak ty ať dou hrát CoD!!! Místo toho aby sbírali jablka, tak píšou nenávistný komentáře na redditu. A ještě se opíraj do "našich" vývojářů, který jen tak mimochodem předvádějí excelentní práci, která nemá obdoby (nebo snad existuje něco jiného jako DayZ?).
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Blbost! Tyhle katastroficky zpravy. Ja uz dayz hraju jen jednou za cas na hodku, ale i tak za rok a neco tam mam pres 500! hodin. To je skoro mesic cistyho casu. A podle redditu je na tom stejne mnoho dalsich hracu. Fakt nevim jestli jsem u jiny hry prosedel vic casu. Ale kazda vec se proste okouka, stejne jako kazdej den nebudes zrat svickovou, tak nebudes hrat porad dokola to samy. A ty pajcoviny, ktery hnidopisi vytahujou z prdele, jako ze ma dayz neschopnej tym vyvojaru, me serou. Remcalove!
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    NAGASAWA: no bohuzel to je pravda, budu se opakovat ale zlatej mod i se svejma mouchama
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    DayZ přišlo o drtivou většinu hráčů • Eurogamer.cz
    http://www.eurogamer.cz/articles/2015-06-09-dayz-prilo-o-vtinu-hra
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Jak se většinou připojuju rovnou na 1st person a nejlíp Singapur/Austrálii, tak jsem hlad zatím moc neřešil. Na jablka došlo snad jen jednou a i tehdy trvalo dost dlouho, než se vyvážil stav mezi nacpaností a hladem.

    Potěšilo mě ale něco, o čem mluvil Rocket v jednom z prvních AMA – vystřelil jsem u stanů Z od Myškina a nejenže se seběhlo asi 8 uniformovanejch zombíků, ale i dalších 5 "civilistů" z vesnice, tzn. MP5ku slyšeli na víc jak 700 metrů.

    Asi 3 buildy nazpátek jsem si skočil se sniperkou na plnej server do Mordoru, jak tam teď kvůli crashkám míří víc lidí. Do 10 minut jeden survák skutečně přiběhl, tak jsem ho optikou sledoval až ke kempu, kde ho nenapadlo nic lepšího, že se zachrání před zombíkama ve strážní věži. Co ti budu vyprávět – na cca půl km jsem trefil rám nad jeho hlavou:) Pak se mi při přesunu k dalšímu stromu ztratil mezi stanama a navíc to do mě začal šít někdo s podobnym nápadem z AKčka a byl bych tuhej, nebejt neprůstřelnejch smrkovejch větví.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    ZOMBO: jsem si teď zahrál exp, probudím se ve vesničce na jih od klemu, nabírám výbavu, ale žádný kapsáče ani batoh, u studny se válí aspoň vesta.. vyrazím na sever pročesat vesničku jižně od letiště, na jih odletiště mně překvapí pole suchých slunečnic, na letišti dva hráči tak mizím směr lesík u kopce nad krásnem a čučím na východ (slunce se vyjevý až skoro celý, asi se mi nerenderuje daleký horizont). pak ubytovny na severní části kopce a kochám se agrarárním severem, zatím nalézám jen flare gun než dorazím na mini zříceninu u cesty, nic tam ale mám mapu, tak koukám že na sever od lomu jsou nějaký baráky a vejš venice.. najdu tam pionýrský tábor a když ho mám celkem pročesanej, tak se na mně z bahna u rybníka vyvalí zed.. narvu do něj dvě světlice a on nic, tak odhodím flare gun a jdu ho rozrýt krumpáčem.. nacházím první baťůžek, dětský.. podle popisku je červený, ale na oko zelený..

    doteď jsem snědl jen asi sedm jablek, po prvních třech jsem už neměl hlad, další čtyři jsem si dal někde po cestě, když mi zabručelo břicho.. evidentně změnili metabolismus nebo energii z jablek, pamatuju jak jsem do sebe rval deset jablek a s plnýho břichem jsem měl furt hlad.. za mně dobrý, shánět v první hodině/dvouch každých 15 minut nějaký jablka mi přišlo přitažený za vlasy..

    jsem se vytvořil pazourek a otevřel konzervu v rezavým busu. všechny následný plechovky zvládl pazourek na 99%, jdou s ním myslím i vykuchat zvířata, jesli na 99% tak kapku overkill.. zahodil jsem i otvírák

    každopádně zedi byli i v další vesničce, tak mně napadá, že je zapli až na večer jako test.. jemně se s tím zpomalila reakce serveru.. ale skákání přes zídky a číselný zkratky fachali celkem solidně na těch 50 lidí na serveru..

    no a pak jsem v několika chalupách v řadě za sebou hodně na severu našel sporter, kulovnici a 1911, blaze a nakonec mosina - vše asi během tří minut.. měl jsem jen náboje do .308 pro blaze, tak jsem si hned zastřelil páreček zedů..

    hezký je jak maj akcerovanej server - člověk si za ty 4 hodiny užjie 2-3x noc s úplňkem.. bych to tak dal na všechny public..

    Když jsem kouakl směr města, tak bylo cejtit cukání.. imho víc po tý jedenáctý, jak se zjevili zedi.. ale možá byli celou dobu:-)

    jestli poběží persistence a CLE bude použitelný, tak si .57 zase rád chvilku zahraju.. ale bez novýho renderingu, jsou ty nový oblasti s novýma detailama záhul pro komp a není to bážo..
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    RUDOLF: Protože se zjistilo, že za všechno zlo můžou ty pohozený baterky... Osobně bych v rámci nostalgie volil světlici a jednu konzervu (Yeah, I said it!) – výrazně by to zredukovalo potoky slz od hráčů, co nechtěj česat jablka okamžitě po respawnu. Takhle by mohli přežívat dál ve vnitrozemí bez nutnosti zdržování se na pobřeží.

    A vůbec, na co chemlighty, když máme nextgen smůlu na pochodeň?

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    revoluce! kapesníček pro pláč nad stavem buildů a chemka na uchlácholení.

    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    WILL: probuďte mne, až tam objevíte zombíky:-)
    WILL
    WILL --- ---
    RUDOLF: Ten máme v Take on Mars, jen tak mimochodem :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam