• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUMIDayZ Standalone/Mod Tactically Significant Carps




    https://discord.gg/Zu7Y4wk


    Krevní transfůze a náměry:
    krev krev


    DayZ SA Feedback
    http://feedback.dayzgame.com/

    DayZ Chernarus+ Standalone Map
    https://www.izurvive.com


    Poetické čtvrtky jsou sponzorovány:
    pipsi
     

    rozbalit záhlaví
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    SVORO: obrat/zabít/ojet když chrápe

    hraje to crank!?

    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    SVORO
    SVORO --- ---
    ZOMBO: Ark je lepšejší než DayZ SA!!! Může si ochočit T-Rexe!!! Je tam mraky ruznejch bobulí ze kterých si děláš barvičky a můžeš si uvařit Curry. Založit klan (tribe). Ale co je podle mne nejvíc pecka je, že když se odloguješ tak postava je pořád na servru a spí! Takže můžeš někoho obrat/zabít/ojet když chrápe :D Navíc je tu dost silně omezenej server hoping. Koupil jsem to v pondělí a teď na tom mám 70 hodin což je zhruba stejně jako když jsem začínal hrá DayZ mod.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    30 Tips For DayZ 0.57 (1/2)
    https://www.youtube.com/watch?v=KwvBWbjd6YM
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Jak hrajete epoch? Taky přes steam, normálně Armu, AOA a na to Dayz a pak jen v extensions zaškrnout Epoch? Protože tak mi to nefunguje. Teď zkouším přes DayzLauncher, ale ten stahuje asi 4KB/s
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    První SVD kill u Soboru: běžel zrovna z crashky, a po první ráně, kterou dostal do zad, se otočil a rozběhl čelem ke mně, vstříc novým zážitkům...

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    A už vím odkud mají modely budov:
    Hrajte s námi: Když nám stojí... práce! v TV na Hrej.cz
    http://www.hrej.cz/tv/hrajte-s-nami-kdyz-nam-stoji-prace--12055/
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ZOMBO: že je ta ruka z pěti polygonů a textury o pár pixelech? Určitě to předělaj, aspoň doufám. Za rok, dva, možná v nějakém DLC.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Na co poukazuješ?
    HNIZDO
    HNIZDO --- ---
    Ten alespon fungoval.
    Ted jsem to pustil, abych vyzkousel jak to beha s novou grafarnou.
    Nefunguje jidlo (furt hungry), zadny zedi, veci jsou nahazeny na sobe tak, ze neni poznat co je vespod nez se sebere co je nahore, petivterinovy lagy. Ze jsou ve mestech porad tragicky fps dropy nezminuju.
    To uz si ale fakt delaj prdel.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Občas zapomínám že ten engine je modifikovanej Duke nuke z devadesátek.

    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    REDSNAKE: koukam, ze bych si to po sobe mohl aspon precist, aby to davalo smysl...:-\
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    REDSNAKE: Hejbání s nábytkem, krabicema a dalšíma objektama, který jsou teď přibitý k zemi, je zřejmě na seznamu:

    Q: are there considerations regarding swapping static objects with dynamic objects for example cardboard boxes, certain tables, certain desks? or is this simply far too much for a server to handle?

    A: "Yes, this will probably happen at some point. The designers will need to make the call on it."
    http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/218621-about-the-environment/?p=2263889
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    ZOMBO: Já si říkal, že se něco děje, když nedostávám ty obvyklé nálože mínusů.
    ZOMBO
    ZOMBO --- ---
    HALCYON: Bohužel už všichni odešli a nikdy se nevrátí, protože vyšla hra, kde můžou jezdit na dinosaurech, farmit expy na blbounech nejapnejch a tolik se to neseká. Jdu o tom napsat tendenční clickbait.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    HALCYON: (nebo možná)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    HALCYON: Dlouho, ale fakt dlouho, to bude nahovno, ale až to VYJDE! tak to bude SUPER!
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    RUDOLF: Super! :-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: Hm..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    REDSNAKE: během alfy to bude sotva hratelný, na začátku bety taky .. ke konci bety před 1.0 releasem by to snad už mohlo být cajk... nebo možná v 1.1 a dál:-)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Tak jsem to dneska hrál dýl jak patnáct minut, asi po dvou měsících a musím konstatovat, že jsem měl včera asi vlčí mlhu. Opět bug s nefunkčním inventářem, možná nějak navázaný na V3S, ale tím si nejsem jistý.Rozbitá ekonomika lootu, přerozdělování. V3S se ovládá ještě hůř než kdy jindy, ale je možné, že jsem jen zapomněl, jak hrozný to je. S tím souvisí to, že pokud přejedu hromádku odpadu, uvíznu na ní. Ta hromádka rozhodně nevypadá, že by měla zastavit V3Sku. ¨S tím souvisí, že pokud narazíte do značky, nemusíte se bát, že budete platit pokud - nezničitelné objekty, ovšem objekty po nárazu ničí vás. Takže si zničíte kola. To ale nevadí, v DayZ totiž V3S jezdí a zatáčí i bez kol, jestli je v zatáčení vůbec nějaký rozdíl, tak asi malý, já ho nepostřehl. Zedi jsou pořád ty šitky, který podělali v určitým bodě. Synchronizace útoku a animace nulová, spíš záporná. Nicméně je to jedno, stejně nemaj žádnej dmg.

    Byl jsem ve škole v Zelenu, docela pěkná, jen škoda, že je zabitá tím, že tam není loot. Líbila by se mi tam základna. Myslíte že by v enginu šlo naprogramovat to, aby hráči mohli odklízet trosky, nábytek a tak?

    Podle mě je to v horším stavu než po Vánocích.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    RUDOLF: ve hře toho k nastavení moc není a jinde jsem nic neměnil...:-/A to bych slyšel aspoň normálně ostatní, kdyby to bylo u mě v pc špatně nastaveno, ne. Ale ještě na to mrknu

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam